Onko kenelläkään linkkejä moottoripyöriä välittäviin liikkeisiin tai kokemuksia moottoripyörän tuonnista?
Kiitos!
Moottoripyörä Saksasta
5
48196
Vastaukset
- Juste
www.b-g-motorraeder.de
www.mobile.de/bike-store
http://home.mobile.de/motorradlager-barsinghausen - Baldie
Sain alkuviikosta liikenteeseen Belgiasta tuodun fillarin, ja olin todella tyytyväinen asioiden sujuvuuteen. Riippuen asuinpaikastasi, pari liikettä, joista ainakin ensin mainittu on kokemuksen perusteella asiantunteva, löytyvät osoitteista:
www.mimoto.fi (Ruokolahti)
www.panthermann.com (Pohojanmaalla Vimpelissä muistaakseni)
Itse hoidin paperisodat itse, joskin ko. liikkeet tarjoavat palveluita.
Ainoa ero liikkeen tuodessa on se, että mikäli kauppa on tehty liikkeen nimiin, et saa "3: n kk: n" lappuja, vaan joudut odottelemaan veropäätöstä, ennen kuin pääset ajelemaan.
Tosin minun aikataulullani:
-kaupat tiistaina
-tullaus keskiviikkona
-päätös katsastus seuraavana tiistaina
, ei tuntunut aika pitkältä.
Useinmiten, eli vm.>90 pyörissä, tarvitset vaatimustenmukaisuusvakuuden, joka maksaa paikallisilta maahantuojilta ~100€, eli faksaat alkup. rekisteriotteen tekijälle, joka lähettää paperit.
Sitten marssit katsastuskonttorille ja katsastat pyörän (120€ rekisteröinteineen)
Verot pitää tietysti olla maksettu ennen rekisteriin saamista..- tee se itse
Itse tilasin todistuksen Saksasta, maksoi muistaakseni 20€ ja tuli faksilla seuraaavana päivänä postissa viikon päästä.
- Baldie
tee se itse kirjoitti:
Itse tilasin todistuksen Saksasta, maksoi muistaakseni 20€ ja tuli faksilla seuraaavana päivänä postissa viikon päästä.
Juup, kuulin myös tuosta vaihtoehdosta..Hinnat olivat vaan mainittu haarukkaan 50-70€ Saksastakin..Mutta oisipa saattanut tämän seudun katsastusmiehille olla liian kova pala nuo Saksankieliset koukerot:)..
Hoitupa homma noinkin..
- Kimmo
Tässä yksi linkki: http://www.pa-tuonti.fi/ . Itse olen hankkinut ko. herran kautta kaksi autoa ja yhden pyörän. Kaikki ollut sellaisia kuin sovittu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437