mikä sähköaseeksi

smokeman

mikähän näistä aseista olisi luotettavin ja tehokkain/hinta-laatusuhteeltaan paras: cyma ak47 beta (cm037), jing gong a47-b beta spetznatz, G&G gr16 carbine combo"high speed", G&G rk47 combo"high speed" vai jing gong g36c?????hinta pitäisi olla alle 200€

16

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

ota g36

• smokeman

kiitos mutta lisään vielä että perustelut ois ihan kivat et voisin ite kattoo mikä sopis parhaaks ekaks sähköks

• stalinkitten
        smokeman kirjoitti:

kiitos mutta lisään vielä että perustelut ois ihan kivat et voisin ite kattoo mikä sopis parhaaks ekaks sähköks

Itse suosittelen tuota cyman beta spetsnazia. Cymahan tekee parhaat kiinalaiset kalashnikovit heti realswordin jälkeen. Ja itse ainakin ostaisin ensimmäiseksi aseeksi tuon cyman betan. Jos saat toimivan kappaleen niin siinä sulle ase. Ainahan maanantaikappaleen voi takuussa vaihtaa. Suositteln.

• smokeman
        stalinkitten kirjoitti:

Itse suosittelen tuota cyman beta spetsnazia. Cymahan tekee parhaat kiinalaiset kalashnikovit heti realswordin jälkeen. Ja itse ainakin ostaisin ensimmäiseksi aseeksi tuon cyman betan. Jos saat toimivan kappaleen niin siinä sulle ase. Ainahan maanantaikappaleen voi takuussa vaihtaa. Suositteln.

onkos tää cybergunin tekemä beta jotenki erilainen ku on halvempi mutta kovempi lähtönopeus??? jos ois rahaa nii ostaisin kyl cyman metallisen aksun bakeliitti lippaal mut ku ei oo proairsoftis varastos ja milgearist on 16 euroo kalliimpi

• stalinthecatmatte
        smokeman kirjoitti:

onkos tää cybergunin tekemä beta jotenki erilainen ku on halvempi mutta kovempi lähtönopeus??? jos ois rahaa nii ostaisin kyl cyman metallisen aksun bakeliitti lippaal mut ku ei oo proairsoftis varastos ja milgearist on 16 euroo kalliimpi

cyybergunin aseet ovat vai cyyberin omiin paketteihin pakattuja aseita. Ovat todennäköisesti sama ase mutta kauppaon vain katsonut kyyperkunin paketista lähdöt.

• smokeman
        stalinthecatmatte kirjoitti:

cyybergunin aseet ovat vai cyyberin omiin paketteihin pakattuja aseita. Ovat todennäköisesti sama ase mutta kauppaon vain katsonut kyyperkunin paketista lähdöt.

Katsotaan nyt minkä aseen ostan jos ostan kun on pienoinen rahapulakin. Ostan tuon metallisen Cyma aks74u:n jos rahat riittää ja jos ei riitä niin sitten varmaan tuo cybergunin beta.

• Khyllä
        smokeman kirjoitti:

Katsotaan nyt minkä aseen ostan jos ostan kun on pienoinen rahapulakin. Ostan tuon metallisen Cyma aks74u:n jos rahat riittää ja jos ei riitä niin sitten varmaan tuo cybergunin beta.

Mä suosittelen noit kahta Cymaa.

• laatukamaavaansuoraa
        Khyllä kirjoitti:

Mä suosittelen noit kahta Cymaa.

kavereilla on cyman aseita ihan ookooita paitsi akut ja ne ulkopalat tippuu, mutta mulla on gr16 ja on muute hyvä sarja on tosi hyvä ainoa huono juttu on se hicu lipas joka on ihan paska kanattaa ostaa siihe mukaan niitä king arms lippaita.

• smokeman
        laatukamaavaansuoraa kirjoitti:

kavereilla on cyman aseita ihan ookooita paitsi akut ja ne ulkopalat tippuu, mutta mulla on gr16 ja on muute hyvä sarja on tosi hyvä ainoa huono juttu on se hicu lipas joka on ihan paska kanattaa ostaa siihe mukaan niitä king arms lippaita.

Ok mutta olen kuullut että tuo gr16 lakkaa joskus yhtäkkiä toimimasta ja että ei oo oikeen hyvä

• G&G GR16
        smokeman kirjoitti:

G&G GR16 se on unelma ase jokaiselle aloitelialle siinä on muovia joisakin paikoissa niin se on kevyt mutta älä pelkää G&G aseiden muovi osat ovat todella kovia ei hajoa käsiin ja kantamakin on pitkä ja tarkka ase on myö ja lähtönopeus...ihan kuin unta hyvää unta mutta oikea aseen nimi on G&G GR16 Light Carbine mutta se on hyvä ase kokeneelle pelaajallekin.Ostakaa ihmeessä

• airsoft tietäjä
        G&G GR16 kirjoitti:

G&G GR16 se on unelma ase jokaiselle aloitelialle siinä on muovia joisakin paikoissa niin se on kevyt mutta älä pelkää G&G aseiden muovi osat ovat todella kovia ei hajoa käsiin ja kantamakin on pitkä ja tarkka ase on myö ja lähtönopeus...ihan kuin unta hyvää unta mutta oikea aseen nimi on G&G GR16 Light Carbine mutta se on hyvä ase kokeneelle pelaajallekin.Ostakaa ihmeessä

Kannattaa ottaa joku tukkiperä ase koska siinä piisaa akku tehoa talvellakin g&g gr16 on avo etu päällä joten akku ei toimi kylmällä säällä (-20). Tukki perään menee iso akku ja pysyy lämpimänä toi aksu ei ole hyvä valinta jos aikoo talvella pelata!!!

• Gr16

Itselläni on ollut tuo Gr16 light carbine nyt 1 vuosi ja on toiminut hyvin, mutta kun sun kysymyksestä on jo 2-vuotta niin ootjo varmaan ostanusen...

• pro.airsoftaaja

Ekana sähkönä suosittelen jotain Cyman AK-47:kaa

• sähköase
    • softguy

jos aiot ostaa ekaks sähkö aseeks nii kannattaa ostaa g36c

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      109
      1705
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe