Halvat lennot Istanbuliin ja edullinen majoitus?

love istanbul

Matkustan Istanbuliin n. 2 kk:n välein, onko kenelläkään tietoa kuinka sinne pääsisi edullisimmin. olen nyt käyttänyt THY:tä mutta voisin matkustaa vaikka jonkun toisen maan kautta jos vain säästöä tulisi. Ja olisiko tietoa edullisista, mutta ok hotelleista lähellä kadiköy, maltepe yms..ei taksimin puolelta. kiitos etukäteen...

15

2232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 1963

      kuinka halvalla pitäisi päästä?

      itse lentänyt thy helsingistä ja hinnat ovat todella alhaiset,itse käyttänyt business luokkaa ja niin halvalla ei muualta saa ja turistluokkahan on vielä halvempi.

      maksan lippuni itse,mikäli joku alkaa kommentoimaan,enkä saa niistä tehtyä mitään vähennyksiä mihinkään.

      lisäksi saa hyvät eurobonukset kun thy kuuluu star allianceen

    • IpekHki

      Itse olen varannut lennot Napsu.fi kautta, joka hakee halvimmat vaihtoehdot kaikkien tarjokkaiden joukosta. Viimeksi kesäkuussa, lennot muistaakseni specsavers (Finnair), hotelli booking.com (hotelli Maywood). Napsu on minusta hakukoneista paras. Booking.comiin voi laittaa hakuehdoksi juuri tuon Kadiköyn yms. Tripadvisor.comista näet hotellien omia kotisivuja paremmin arvostelut, asiakkaiden ottamia kuvia yms. Olimme todella tyytyväisiä Maywoodiin ja tuon Finnairin lentokin tuli specsaversin kautta halvemmalla kuin suoraan Finnairilta tilattuna. Emme kerää mitään bonuksia, vaan maksamme sen mukaan mitä lompakko kestää kullakin hetkellä.

      • Fiilaan ja höylään

        "lennot muistaakseni specsavers"

        Eikös Specsavers ole silmälasikauppa?


      • ISTAMB

        EI MIKÄÄN NAPSU ALKUINEN SIVU AUENNUT TÄNÄÄN, MIKSI ??


    • erenköy

      Kadiköy-Maltepe? Siis Kartal-Maltepe??
      Aika oleellista on liikutko/onko tarve liikkua lähellä meren rantaa vai kauempana rannasta. Voi nyt tyntua viisastelulta, mutta ei sitä ole. En vain osaa asiaa muutoin esittää.

      • love istanbul

        No oikeastaan sillä ei ole suurtakaan merkitystä...mutta tietenkin meren lähellä mukavampi olla.


      • Kallekulkuri
        love istanbul kirjoitti:

        No oikeastaan sillä ei ole suurtakaan merkitystä...mutta tietenkin meren lähellä mukavampi olla.

        vaan on varsin suuri merkitys juuri liikkumisen kannalta;)


    • usein Turkkiin

      Koitapa Air Balticin lentoja. Jududut tosin menemään Riikan kautta

    • huhhuhhuh

      www.vertaa.fi

    • Malevfani

      Löysin supersaver.fi:n kautta malevin lennot tosi halvalla, maksoi vaan 145€. Air Baltcilla ja turkish airlinesilla on myös halpoja lentoja. Istanbulista löytyy halpoja hostelleja, katso esim. www.hostelworld.com.

    • arethagloria

      Hei!

      Varasin e-ticketistä halvat liput, suora lento Helsinki - Istanbul, lentoyhtiö Turkish Airlines, hinta 220, 85.
      Käyt usein Istanbulissa, sanopa minulle saako siellä automaateista rahaa myös Visa-kortin debit-puolelta? Entä voiko suurissa kaupoissa maksaa myös debit-puolella? Meikäläisellä kun on credit-puoli jo käytetty ennen matkaa ;D

    • matkaopasAyt

      Varasin www.flypgs.comista 2 aik ja 1 inf istanbul-tukholma ja hinta vain 200 e. Laivalla pääsee edulisesti suomeen tai lentäen.. Suosittelen todella tuota pegasusta! Turkin sisäiset lennot myös todella edullisia!

    • travelinglife

      air baltic on yleensä halvin, mutta kannattaa katsoa jonkun hakukoneen kautta, esim. vertaa.fi. suoria lentoja on eneää vain THY:llä ja ovat yleensä 230e kun varaa pari kuukautta etukäteen. jos lentää usein niin kantsii hankkia jonkun lentoyhtiön kuten THY:n bonuskortti että saisijn ehkä halvemmalla edes joskus tulevaisuudessa.

      AUTOMAATIT: monista saa rahaa myös visa-electronilla, luottokortin debit-puolesta en tiedä... en laskisi sen varaan että voi käyttää kaupoissakaan. visa electron sen sijaan käy monissa kaupoissakin.

    • Jsfksasof
    • maailmanmatkaaja

      Itse yhden sivuston missä kerrottiin vinkit miten saa mahdollisimman halvalla
      äkkilähdöt, majoitukset ja lennot ks. www.halpamatka.blogspot.fi

      Siellä on myös tietoa viisumeista, rokotteista yms :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe