L-35 pistooliin tarvisi luistin. Mistäköhän saisi ehjän osan murtuneen luistin tilalle?
Vieläkö armeijan varikoiden kätköissä on Lahti-pistoolin osia?
Lahti-pistoolin varaosaluisti
5
1646
Vastaukset
- ressu.
Helpoiten saat ostamalla toisen lahden varaosiksi. Muutoin on vaikea löytää.
- tiedoton?
mutta mistä löytyy se varaosa-Lahti, jossa on ehjä luisti...? :)
Ei kai niissä juuri muita rakenteellisesti heikkoja kohtia olekaan kuin luisti - ja sekin leviää vasta kun aseella ammutaan napakampia latauksia.
Mutta voi sitä varaosapyssyä kyllä tarjota... - Pistoletpulemet
tiedoton? kirjoitti:
mutta mistä löytyy se varaosa-Lahti, jossa on ehjä luisti...? :)
Ei kai niissä juuri muita rakenteellisesti heikkoja kohtia olekaan kuin luisti - ja sekin leviää vasta kun aseella ammutaan napakampia latauksia.
Mutta voi sitä varaosapyssyä kyllä tarjota...Otapa yhteyttä aseseppiin tai kiertele alan messuilla.
- tiedoton?
Pistoletpulemet kirjoitti:
Otapa yhteyttä aseseppiin tai kiertele alan messuilla.
jep, näiden perinteisten menetelmien odotettua laihemman "saaliin" jälkeen pitikin siirtyä tännekin päin.
Eli etsintä on edelleen käynnissä, vihjeitä otetaan vastaan. - ressu.
tiedoton? kirjoitti:
jep, näiden perinteisten menetelmien odotettua laihemman "saaliin" jälkeen pitikin siirtyä tännekin päin.
Eli etsintä on edelleen käynnissä, vihjeitä otetaan vastaan.Älä ammu lahdella napakoita latauksia. Niitä rikottiin aikoinaan paljon kp:n paukuilla. Muutoinkaan perinneaseilla ei kannata ampua ihan mitä räkäpaukkua tahansa. Itse olen ampunut asella varmaankin kymmenen tuhatta sellierin bulkkipaukkua ilman mitään ongelmia. Toki kaikki jouset ym kilkuttimet pitää olla kunnossa, muutoin ase hakkaa itsensä rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783