Mä oon viime aikoina kyllästynyt koko Robbie Williamsiin. Koko homma on lässähtänyt kasaan. Reality Killed the Video Starilla oli ihan mukavia biisejä, mutta olihan se jokseenkin tylsä. Miksi ihmeessä Robbiesta tehdään jotain helppoa kuunneltavaa keski-ikäisille-tapausta väen väkisin? Miksei anneta kasvaa omaan suuntaan. Rudeboxkin oli vain askel eteenpäin. Viimeisin levy on vain kerta kaikkisen laskelmoidun oloinen ja samoin nämä höpinät henkisestä kasvusta, rakastumisesta tyttöystäväänsä jne. Hienoahan se on, jos oikeasti on elämäänsä saanut ripauksen onnea, mutta jokin kuviossa mättää. Ihan kuin Robbie ei olisi täydellä sydämellä menossa mukana. Vaatetyylikin on muuttunut radikaalisti: seksikkyys korvattu beigellä ja vaaleansinisellä. Ja tyyppi on vasta 36 ja näyttää yli viisikymppiseltä, eikä kyse ole pelkästään harmaista hiuksista.
Ja nämä viritelmät Take Thatin kanssa ja uusi video, jossa Robbie ja Gary tulevat ilmeisesti olemaan kopioita leffasta Brokeback mountain. Jotenkin ihan karseaa. Mulla on ikävä Robbieta, sitä artistia, joka oli loistokas esiintyjä, hauska, ei-teennäinen ja oma itsensä, sarkastinen, osasi myös tarpeen tullen olla vähän cocky ja niinhän esiintyjän pitääkin. Kuka tämä uusi Robbie on? Onko enää edes sama henkilö? Mulle ei mene läpi selitykset seesteytymisestä ja onnellisuudesta. Kamalaa laskelmointia kaikin puolin. Herätys Robbie, tätäkö silloin pikkupoikana halusit kun haaveilit tähteydestä? Oikeastiko haluat olla joku uusi Helmut Lotti..?
Kyllästynyt Robbieen
1
1329
Vastaukset
- mielipiteeni:
Rob taisi saada kunnon täräyksen viime kiertueellaan, eli täys burn outin.
Nyt syö mielialalääkkeitä ja sen kyllä huomaa. Hän on itse todennut ettei uskalla jättää ottamatta niitä kun pelkää taas romahtamista.
Pelkää esiintymistäkin ja sitä ettei kiertue ole yhtä valovoimainen kuin ennen.
Viritys vanhojen poikabändiläisten kanssa kertoo siitä ettei vaan uskalla yksin lähteä kiertueelle ja hakee tukea muista.
Varmaan se muhkea rahasummakin tätä diiliä avittaa.
Itse pidin viime julkaisusta mutta kyllä siinä koko ajan paistaa managerien uudelleen luonti Robbien
ns. kasvuun.
Ei siis aivan uskottava.
Pääasia on ettei katoa kartasta täysin, luulin jo silloin ufoaikoina että Rob on mennyttä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673