KETÄ VOITTAA?

ketäkundi

Ne on siis nyt ne potkupallon MM-kisat. Ketä voittaa?
Te kun ootte asiantuntijoita niin sanokaa te.
Mä kannatan Venäjää ja Suomella on kans hyvät yllätysmahikset.

10

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • martikainen.

      Ne skabat loppui jo eilen!

      • ketäkundi

        Loppuneet? Tota en tiennykään.
        Mut ketä voitti? Voittiko Venäjä? Monesko Suomi oli?


    • yks ketäjäbä

      Mun mielestä sen maailman kaikesta tärkeempi asia, että:
      KETÄVOITTAAKETÄVOITTAAKETÄVOITTAA????

      • William Sh.

        Ketävoittaa vai ekö ketävoittaa, kas siinä vasta pulma!


      • William Sh.
        William Sh. kirjoitti:

        Ketävoittaa vai ekö ketävoittaa, kas siinä vasta pulma!

        SIIS NÄIN ASETAMME KYSYMYKSEN:
        Ketävoittaa vai eikö ketävoittaa, kas siinä vasta pulma!


      • ketävoittaa
        William Sh. kirjoitti:

        SIIS NÄIN ASETAMME KYSYMYKSEN:
        Ketävoittaa vai eikö ketävoittaa, kas siinä vasta pulma!

        Saapas näkee ketä voittaa!
        Me ketävoittajat kai ainakin voitetaan kun me ollaan niin ketävoittaa!


    • ketäpimu

      Mä oon yks ketäpimu. Onk's sulla hyvä ketämuna? Mulla ainaskin on hyvä ketäpillu!
      Mennääks naimisiin?

      • rakastan k-pimua

        Ketäkundi hän kättänsä huiskauttaa!
        Hiio-hoi, hiio-hoi-hiio-hoi!
        Ketäpimulle hän spermansa ruiskauttaa!
        Hiio-hoi-hiio-hoi-hiio-hoi!
        Ketäpimu kun pilluansa jakaa,
        Ketäkundi panee edestä ja takaa!
        Hiio-hoi, hiio-hoi, hiio-hoi!


      • ketäkundi
        rakastan k-pimua kirjoitti:

        Ketäkundi hän kättänsä huiskauttaa!
        Hiio-hoi, hiio-hoi-hiio-hoi!
        Ketäpimulle hän spermansa ruiskauttaa!
        Hiio-hoi-hiio-hoi-hiio-hoi!
        Ketäpimu kun pilluansa jakaa,
        Ketäkundi panee edestä ja takaa!
        Hiio-hoi, hiio-hoi, hiio-hoi!

        Ketäkundi voittaa! Ketäkundi voittaa!
        Kyrvällänsä ketäkundi ketäpimun vitun pohjaa koittaa!
        Näin koittaa meille autuus, onni,
        ketäkundi panee, nussii, ihan niinkun sonni!


      • ketäpimu
        ketäkundi kirjoitti:

        Ketäkundi voittaa! Ketäkundi voittaa!
        Kyrvällänsä ketäkundi ketäpimun vitun pohjaa koittaa!
        Näin koittaa meille autuus, onni,
        ketäkundi panee, nussii, ihan niinkun sonni!

        Ketäkundi on tosi ihqu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2794
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      954
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      935
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      81
      805
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      88
      663
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe