Mitä mieltä porukat on täällä siitä uudesta Victory pyörästä. Kävin tänään koeajamassa sitä ja elämä tuntuu taas astetta keveämmältä? Ilmeisesti aika oikealla asenteella varustettu peli? Ottasin jos saisin tai tienaisin riittävästi.
Victory voittokulku?
46
6400
Vastaukset
- I.Go.R
Tämä on HD palsta, jos et vielä sattunut huomaamaan.
- HD-miehen seikkailut
Oletko lukenut Riku Immosen kirjan "HD-miehen seikkailut"' on muuten hauska kirja, onkohan miten totuuden mukainen?
- Hämmästyin siitä
HD-miehen seikkailut kirjoitti:
Oletko lukenut Riku Immosen kirjan "HD-miehen seikkailut"' on muuten hauska kirja, onkohan miten totuuden mukainen?
Hei tämähän on se kirja jonka nimeä olen palstalta hakenut, minkähän vuoksi sitä Sukevan keskustelu poistettiin, onko kirja jollain tavoin rikollinen tai kielletty?
- Anonyymi
miten niin hd palsta?
- mutta kuitenkin
Moottoria pidetään jopa parempana kuin vastaavassa Harrikassa on. Muuten ovat aika samanlaisia ainakin saksalaisten testien mukaan.
Vähän on vaan kalliiksi hinnoiteltu Suomessa, joten tuskin mitään hittiä siitä tuli. En ainakaan itse ole nähnyt liikenteessä muuta kuin koeajopyöriä, joten ei uhkaa Voitto Harleyn asemaa amerikan ykköspyöränä. - Mika++
Vegas on aika liki mun VTX:ää. Lähes sama ajoasento. Ehkä vähän pienemmälle kuskille tehty, koska tanko tulee muutaman sentin taemmaksi. Hyvän ajoasennon vuoksi antaa anteeksi hihnavedon, vaijerikytkimen, ilmajäähdytyksen ja pienehkön tankin. Vegasin vakio penkki vaikutti hyvältä. Todennäköisesti ei paina häntäluuta. Victoryissä on kattava valmistajan himmelivalikoima. Jos VTX:stä aika jättää, eikä Honda saa kehitettyä mitään vastaavaa tilalle, niin Victory saattais olla vaihtoehto. En ottaisi mallia, jossa leveä takarengas.
- Mika++
Käy kertomassa se jossain HD meetingissä, puppeli.
- rules...
Mitä anteeksi annettavaa on hihnavedossa? Neljän keppivetoisen jälkeen vakuutan, että hihna on paras, hiljaisin ja kestävin ratkaisu!
- Mika++
rules... kirjoitti:
Mitä anteeksi annettavaa on hihnavedossa? Neljän keppivetoisen jälkeen vakuutan, että hihna on paras, hiljaisin ja kestävin ratkaisu!
Autoissa käytetään kardaania.. isoissa matkapyörissä. Bemari käyttää 800 kuutioisessa matkapyörässä hihnaa, mutta 1200 kuutioisissa taas kardaania. Montako tuhatta kilometriä hihna kestää keskimäärin?
- paras.,
Mika++ kirjoitti:
Autoissa käytetään kardaania.. isoissa matkapyörissä. Bemari käyttää 800 kuutioisessa matkapyörässä hihnaa, mutta 1200 kuutioisissa taas kardaania. Montako tuhatta kilometriä hihna kestää keskimäärin?
Molemmissa puolensa,kardaanin varmuus ja hihnan miellyttävä käytös sekä mahdollisuus välitysten muutokseen mikä parasta!Taitaapi hihnat yleensä kestää n.70tkm - 100tkm
- Mika++
paras., kirjoitti:
Molemmissa puolensa,kardaanin varmuus ja hihnan miellyttävä käytös sekä mahdollisuus välitysten muutokseen mikä parasta!Taitaapi hihnat yleensä kestää n.70tkm - 100tkm
En ole koskaan ajanut hihnavetoisella, eli ei omia kokemuksia. Kuullut poikien sanovan, että herkkä napsahtamaan poikki, jos pikku kivi menee väliin.
- huonoa
Mika++ kirjoitti:
En ole koskaan ajanut hihnavetoisella, eli ei omia kokemuksia. Kuullut poikien sanovan, että herkkä napsahtamaan poikki, jos pikku kivi menee väliin.
Hihnaveto on hiljanen ja sottaamaton eli huoltovapaa. Myös pyörän moottorin käytös tulee mukavammaksi, koska hihnalla voimansiirrossa on vähemmän välystä kuin ketjuvedossa.
