Olisko kellää tietoa kaipaileeko joku mehiläiskasvattaja karannutta yhdyskuntaansa? Laihialla pörräilee yksi eksynyt parvi, joka on selvästi karkulainen. Jos tulee joku mieleen niin ilmoitelkaa. Olis kiva päästä siitä eroon tuolta meidän männystä... :/
karannut mehiläisparvi
5
616
Vastaukset
- Hunaja lähde
Vähän myöhässä tämä vastaus, toivottavasti on mehiläiset saatu talteen.
Kannattaa ottaa yhteyttä johonkin mehiläisten hoitajaan, jotka tuota hunajaa tuottaa.
He varmaan tulevat noutamaan mehiläiset talteen.
Täällä Kokkolassa on ainakin yhden kerran ollut tuollainen mehiläisparvi keskustassa yhden myymälän räystäässä ja sen kävin joku mehiläishoitaja hakemassa pois.
En tiiä mitenkä mahtaa olla, että onko vapaana oleva parvi jonkun mehiläisen hoitajan omaisuutta, mutta kannattaa jollekin mehiläisten hoitajalle ilmottaa, niin he ainakin osaavat siitä eteenpäin.
Ei kannata mennä niitä häiritsemään, koska ne voivat pistää ja kun yksi pääsee pistämään, niin voi olla koko parvi kimpussa ja siinä voi henki lähteä, jos useita satoja mehiläisiä pääsee pistämään.
Kaustisella on ainakin Aappo Valo mehiläisten hoitaja: 0400766598- gabbagabbahey100
Karannut mehiläisparvi on lain mukaan talteenottajan omaisuutta. Eli sinne vain niitä keräilemään ken uskaltaa, itse en menisi :)
- KARKULAISET:!??
gabbagabbahey100 kirjoitti:
Karannut mehiläisparvi on lain mukaan talteenottajan omaisuutta. Eli sinne vain niitä keräilemään ken uskaltaa, itse en menisi :)
.
vielä karussa siellä
.
- mustakuhnuri
Ajelin eilen siitä ohi ja siellä ne vielä näytti riippuvan ihan siistinä ryppäänä, kantsis hakee talteen ken tarvittee!
- kfjgjgjgj
Ovat muovimehiläisiä niitä saa ostaa lelupuodista. Ihan oikean näkösiä, mutta käyppä pyydystämässä, ihmettelevät, kun hiippailet verkko nupissa männynjuurella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818