Olisiko kenelläkään mitään erikoista ideaa lokahäihin esim. koristeluun?
Pihlajanmarjoja olemme miettineet, mutta ei uskalla jättää aivan niiden varaan, jos sattuu olemaan huono marjavuosi tms...
Tai sitten vaihtoehtoisesti mitä kaikkea kivaa pihlajanmarjoista saisi? :)
LOKAHÄÄT
revima
1
404
Vastaukset
- Wife-to-be
Meillä myös lokakuussa häät, ja koska illat ovat jo ihanasti pimentyneet niin ajatuksena on laittaa pöytien keskelle peilin päälle kynttilöitä jotka sitten satiininauhoin koristellaan - sekä muutama sammaleesta yms luonnonmateriaalista tehty koriste. Meillä juhlapaikkana jugend-ajan kartano, joten koristelua emme mielestäni tarvitse kovin paljon :) Itse olen hakenut ideoita theknot.comin sivuilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200