- ei vaativaan käyttöön vaan pelkkään nettiin (useita tunteja) ja joskus satunnaisesti elokuvien katseluun
- hinta alle tonni
- hp merkiltään
- ei vistaa
Voisitteko vielä perustella mitä suosittelette?
Mitä läppäriä suosittelette?
6
399
Vastaukset
- Miksi HP ?
Kestävä kannettava(ei raahattava).
http://www.mynewsdesk.com/fi/view/pressrelease/hp-probook-5320m-on-hp-n-palkitun-bisneskannettavien-sarjan-uusin-tulokas-432917- Myffff
koska nykyinen koneeni on hp ja toiminut loistavasti joten tahdon pysyä uskollisena hyvälle merkille..
Tuosta HP ProBook 5320m en ole varma, ellei se tosiaan maksa sitten sen alle tonnin eikä tule mitään 300e "kauppiaan lisää" siihen väliin. Myffff kirjoitti:
koska nykyinen koneeni on hp ja toiminut loistavasti joten tahdon pysyä uskollisena hyvälle merkille..
Tuosta HP ProBook 5320m en ole varma, ellei se tosiaan maksa sitten sen alle tonnin eikä tule mitään 300e "kauppiaan lisää" siihen väliin.suomi24:ää ja tietokonefoorumeita, niin huomaat että HP tekee sekä laadukkaampia että surkeita malleja eikä merkkinä kokonaisuudessaan ole ainakaan keskitason yläpuolella. Jos uudessa HP:ssäsi lukee Pavilion, on noin 50 prosentin todennäköisyys että käsityksesi HP:n laadusta muuttuu nykyisestä selvästi huonompaan suuntaan.
jos olet tottunut 3:4 näyttöön saatat oudoksua 15-tuumaista 16:9 näyttöä, se on tuuman matalampi ... 17,3 tuuman näytön korkeus on sama kuin vanhoissa 15-tuumaisissa (17,7" läppäri on aika kookas)
- Myffff
>Jos uudessa HP:ssäsi lukee Pavilion, on noin 50 prosentin todennäköisyys että käsityksesi HP:n laadusta muuttuu nykyisestä selvästi huonompaan suuntaan.
joo kone on hp pavilion ze2000.
noh olen kumminkin ihan hukassa mitä aion ostaa. - Myffff
Myffff kirjoitti:
>Jos uudessa HP:ssäsi lukee Pavilion, on noin 50 prosentin todennäköisyys että käsityksesi HP:n laadusta muuttuu nykyisestä selvästi huonompaan suuntaan.
joo kone on hp pavilion ze2000.
noh olen kumminkin ihan hukassa mitä aion ostaa.Sonyn Vaio Sony Vaio VPC-EB2E1E? Olis kyllä kaikkia niitä ominaisuuksia mitä kaipaan ja hieno ulkonäkö on plussaa toki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416