Mitä läppäriä suosittelette?

Myffff

- ei vaativaan käyttöön vaan pelkkään nettiin (useita tunteja) ja joskus satunnaisesti elokuvien katseluun
- hinta alle tonni
- hp merkiltään
- ei vistaa

Voisitteko vielä perustella mitä suosittelette?

6

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Myffff

        koska nykyinen koneeni on hp ja toiminut loistavasti joten tahdon pysyä uskollisena hyvälle merkille..

        Tuosta HP ProBook 5320m en ole varma, ellei se tosiaan maksa sitten sen alle tonnin eikä tule mitään 300e "kauppiaan lisää" siihen väliin.


      • Myffff kirjoitti:

        koska nykyinen koneeni on hp ja toiminut loistavasti joten tahdon pysyä uskollisena hyvälle merkille..

        Tuosta HP ProBook 5320m en ole varma, ellei se tosiaan maksa sitten sen alle tonnin eikä tule mitään 300e "kauppiaan lisää" siihen väliin.

        suomi24:ää ja tietokonefoorumeita, niin huomaat että HP tekee sekä laadukkaampia että surkeita malleja eikä merkkinä kokonaisuudessaan ole ainakaan keskitason yläpuolella. Jos uudessa HP:ssäsi lukee Pavilion, on noin 50 prosentin todennäköisyys että käsityksesi HP:n laadusta muuttuu nykyisestä selvästi huonompaan suuntaan.


    • jos olet tottunut 3:4 näyttöön saatat oudoksua 15-tuumaista 16:9 näyttöä, se on tuuman matalampi ... 17,3 tuuman näytön korkeus on sama kuin vanhoissa 15-tuumaisissa (17,7" läppäri on aika kookas)

      • Myffff

        >Jos uudessa HP:ssäsi lukee Pavilion, on noin 50 prosentin todennäköisyys että käsityksesi HP:n laadusta muuttuu nykyisestä selvästi huonompaan suuntaan.

        joo kone on hp pavilion ze2000.

        noh olen kumminkin ihan hukassa mitä aion ostaa.


      • Myffff
        Myffff kirjoitti:

        >Jos uudessa HP:ssäsi lukee Pavilion, on noin 50 prosentin todennäköisyys että käsityksesi HP:n laadusta muuttuu nykyisestä selvästi huonompaan suuntaan.

        joo kone on hp pavilion ze2000.

        noh olen kumminkin ihan hukassa mitä aion ostaa.

        Sonyn Vaio Sony Vaio VPC-EB2E1E? Olis kyllä kaikkia niitä ominaisuuksia mitä kaipaan ja hieno ulkonäkö on plussaa toki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe