Tiedät Arvosi ........

Kaiken arvo ....

Positivari :--------------------------------------Arvo yhteiskunta "Yksilö/Arvo/Kunniotus/Terve Moraali /Ja Asenne "
Negatiivari :-------------------------Laitosyhteiskunta ei vatuunkantajia "Mielettömien valta realiteetit hukassa
Arvona Suomi-------------------"
Normaali perhe koti ja lapset Perustuslain arvot Kaikkeen
Lapsen valinta Oikeus omaan Seksuaallisuuteen Normaali luojan Malli " Terve Äiti ja Isä "
Lapsen suusta "
Suomi on avoin yhteiskunta
Suomen omistavat Suomen kansa
Muita omistajia ei ole
Laki ja korkein toimiva oikeus On = ?
Kansaivälinen häpeä eläimetkin sai kansaivälisen häpeän kautta .
Meiltä puuttuu sisäinen toimiva lakivalvonta .
Uutiset ja sää rikostutkintaa rikostutkintaa rikostutkintaa----------------------------Vain totuus puuttuu "
Sekä oivallus ja ymmärrys oikean ja väärän tunnistaminen väärästä seuraa rangaisaistus.
Myös ymärrykseen totuuden puhujalla ei ole yö sijaa .
"Väärin tekijät ja pelkääjät sanovat "Olet hullu siitävät huomion muualle .Tai sanovat lääkkeesi herjaillaan.
Olemme niin parkiutuneita meitä ei hätkäytä mikään mikään ei tunnu miltään."Realiteetit hukassa "
Olemme suurenmielivallan, elitin ja niin monen nimen takana ,ettei Totuus ei tunista eikä kuiskaa "
Tilintarkastaja virkilija salainen asikirja "Minun raha valtion raha = ?
Vaikka Metsään eksynyt Kaksivuotias Lapsi herätti kansan esimerkillään "Totuus ei tulkintaa"
Yhdessä tekeminen paras on edessä :
A j a t t e l u ja t e k e m i n e n Totuus ei tulklkintaa ja lapsen suula ei tulkita eikä puhuta "
Lapsi --------------------------------------------------Kuule minua ja minnun totuuteni Järjestä aina kuuleminen "
Lapsi ------------------------------------------------------------------------------Liikaa uhreja josolisimme tienneet "
Lapsi ------------------------------------------------------------------------------Suvaitsevaisuus ja näenäsyyden syköpatia "
Suomen tehtävä tuottaa palveluja ja etuja kansalaisilleen
Vauvasta variin ja sukupolvesta toiseen
Hyöty toiminasta jakutuu Suomen kansalisilleen "Yksilö"
päätös ja vaikutusvalta on kansalisilla "Yksilö"
Arvot kanustavat sitoumaan
Normaalius hyve pahe Tunista oikein = ?
Tunnista oikein "
NORMAALI " Olemeko normauliutuneen Sokea normaalius hyvä paha "
Minä 1 : n
Olemmeko henkisen köyhyyden maa =?
Nälkävuodet = ?
Olemmeko henkisen köyhyyden maa = ?
Henkiset ja fyysiset "Nälkävuodet :-----------------------------------------------------Henkiset närkävuodet"
Terve normaali -------------------------------------------------------------------Missä = ? Ilo valo ja terve "rakkaus "
Henkinen köyhyys:
Normaali arki:
Aito normaali elämä:
Miksi usko ja politiikka Hurmio/realiteetit hukassa =?
Emme tunista lapsiamme:
Ajattele peliä nimeltä elämä ja havannoi muita ulkopulisena tarkilijana Näe oma tilasi
T o t u u s sisältäpäin Tunista maan henkinen hätä :Kysy lapseltasi "
Sokea elitismi s o p e u t u k s e n Näe tilasi maan sisältä päin Huom !
Autamaalla muita maan tila ei parane Emme vain näe sisäistä tilaamme !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! = ?
Korkea suhdanteen ---------------------------------------------------------------------Henkiset rauniot"
Nosta nainen ja mies -----------------------------------------------Omanminän järvestä Hekisesti vaikka tukasta = ?
Malli Minä 1 :si Kierän 365/pv / vuosi/Minä ( 1 : n ) Omanminän vuori /Temppeli /Itsekäin ( 1 : N )
K a n s a n p a h o i n v o i t i a Veroilla vero kuiluun veroilla alas ------------------------------=?
Veroilla -------------------------------------------------------------------------------Kyvyttömyyteen = ?
Vero rakenne muutos akuutti Kansntalouten säästösummia
Sekä Maahan :
Henkinen Uusi energia "Isä karisma ja Äiti Karisma
"Lapsi on sukupolven turva "Sekä T u r v a l l i s u u s " --------"terve rakkaus on elämän turva ja suoja kilpi "
n o r m a a l i -a r k i l u o v u t e e n ---------------------------------Rakasta itseä ja lähimmäistä"
Korkein laki arvo kansainvälinen häpeä = ?
Sinä olet tärkin lenkki sinusta luodaan Kuva"
OLET MAAN KUVA = ?
Ole esimerkki ja kuva luova "Rakkaus "
Arvot ovat periaateita joiden pohjalta toimia
Arvot Vastuu ja vastuun kanto "Yksilö "
"Olenaiseen perustuva organisattio Suomi on tietoinen terveesti ydinarvoistaan visioistaan ja teehtävästään keskityen niiden t o t u d e n m u k i s e e n toteutamiseen toiminassaan .
Arvona ja mitarina toimi "Lapsi suomen "Kysy "Onko kaikki hyvin Lapsen suusta kuule minua:
Minulle taattava oma koti ja koulurauha Organisattio väkivallalta ja ypäristötekijöiltä.
Muista Olen Suomen lapsi sukupolvesta sukupolveen "Turvasi "
Suojele ihmistä ihmisen suojelu on nät toisen ihmisen varassa
Rakasta Itseä ja Lähimäistä"
Lapsen suusta T o t u u s . . .

1

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einkari

      Liian pitkä, en jaksa lukea!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      429
      4692
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1670
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1319
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1234
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      960
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      837
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    Aihe