KETÄ VOITTAA?

ketäkundi

Ne on siis nyt ne potkupallon MM-kisat. Ketä voittaa?
Te kun ootte asiantuntijoita niin sanokaa te.
Mä kannatan Venäjää ja Suomella on kans hyvät yllätysmahikset.

10

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • martikainen.

      Ne skabat loppui jo eilen!

      • ketäkundi

        Loppuneet? Tota en tiennykään.
        Mut ketä voitti? Voittiko Venäjä? Monesko Suomi oli?


    • yks ketäjäbä

      Mun mielestä sen maailman kaikesta tärkeempi asia, että:
      KETÄVOITTAAKETÄVOITTAAKETÄVOITTAA????

      • William Sh.

        Ketävoittaa vai ekö ketävoittaa, kas siinä vasta pulma!


      • William Sh.
        William Sh. kirjoitti:

        Ketävoittaa vai ekö ketävoittaa, kas siinä vasta pulma!

        SIIS NÄIN ASETAMME KYSYMYKSEN:
        Ketävoittaa vai eikö ketävoittaa, kas siinä vasta pulma!


      • ketävoittaa
        William Sh. kirjoitti:

        SIIS NÄIN ASETAMME KYSYMYKSEN:
        Ketävoittaa vai eikö ketävoittaa, kas siinä vasta pulma!

        Saapas näkee ketä voittaa!
        Me ketävoittajat kai ainakin voitetaan kun me ollaan niin ketävoittaa!


    • ketäpimu

      Mä oon yks ketäpimu. Onk's sulla hyvä ketämuna? Mulla ainaskin on hyvä ketäpillu!
      Mennääks naimisiin?

      • rakastan k-pimua

        Ketäkundi hän kättänsä huiskauttaa!
        Hiio-hoi, hiio-hoi-hiio-hoi!
        Ketäpimulle hän spermansa ruiskauttaa!
        Hiio-hoi-hiio-hoi-hiio-hoi!
        Ketäpimu kun pilluansa jakaa,
        Ketäkundi panee edestä ja takaa!
        Hiio-hoi, hiio-hoi, hiio-hoi!


      • ketäkundi
        rakastan k-pimua kirjoitti:

        Ketäkundi hän kättänsä huiskauttaa!
        Hiio-hoi, hiio-hoi-hiio-hoi!
        Ketäpimulle hän spermansa ruiskauttaa!
        Hiio-hoi-hiio-hoi-hiio-hoi!
        Ketäpimu kun pilluansa jakaa,
        Ketäkundi panee edestä ja takaa!
        Hiio-hoi, hiio-hoi, hiio-hoi!

        Ketäkundi voittaa! Ketäkundi voittaa!
        Kyrvällänsä ketäkundi ketäpimun vitun pohjaa koittaa!
        Näin koittaa meille autuus, onni,
        ketäkundi panee, nussii, ihan niinkun sonni!


      • ketäpimu
        ketäkundi kirjoitti:

        Ketäkundi voittaa! Ketäkundi voittaa!
        Kyrvällänsä ketäkundi ketäpimun vitun pohjaa koittaa!
        Näin koittaa meille autuus, onni,
        ketäkundi panee, nussii, ihan niinkun sonni!

        Ketäkundi on tosi ihqu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1061
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      783
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 62
      696
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe