Keep on Trucking

kuskiko?

Näköjään taas hakevat yhdistelmä kuskia. Eikö miehet pysy talossa? vai miksi ainakin kolmatta kertaa kevään aikana hakee kuskia. On vielä oudon erikoisia ilmoituksia.

7

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuskia haetaan???

      Näemmä yhessä lehessä haettiin kanssa kuskia. Kysynkin että miksi? Onko muka jotain ajoa jota ei ite kerkee ajaan niin haetaan jotain penaa sitte? Kun kuitenkin samaan taloon haettu kuskia kokoajan, viimeksi mm. 1989 ja nyt taas! Eikös se edellinen spede tykännytkään ajaa sillä sr260 sisulla vai oliko palkka niin surkee ettei mitään jäänyt käteen? Kysympä vaan???

    • kapitalistiriistäjä

      Eipä tuo ole ihmekään kun nykyajan hampit, turhapurot, lusmut ja veltot pyytävät YLI KYMPIN TUNTIPALKKOJA!!!!! Ei tällä menolla enään kauaa ajeta. Kaikki auton tuotot menevät näiden hampuusien ja niiden perheiden ylläpitoon. EI VETELE VELTTOPERSEET TÄMÄ HOMMA ENÄÄN!!!!

      Härskein tyyppi oli se joka puhelimessa töitä kyseli ja kyseli työvuorolistasta ja lomakierrosta sekä pekkasista!!! EI JU****UTA!!! EI ENNENKÄÄN MITÄÄ V*TUN LISTOJA SAATIKA P A L K A L L I S I A LOMIA OLLUT, PEKKASISTA NYT PUHUMATTAKAAN! Meinasin kysyä että pitääkö mun maksaa sulle vielä kaljarahaa viikonlopuksi mutta löin luurin kiinni!!

      • yx kuski vaan

        tuo internet yhteys. saisi tuo riistäjäkin parantua rauhassa kun ei voisi olla täällä mieltään pahoittamassa kalliden ja tyhmien kuskien kanssa.


      • Maksa mitä pitää

        Voi voi sun maailmaas sulla ei todellakaan ole varaa maksaa kuskeille.Tuleppa mulle töihin jotta suat vähän
        lisä ansioo.


      • työtön edelleen
        Maksa mitä pitää kirjoitti:

        Voi voi sun maailmaas sulla ei todellakaan ole varaa maksaa kuskeille.Tuleppa mulle töihin jotta suat vähän
        lisä ansioo.

        Ei taida nää vastaus viestit liittyä Keep on Trucking ky;een millään tavalla kun firma on perustettu vasta -07 ja autot on Volvoja.

        Eikä ainakaan työhaastattelussa ilmennyt ettei maksisi lisiä sun muita. Päinvastoin tuntu olevan erittäin tärkeää, että kaikki maksetaan mitä kuuluu. En tosin töihin päässy, kun ei ollut kokemusta koukkuajosta.


      • romumiäs
        työtön edelleen kirjoitti:

        Ei taida nää vastaus viestit liittyä Keep on Trucking ky;een millään tavalla kun firma on perustettu vasta -07 ja autot on Volvoja.

        Eikä ainakaan työhaastattelussa ilmennyt ettei maksisi lisiä sun muita. Päinvastoin tuntu olevan erittäin tärkeää, että kaikki maksetaan mitä kuuluu. En tosin töihin päässy, kun ei ollut kokemusta koukkuajosta.

        Itse ajelin ennen kusaria ja noita keepin autoja näin usein heinolassa. En itse menis mistään hinnasta ajamaan niillä romuilla hirveän värisiä vanhoja paskoja autot ja valitettavasti usein oli kuskitkin hätäileviä nuoria amispoikia.


    • Keep

      Velkasaneerauksessa.Jos ei kannata,niin ei sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe