Kyllästynyt Robbieen

jjlkjkjkjk

Mä oon viime aikoina kyllästynyt koko Robbie Williamsiin. Koko homma on lässähtänyt kasaan. Reality Killed the Video Starilla oli ihan mukavia biisejä, mutta olihan se jokseenkin tylsä. Miksi ihmeessä Robbiesta tehdään jotain helppoa kuunneltavaa keski-ikäisille-tapausta väen väkisin? Miksei anneta kasvaa omaan suuntaan. Rudeboxkin oli vain askel eteenpäin. Viimeisin levy on vain kerta kaikkisen laskelmoidun oloinen ja samoin nämä höpinät henkisestä kasvusta, rakastumisesta tyttöystäväänsä jne. Hienoahan se on, jos oikeasti on elämäänsä saanut ripauksen onnea, mutta jokin kuviossa mättää. Ihan kuin Robbie ei olisi täydellä sydämellä menossa mukana. Vaatetyylikin on muuttunut radikaalisti: seksikkyys korvattu beigellä ja vaaleansinisellä. Ja tyyppi on vasta 36 ja näyttää yli viisikymppiseltä, eikä kyse ole pelkästään harmaista hiuksista.

Ja nämä viritelmät Take Thatin kanssa ja uusi video, jossa Robbie ja Gary tulevat ilmeisesti olemaan kopioita leffasta Brokeback mountain. Jotenkin ihan karseaa. Mulla on ikävä Robbieta, sitä artistia, joka oli loistokas esiintyjä, hauska, ei-teennäinen ja oma itsensä, sarkastinen, osasi myös tarpeen tullen olla vähän cocky ja niinhän esiintyjän pitääkin. Kuka tämä uusi Robbie on? Onko enää edes sama henkilö? Mulle ei mene läpi selitykset seesteytymisestä ja onnellisuudesta. Kamalaa laskelmointia kaikin puolin. Herätys Robbie, tätäkö silloin pikkupoikana halusit kun haaveilit tähteydestä? Oikeastiko haluat olla joku uusi Helmut Lotti..?

1

1095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipiteeni:

Rob taisi saada kunnon täräyksen viime kiertueellaan, eli täys burn outin.
      Nyt syö mielialalääkkeitä ja sen kyllä huomaa. Hän on itse todennut ettei uskalla jättää ottamatta niitä kun pelkää taas romahtamista.
      Pelkää esiintymistäkin ja sitä ettei kiertue ole yhtä valovoimainen kuin ennen.
      Viritys vanhojen poikabändiläisten kanssa kertoo siitä ettei vaan uskalla yksin lähteä kiertueelle ja hakee tukea muista.
      Varmaan se muhkea rahasummakin tätä diiliä avittaa.
      Itse pidin viime julkaisusta mutta kyllä siinä koko ajan paistaa managerien uudelleen luonti Robbien
      ns. kasvuun.
      Ei siis aivan uskottava.
      Pääasia on ettei katoa kartasta täysin, luulin jo silloin ufoaikoina että Rob on mennyttä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe