L-35 pistooliin tarvisi luistin. Mistäköhän saisi ehjän osan murtuneen luistin tilalle?
Vieläkö armeijan varikoiden kätköissä on Lahti-pistoolin osia?
Lahti-pistoolin varaosaluisti
5
1987
Vastaukset 5
- ressu.
Helpoiten saat ostamalla toisen lahden varaosiksi. Muutoin on vaikea löytää.
- tiedoton?
mutta mistä löytyy se varaosa-Lahti, jossa on ehjä luisti...? :)
Ei kai niissä juuri muita rakenteellisesti heikkoja kohtia olekaan kuin luisti - ja sekin leviää vasta kun aseella ammutaan napakampia latauksia.
Mutta voi sitä varaosapyssyä kyllä tarjota... - Pistoletpulemet
tiedoton? kirjoitti:
mutta mistä löytyy se varaosa-Lahti, jossa on ehjä luisti...? :)
Ei kai niissä juuri muita rakenteellisesti heikkoja kohtia olekaan kuin luisti - ja sekin leviää vasta kun aseella ammutaan napakampia latauksia.
Mutta voi sitä varaosapyssyä kyllä tarjota...Otapa yhteyttä aseseppiin tai kiertele alan messuilla.
- tiedoton?
Pistoletpulemet kirjoitti:
Otapa yhteyttä aseseppiin tai kiertele alan messuilla.
jep, näiden perinteisten menetelmien odotettua laihemman "saaliin" jälkeen pitikin siirtyä tännekin päin.
Eli etsintä on edelleen käynnissä, vihjeitä otetaan vastaan. - ressu.
tiedoton? kirjoitti:
jep, näiden perinteisten menetelmien odotettua laihemman "saaliin" jälkeen pitikin siirtyä tännekin päin.
Eli etsintä on edelleen käynnissä, vihjeitä otetaan vastaan.Älä ammu lahdella napakoita latauksia. Niitä rikottiin aikoinaan paljon kp:n paukuilla. Muutoinkaan perinneaseilla ei kannata ampua ihan mitä räkäpaukkua tahansa. Itse olen ampunut asella varmaankin kymmenen tuhatta sellierin bulkkipaukkua ilman mitään ongelmia. Toki kaikki jouset ym kilkuttimet pitää olla kunnossa, muutoin ase hakkaa itsensä rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2831130Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "260985Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 105874
- 99809
- 73808
- 107669
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11488