Ne on siis nyt ne potkupallon MM-kisat. Ketä voittaa?
Te kun ootte asiantuntijoita niin sanokaa te.
Mä kannatan Venäjää ja Suomella on kans hyvät yllätysmahikset.
KETÄ VOITTAA?
10
451
Vastaukset
- martikainen.
Ne skabat loppui jo eilen!
- ketäkundi
Loppuneet? Tota en tiennykään.
Mut ketä voitti? Voittiko Venäjä? Monesko Suomi oli?
- yks ketäjäbä
Mun mielestä sen maailman kaikesta tärkeempi asia, että:
KETÄVOITTAAKETÄVOITTAAKETÄVOITTAA????- William Sh.
Ketävoittaa vai ekö ketävoittaa, kas siinä vasta pulma!
- William Sh.
William Sh. kirjoitti:
Ketävoittaa vai ekö ketävoittaa, kas siinä vasta pulma!
SIIS NÄIN ASETAMME KYSYMYKSEN:
Ketävoittaa vai eikö ketävoittaa, kas siinä vasta pulma! - ketävoittaa
William Sh. kirjoitti:
SIIS NÄIN ASETAMME KYSYMYKSEN:
Ketävoittaa vai eikö ketävoittaa, kas siinä vasta pulma!Saapas näkee ketä voittaa!
Me ketävoittajat kai ainakin voitetaan kun me ollaan niin ketävoittaa!
- ketäpimu
Mä oon yks ketäpimu. Onk's sulla hyvä ketämuna? Mulla ainaskin on hyvä ketäpillu!
Mennääks naimisiin?- rakastan k-pimua
Ketäkundi hän kättänsä huiskauttaa!
Hiio-hoi, hiio-hoi-hiio-hoi!
Ketäpimulle hän spermansa ruiskauttaa!
Hiio-hoi-hiio-hoi-hiio-hoi!
Ketäpimu kun pilluansa jakaa,
Ketäkundi panee edestä ja takaa!
Hiio-hoi, hiio-hoi, hiio-hoi! - ketäkundi
rakastan k-pimua kirjoitti:
Ketäkundi hän kättänsä huiskauttaa!
Hiio-hoi, hiio-hoi-hiio-hoi!
Ketäpimulle hän spermansa ruiskauttaa!
Hiio-hoi-hiio-hoi-hiio-hoi!
Ketäpimu kun pilluansa jakaa,
Ketäkundi panee edestä ja takaa!
Hiio-hoi, hiio-hoi, hiio-hoi!Ketäkundi voittaa! Ketäkundi voittaa!
Kyrvällänsä ketäkundi ketäpimun vitun pohjaa koittaa!
Näin koittaa meille autuus, onni,
ketäkundi panee, nussii, ihan niinkun sonni! - ketäpimu
ketäkundi kirjoitti:
Ketäkundi voittaa! Ketäkundi voittaa!
Kyrvällänsä ketäkundi ketäpimun vitun pohjaa koittaa!
Näin koittaa meille autuus, onni,
ketäkundi panee, nussii, ihan niinkun sonni!Ketäkundi on tosi ihqu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368