En tiedä miten muualla Baltian maiden kaupossa menetellään, mutta Virossa kiinnitin huomiota siihen, että kassavirkailija laittaa vaihtorahat pöydälle. Osaako kukaan kertoa, että miksi moinen tapa? Itse olin joka kaupassa automaattisesti käsi ojossa odottaen vaihtorahoja.
vaihtorahat kassalla
puhtaana käteen
1
1176
Vastaukset
- hyvä tapa
monessa muussakin maassa sama tapa, osittain kait kyse siitä, että kun laitetaan raha-alustalle, useimmiten kassoilla on "raha-alusta" johon rahat laitetaan, näin asiakas voi laskea saamansa vaihtorahat helposti jos haluaa. Meikäläinen tapahan on että kuitti, kolikot ja setelit vaan samaan nippuun kouraan. Minusta on paljon mielyttävämpää myös saada ottaa itse pöydältä, eikä suomalainen tapa jossa kassa tuikkaa läjän käteen ja sanooo seuraava.
Kysymys on myös kohteliasuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661