Löytyykö enää mistään

lostihanlost

Dokumentin nimi on "oudot olennot ja tarujen hirviöt". jotakin osumia köytyy mutta ei mitään sopivaa.

6

1868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wic

Itsekin etsiskelen tätä dokumentti-sarjaa. Tykkäsin todella paljon ja harmittaa, kun kaikkia jaksoja en silloin aikoinaan nähnyt.

• Anonyymi

Olen itse yrittänyt etsiä tätä myös, mutta mistään ei löydy sen englanninkielistä nimeä.
      Tietääkö kukaan??!!

• Anonyymi

Itsekin kaipailen kovasti tietoa tästä englannin kielisestä nimestä. Olen koittanut etsiä, mutta en ole millään löytänyt.

Muistan tän sarjan todella hyvin ja sen intronkin.

• Anonyymi

Ohjelma oli BBC:n beasts and monsters.
        En löydä mistään edes englanninkielisenä :(

• Anonyymi

Hei, voisikohan kyseessä olla tämä sarja: https://dorling-kindersley-vision.fandom.com/wiki/Creatures_Fantastic

Tuolta löytyy kaikki jaksotkin linkkien takaa.
      Itse olen etsiskellyt juuri tätä sarjaa jo pitkän aikaa (sain traumat tuosta vampyyrijaksosta lapsena) :D muistaakseni juuri tämän nimi suomeksi oli tuo Oudot olennot ja tarujen hirviöt. Selittäisi sen, miksei Beasts and monters-nimellä löydy, kun itsekin yritin aiemmin sillä nimellä googlailla. Mutta tottakai voin muistaa nimen väärinkin, ja tällä olikin joku toinen nimi suomeksi.

• Anonyymi

... Niin siis tarkoitin toki monsters, ei monters :'D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2090
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      13
      1148
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      103
      1041
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      71
      913
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe