Tiedät Arvosi ........

Kaiken arvo ....

Positivari :--------------------------------------Arvo yhteiskunta "Yksilö/Arvo/Kunniotus/Terve Moraali /Ja Asenne "
Negatiivari :-------------------------Laitosyhteiskunta ei vatuunkantajia "Mielettömien valta realiteetit hukassa
Arvona Suomi-------------------"
Normaali perhe koti ja lapset Perustuslain arvot Kaikkeen
Lapsen valinta Oikeus omaan Seksuaallisuuteen Normaali luojan Malli " Terve Äiti ja Isä "
Lapsen suusta "
Suomi on avoin yhteiskunta
Suomen omistavat Suomen kansa
Muita omistajia ei ole
Laki ja korkein toimiva oikeus On = ?
Kansaivälinen häpeä eläimetkin sai kansaivälisen häpeän kautta .
Meiltä puuttuu sisäinen toimiva lakivalvonta .
Uutiset ja sää rikostutkintaa rikostutkintaa rikostutkintaa----------------------------Vain totuus puuttuu "
Sekä oivallus ja ymmärrys oikean ja väärän tunnistaminen väärästä seuraa rangaisaistus.
Myös ymärrykseen totuuden puhujalla ei ole yö sijaa .
"Väärin tekijät ja pelkääjät sanovat "Olet hullu siitävät huomion muualle .Tai sanovat lääkkeesi herjaillaan.
Olemme niin parkiutuneita meitä ei hätkäytä mikään mikään ei tunnu miltään."Realiteetit hukassa "
Olemme suurenmielivallan, elitin ja niin monen nimen takana ,ettei Totuus ei tunista eikä kuiskaa "
Tilintarkastaja virkilija salainen asikirja "Minun raha valtion raha = ?
Vaikka Metsään eksynyt Kaksivuotias Lapsi herätti kansan esimerkillään "Totuus ei tulkintaa"
Yhdessä tekeminen paras on edessä :
A j a t t e l u ja t e k e m i n e n Totuus ei tulklkintaa ja lapsen suula ei tulkita eikä puhuta "
Lapsi --------------------------------------------------Kuule minua ja minnun totuuteni Järjestä aina kuuleminen "
Lapsi ------------------------------------------------------------------------------Liikaa uhreja josolisimme tienneet "
Lapsi ------------------------------------------------------------------------------Suvaitsevaisuus ja näenäsyyden syköpatia "
Suomen tehtävä tuottaa palveluja ja etuja kansalaisilleen
Vauvasta variin ja sukupolvesta toiseen
Hyöty toiminasta jakutuu Suomen kansalisilleen "Yksilö"
päätös ja vaikutusvalta on kansalisilla "Yksilö"
Arvot kanustavat sitoumaan
Normaalius hyve pahe Tunista oikein = ?
Tunnista oikein "
NORMAALI " Olemeko normauliutuneen Sokea normaalius hyvä paha "
Minä 1 : n
Olemmeko henkisen köyhyyden maa =?
Nälkävuodet = ?
Olemmeko henkisen köyhyyden maa = ?
Henkiset ja fyysiset "Nälkävuodet :-----------------------------------------------------Henkiset närkävuodet"
Terve normaali -------------------------------------------------------------------Missä = ? Ilo valo ja terve "rakkaus "
Henkinen köyhyys:
Normaali arki:
Aito normaali elämä:
Miksi usko ja politiikka Hurmio/realiteetit hukassa =?
Emme tunista lapsiamme:
Ajattele peliä nimeltä elämä ja havannoi muita ulkopulisena tarkilijana Näe oma tilasi
T o t u u s sisältäpäin Tunista maan henkinen hätä :Kysy lapseltasi "
Sokea elitismi s o p e u t u k s e n Näe tilasi maan sisältä päin Huom !
Autamaalla muita maan tila ei parane Emme vain näe sisäistä tilaamme !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! = ?
Korkea suhdanteen ---------------------------------------------------------------------Henkiset rauniot"
Nosta nainen ja mies -----------------------------------------------Omanminän järvestä Hekisesti vaikka tukasta = ?
Malli Minä 1 :si Kierän 365/pv / vuosi/Minä ( 1 : n ) Omanminän vuori /Temppeli /Itsekäin ( 1 : N )
K a n s a n p a h o i n v o i t i a Veroilla vero kuiluun veroilla alas ------------------------------=?
Veroilla -------------------------------------------------------------------------------Kyvyttömyyteen = ?
Vero rakenne muutos akuutti Kansntalouten säästösummia
Sekä Maahan :
Henkinen Uusi energia "Isä karisma ja Äiti Karisma
"Lapsi on sukupolven turva "Sekä T u r v a l l i s u u s " --------"terve rakkaus on elämän turva ja suoja kilpi "
n o r m a a l i -a r k i l u o v u t e e n ---------------------------------Rakasta itseä ja lähimmäistä"
Korkein laki arvo kansainvälinen häpeä = ?
Sinä olet tärkin lenkki sinusta luodaan Kuva"
OLET MAAN KUVA = ?
Ole esimerkki ja kuva luova "Rakkaus "
Arvot ovat periaateita joiden pohjalta toimia
Arvot Vastuu ja vastuun kanto "Yksilö "
"Olenaiseen perustuva organisattio Suomi on tietoinen terveesti ydinarvoistaan visioistaan ja teehtävästään keskityen niiden t o t u d e n m u k i s e e n toteutamiseen toiminassaan .
Arvona ja mitarina toimi "Lapsi suomen "Kysy "Onko kaikki hyvin Lapsen suusta kuule minua:
Minulle taattava oma koti ja koulurauha Organisattio väkivallalta ja ypäristötekijöiltä.
Muista Olen Suomen lapsi sukupolvesta sukupolveen "Turvasi "
Suojele ihmistä ihmisen suojelu on nät toisen ihmisen varassa
Rakasta Itseä ja Lähimäistä"
Lapsen suusta T o t u u s . . .

1

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einkari

Liian pitkä, en jaksa lukea!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      6941
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      62
      2543
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2158
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      62
      1292
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      355
      1260
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1244
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1131
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      970
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      968
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      957
    Aihe