Hihna kestää noin 40 000 km normaalisti. Katkeamisvaaran vuoksi hihna kannattaa vaihtaa hieman "etuajassa".
Huonoa on se, että matka katkeaa kun hihna napsahtaa poikki. Ja uuden hihnan löytäminen ja asentaminen vie päiviä, varsinkin ulkomailla. - Mika++
huonoa kirjoitti:
Hihnaveto on hiljanen ja sottaamaton eli huoltovapaa. Myös pyörän moottorin käytös tulee mukavammaksi, koska hihnalla voimansiirrossa on vähemmän välystä kuin ketjuvedossa.
Hihna kestää noin 40 000 km normaalisti. Katkeamisvaaran vuoksi hihna kannattaa vaihtaa hieman "etuajassa".
Huonoa on se, että matka katkeaa kun hihna napsahtaa poikki. Ja uuden hihnan löytäminen ja asentaminen vie päiviä, varsinkin ulkomailla.Eli jos kruiserilla on meiniki ajaa matka-ajoa, niin kardaani säästää kyyneliä.
- Mika++
Pakko kehua Hondaa. Mittarissa 96 000. Ei muuta vikaa, kuin katkennut rekisterikilven valon kiinnityspultti. Vissiin tärinästä menny.
- iugh
Mika++ kirjoitti:
Pakko kehua Hondaa. Mittarissa 96 000. Ei muuta vikaa, kuin katkennut rekisterikilven valon kiinnityspultti. Vissiin tärinästä menny.
Tällä hetkellä on sekä HooDee vetohihnalla että kymmenvuotias BMW 850 kardaanilla.
Ennen Harleyta ajelin Suzuki 1200 Banditilla reipaasti yli 20 000 kn alkuperäisellä ketjulla! Eikä e ollut loppu vielä siinäkään vaiheessa. Ketjun ainoa huono puoli on sen sottaavuus, muuten nykyketjuista ei minulla ole pahaa sanottavaa. Eli ketjukin on hyvä ratkaisu, helppo huoltaa ja korjata tarvittaessa. Halpakin.
Muinaisina aikoina 70-luvulla ketju/rataspaketin sai ostaa joka kesä! Kestivät sellaisen 8 000 - 10 000 km. Se oli aika ikävää hommaa, ketjuja sai lisäksi kiristellä joka viikko. Piti olla kahdet ketjut, toiset ajossa ja toiset petroolipesun jälkeen tiputuksessa rasvausta varten. - rules...
iugh kirjoitti:
Tällä hetkellä on sekä HooDee vetohihnalla että kymmenvuotias BMW 850 kardaanilla.
Ennen Harleyta ajelin Suzuki 1200 Banditilla reipaasti yli 20 000 kn alkuperäisellä ketjulla! Eikä e ollut loppu vielä siinäkään vaiheessa. Ketjun ainoa huono puoli on sen sottaavuus, muuten nykyketjuista ei minulla ole pahaa sanottavaa. Eli ketjukin on hyvä ratkaisu, helppo huoltaa ja korjata tarvittaessa. Halpakin.
Muinaisina aikoina 70-luvulla ketju/rataspaketin sai ostaa joka kesä! Kestivät sellaisen 8 000 - 10 000 km. Se oli aika ikävää hommaa, ketjuja sai lisäksi kiristellä joka viikko. Piti olla kahdet ketjut, toiset ajossa ja toiset petroolipesun jälkeen tiputuksessa rasvausta varten.Mikäli kardaani pyörä, täytyy perä olla neljällä linkillä tuettu eikä jäykkä!
Keppivetoinen jäykällä takahaarukalla hissailee perää tosi vittumaisesti ylös, kun antaa hanaa (kokemusta mm. VMax). Ja tuon hissailun negatiivisin puoli on se että kaarteessa ajolinja levenee lisättäessä kaasua, toisin kuin ketju- ja hihna- vehkeissä (=ajolinjaa pystyy tiukentamaan tehon lisäyksellä). - kawasaki vaan.
rules... kirjoitti:
Mikäli kardaani pyörä, täytyy perä olla neljällä linkillä tuettu eikä jäykkä!
Keppivetoinen jäykällä takahaarukalla hissailee perää tosi vittumaisesti ylös, kun antaa hanaa (kokemusta mm. VMax). Ja tuon hissailun negatiivisin puoli on se että kaarteessa ajolinja levenee lisättäessä kaasua, toisin kuin ketju- ja hihna- vehkeissä (=ajolinjaa pystyy tiukentamaan tehon lisäyksellä).kun ollaan hd-palstalla,niin kertokaas oikeen että miks joka pirun vaatteessa pitää olla hd-logo,jos ajaa harrikalla?? meneekö uskottavuus jos kaikkialla ei lue hd??
vai onko itsetunto niin pieni? - Hinta kohdallaan
Aika edullinen nykyään !
- Vandaa
Minä valitsin Victoryn. Kannattaa tutustua "Victory vs HD" youtubessa niin selviää miksi Victory on 2000- luvun USA pyörä ja HD on heikkoa tavaraa museorakenteesta johtuen. Nostalgiaa ei tosin voita mikään, joten jos se ratkaisee, niin HD on oikea ratkaisu.
- Native American
Mites toi "The one and only original", eli Indian? Eikös se nykyään ole samassa tallissa kuin Victory? Millon mahtaa tulla tänne kylmään pohjolaan?
Ihan jees pätkää tossa alla.
http://www.youtube.com/watch?gl=US&hl=fi&client=mv-google&v=5Yzr6L6RpQE&nomobile=1
- viktori 4x4 mönkkäri
no toi victory on rakennettu moottorikelkka&mönkijä osaamisella, että se siitä ammattitaidosta moottoripyörien rakentamisessa
- Sepä se
Noo katoppas mitä HD teki ennenkuin aloitti öljynvuotajan rakentelun ?
Jokainen jotain muuta. - Lätkä-60
Sepä se kirjoitti:
Noo katoppas mitä HD teki ennenkuin aloitti öljynvuotajan rakentelun ?
Jokainen jotain muuta.Mitä Hd mahtoi tehdä ennen vuotta 1903 tai siihen pintaan? Sitäpaitsi tiedoksi että vuonna 1984 markkinoille tullut evo-moottori pitää öljyt sisällään.
- 8-ball
Itse hommasin tämän vuoden vegasin ja olen kyllä tyytyväinen kaikinpuolin ja on kyllä jo vakiona perkeleen hieno pyörä. En itse vain ymmärrä tätä HD vs victory taistelua ja dissaamista. Annan muiden tapella ja lähdenkin tästä victory ridelle!
- Victory=voitto
Victoryssa on asennetta! Ei mikään massatuote ja wannabee tavara!
- Tekniikka kohdillaan
Victory=voitto kirjoitti:
Victoryssa on asennetta! Ei mikään massatuote ja wannabee tavara!
Tuo pitää paikkansa, uskon Victoryn vastaavan nykypäivän motoristin vaativaan makuun ajo-ominaisuuksien suhteen! Tekniikan kestävyys on tietysti myös tuiki tärkeää jos haluaa saada kaiken irti Suomen lyhyestä kesästä.
- ei aikaa pelleillä.
Tekniikka kohdillaan kirjoitti:
Tuo pitää paikkansa, uskon Victoryn vastaavan nykypäivän motoristin vaativaan makuun ajo-ominaisuuksien suhteen! Tekniikan kestävyys on tietysti myös tuiki tärkeää jos haluaa saada kaiken irti Suomen lyhyestä kesästä.
"Suomen lyhyestä kesästä" totta, harley pojut rassaa pajalla rakkineitansa, kun oikeat motoristit ovat tien päällä.
- 6-0
Victory=voitto kirjoitti:
Victoryssa on asennetta! Ei mikään massatuote ja wannabee tavara!
Victory-Harley 6-0
- Honda mies
6-0 kirjoitti:
Victory-Harley 6-0
Victory on mielestäni tyylikkään näköinen pyörä, onko koe ajo kokemuksia, miten taittuu pitempi matka? Itse ajan Honda VTx 1800 kolmatta kesää, ihan hyvä pyörä ja hyvä ajaa mutta Victoryssä voisi olla sitä jotain!
- ääni victorylle
Victory ei istu omaan silmääni,silti se ennemmin kuin hd jos noista pitäisi valita,juurikin luotettavammuutensa ansiosta,onneksi on muitakin vaihtoehtoja.....
- ei viel 3 pyöräistä
Victory, hendersson, jne, jopa indian on myynnissä. Aika paljo ne on hd tyylisiä. Mutta toi 3 pyöräinen bombardier on jo erilainen. Oikeastaan ihmeellinen ajaa!! kokeilkaahan ....
- aika harvinainen...
3 pyöräne ei taida myydä ??
- ujxklz
Hyvä pyörä Victory on ja mielenkiintoinen.
Kuitenkin se myy Suomessa kuin hapan maito. Turun Bike Worldissa on samat pyörät esillä sanoisin todella pitkään. Näyteikkunan lisäksi ei Victoryja sitten muualla näekään.
Taisi tulla Brandtille kovasti rummutetusta Victoryn lanseerauksesta pannukakku.- Uusi inkkariko?
Täytyykin käydä tsekkaamassa
Kiinnostaa nimittäin todella tuo Victory!
On vähän samaa henkeä ja spirittiä kuin Indianissa! - Hienoja ovat
Uusi inkkariko? kirjoitti:
Täytyykin käydä tsekkaamassa
Kiinnostaa nimittäin todella tuo Victory!
On vähän samaa henkeä ja spirittiä kuin Indianissa!Näyttäisivät käytettynäkin pitävän hyvin hintansa, johtuu ehkä siitä ettei ole tuhatta kappaletta myynnissä, vaan "harvinaisuus"!
Hienoja - Anonyymi
Hienoja ovat kirjoitti:
Näyttäisivät käytettynäkin pitävän hyvin hintansa, johtuu ehkä siitä ettei ole tuhatta kappaletta myynnissä, vaan "harvinaisuus"!
HienojaIham paska antiiki mopo.
- Anonyymi
Hienoja ovat kirjoitti:
Näyttäisivät käytettynäkin pitävän hyvin hintansa, johtuu ehkä siitä ettei ole tuhatta kappaletta myynnissä, vaan "harvinaisuus"!
HienojaWihtorissa on persoonallisuus kaukana ja perusmallit rumia ku mitkä , hd hieno mutta passshaaa , mitä jää jäljelle , no riisikeitin onkin varsin hyvä valinta loppujen lopuksi , harmi vaan ettei isoja customeja enää juuri tuoda uutena , voi vielä joutua tyytymään noihin antiikkisiin tulevaisuudessa , kehittyvät mutta hitaasti , jokohan löytyisi kohta luotettava pitkäiskunen old school -mallinen vesikone hd johon uskaltaisi sekaantua , no ei varmaan vielä 10-vuoteen , mutta ei kiirus , japski kestää .......myöskin ajoa.
- Anonyymi
miten niin hd.palsta.
- Anonyymi
Onko tämä Victory ihan oma merkkinsä vai jonkun muun merkin malli - vrt. Yamaha Dragstar?
- Anonyymi
Jossain ruotsalaisessa MC-lehdessä oli 2019 juttu Victory käytettynä pyöränä. Ei ole huono ostos. R.I.P. merkki. terv Pekka/Yamaha-BMW-Honda
- Anonyymi
Eikö ole huono ostos? Varaosia saa enää max. 7 vuotta sen jälkeen olet omillasi!?!
Osa Indianin osista (siis vain moottorin osalta) periaatteessa saattaisi käydä, mutta käykö kuitenkaan täysin, sillä eroja kuitenkin on ja minkä mallin osat mahdollisesti kävisi? Aika lailla tee se itse peliltä minun mielestäni alkaa kuullostamaan Victoryn pito tulevaisuudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole huono ostos? Varaosia saa enää max. 7 vuotta sen jälkeen olet omillasi!?!
Osa Indianin osista (siis vain moottorin osalta) periaatteessa saattaisi käydä, mutta käykö kuitenkaan täysin, sillä eroja kuitenkin on ja minkä mallin osat mahdollisesti kävisi? Aika lailla tee se itse peliltä minun mielestäni alkaa kuullostamaan Victoryn pito tulevaisuudessa.Ei victory tarvitse varaosia .kestää isältä pojalle
- Anonyymi
Eikös tämä Victoryn "voittokulku" päättynyt jo 2017 ja koko merkki kuopattu? Varaosia luvattu saatavan vuoteen 2027 - mitenkähän lienee sen jälkeen, pienen myyntivolyymin vuoksi ei kiinnostane edes tarvikeosien valmistajia.
- Anonyymi
Vain ongelmia luvassa jatkossakin , eli arvo romahtaa entisestäänkin alle japsipyörienkin , made by Polaris ei oikein kuulosta haluttavalta eikä sitä koskaan ollutkaan , siksi päättyi tie lyhyeen.
- Anonyymi
Ei asiakaskunta tätä arvostanut "kotimaassaankaan" vaikka joitain valmistajan tuotteita arvostavatkin mutta ei mp , joten taitaa olla kuollut ja kuopattu kapistus , liian kulmikas omaankin silmään mokoma .
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983