Käsittämätöntä palvelua

11+16

Hei,
Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun muutaman kerran. Ensimmäisessä puhelussa toinen liittymä suljettiin ja toiselle mietin vaihtoehtoja ja kilpailevia tarjouksia. Asiakaspalvelupoika antoi tarjouksen 900min ilmaista puhetta ja tekstariliittymä. Kerroin miettiväni ja palaavani asiaan seuraavana päivänä, johon poika totesi, että kerro vaan toiselle asiakaspalvelijalle mitä hän on tarjonnut, niin saan edut. Kun soitin hyväksyäkseni sopimuksen, as.palvelija kertoi että se ei ole mahdollinen sopimus ja antoi uuden tarjouksen: puhepaketti puoleen hintaan puoleksi vuodeksi ja tuhat ilmaista tekstiviestiä kuukaudessa. Hyväksyin tämän samantien.

Nyt kun lomalta palattuani varmistin asiaa omaliittymästä, huomasin, että voimassa on edelleen perusliittymä. Soitin as.palveluun virheen korjaamiseksi ja tyttö siellä ilmoittaa, että tuo saamani tarjous ei ole mahdollinen! Siis voihan nyt prkl! Eivätkö heidän asiakaspalvelijat osaa työtänsä sen vertaa, että tälläiset yksinkertaiset perusasiat onnistuisivat?

Sovimme nyt että voimaan astuu 250 puhetta tuhannella viestillä. (puhetta on liikaa tarpeeseeni nähden). Kuulemma HEIDÄN virheestä johtuvaa, vahinkoa minulle aiheuttanutta virhettä ei voida korjata ja hyvittää laskua, joka liittymätyypin vaihtamattomuudesta on aiheutunut. Eli maksan siis liittymän puhepakettikuukausimaksun lisäksi puhelut, jotka olisi pitänyt sisältyä pakettiin sekä viestit joiden piti olla veloituksettomia!

Tämä on nyt varmaan voimassa kuitenkin vain sen aikaa, että ehdin etsiä toisen operaattorin, jossa asiakkaita ei huijata ja pompotella sekä asiat hoituvat jonottamatta jatkuvasti "palvelu"numeroihin. Olen vuodesta 2005 ollut melko tyytyväinen asiakas, mutta viimeaikojen palvelu on saanut minut sen verran raivostuneeksi, että yhteistyötä tuskin kannattaa jatkaa.

5

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pötse

      minä vaatisin korvauksia. en tosin tiedä mikä tuossa tilanteessa olisi kohtuullinen.

    • 11+16

      Mikäli ketään kiinnostaa, niin laitan vielä jatkoa asioiden kulusta. Laitoin aloitusviestin kaltaisen palautteen asiakaspalveluun, eilen vihdoin tuli vastaus, jonka selitys ei kyllä tyydytä minua yhtään. Onko ehdotuksia mitä tulisi tehdä? Mistäköhän saisi tietoon jonkun korkeamman tahon nimen tai osoitteen johon lähettää palautetta? En yleensä tälläistä harrasta, mutta jostain syystä asia kiukuttaa ihan mahdottomasti.


      Hei!

      Kiitos viestistänne!

      Tarjouksemme uudistuivat kesä-heinäkuun vaihteessa, joten siinä kohtaa osa tarjouksistamme muuttui kokonaan erilaisiksi. Tämä selittää osan sekaannuksista.

      Voimme hyvittää viisi euroa tulevalta laskulta, joka kattaa tällä laskutuskaudella tullee puhelunne ja tekstiviestinne. Tällöin joudutte ainoastaan maksamaan puhepaketista. Jos ilmoitatte henkilötunnuksenne loppuosan paluuviestissä, voimme hyvittää tulevalle laskulle tämän viisi euroa.

      Ystävällisin terveisin
      Tele Finland Asiakaspalvelu

      • 11+16

        Laitoin tunnuksen loppuosan vastaussähköpostina ja ilmoitin ettei korvaus ole riittävä. Tähän mennessä asiakaspalvelu ei ole vastannut mitään. Kuitenkin saapui lasku, jossa tuota luvattua hyvitystä ei ole, edes sitä 5e. Odottelen nyt mikäli vastausta postiin tulisi. Eräpäivänä soitan asiakaspalveluun, etten maksa virheellistä laskua, lähettäköön uuden. Enkä aio hyväksyä, että hyvitys tulisi seuraavalla laskulla.

        Kovin on vaikeaa kommunikoida heidän kanssaan kun vastauksia sähköpostiin ei tule.


    • huh ja puh

      eivät korvanneet haittaa mullekaan, vaikka itse sössivät.
      me pyydettiin siirtämään pari liittymää jo kesäkuun 12 päivä saunalahdelle. siirto ei onnistunut, koska operaattori ei luovuttanut numeroa. siirto käynnistettiin uudelleen ja se lähti liikenteeseen, muitta peruuntui pian. uusi operaattori ilmoitti syyksi, että asiakas on pyytänyt perumaan siirron. näin ei kuitenkaan oltu menetelty. tästä johtuen siirto on edelleen tekemättä. mutta asiakaspalvelun mielestä tästä ei aiheudu haittaa. niinpä niin. ei ehkä heille. mutta asiakkaalle kyllä, jos ei muuta niin ainakin selvittelyä.

      • aikoihin on eletty

        Siellä on todella törkeää asiakas palvelua. Kun jouduin soittamaan kaksi kertaa sanoin liittymäni irti niin toisella soitto kerralla vihainen nainen sanoi että tänne ei tarvitse enää soitella, vaikka itse olin asiallinen enkä ollenkaan provosoinut häntä. Lähdin pois koska laskutus tehtiin arpomalla ja joudun maksamaan nekin mitä en ole edes soittanut. En koske Telefinlandiin enää pitkällä tikullakaan saa olla minun puolestani rauhassa. Missään muualla en ole moiseen palveluun törmännyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

      Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4123
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

      se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2603
    3. Miten löydän sinut

      Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2335
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

      Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

      Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      111
      1350
    6. Milloin kaivatullasi

      .. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

      kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1057
    8. Ne viimeiset kerrat

      Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      923
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

      Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      906
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

      Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      901
    Aihe