Juuh..Siinä se kyssä tulikin,eli mikä se on?
Mikä on dildo??
6
4336
Vastaukset
- girleen
...vempain, minkä voi työntää pimppiin ja sitten saada orgasmin. Eli suomeksi: patukka ihan siihen yhteen ja ainoaan tarkoitukseen.
Eikä muuten tunnu pahalta!! - tyttönen
ja mä ja haluisin tietää et mitää eroo on vibral ja dildol? eiks ne kuitenki samaan tarkotuxeen oo;)?! mut jos joku siis osais sanoo et miten ne eroo toisistaan. kiitos!
- Jansku
Samalla tavoin kun vasta ja vihta.
- vibra dildossa
Jansku kirjoitti:
Samalla tavoin kun vasta ja vihta.
Vibra on dildon ominaisuus.Eli on olemassa ihan yksinkertaisia pötkylöitä,jotka ei sen kummempaa tee itse,vaan niitä käytetään "käsin"(selitä tää nyt sitten jotenkin fiksusti...)ja sitten on vibralla varustettuja dildoja,jotka toimii pattereilla.Samalla lailla niitäkin käytetään,kuin noita yksinkertaisia malleja,mutta ne sitten värisee sen lisäksi ja vaikutus paljon paljon tehokkaampi.
- tyttönen
vibra dildossa kirjoitti:
Vibra on dildon ominaisuus.Eli on olemassa ihan yksinkertaisia pötkylöitä,jotka ei sen kummempaa tee itse,vaan niitä käytetään "käsin"(selitä tää nyt sitten jotenkin fiksusti...)ja sitten on vibralla varustettuja dildoja,jotka toimii pattereilla.Samalla lailla niitäkin käytetään,kuin noita yksinkertaisia malleja,mutta ne sitten värisee sen lisäksi ja vaikutus paljon paljon tehokkaampi.
okei:) kyl mä ton tajusin et ihan hyvin selitit;) mut asia selvä ja kiitos ku selitit;)
- netistä saa tilattua
tyttönen kirjoitti:
okei:) kyl mä ton tajusin et ihan hyvin selitit;) mut asia selvä ja kiitos ku selitit;)
ihan anonyymisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216565Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471857
- 831235
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.81915Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757