Osaako joku rellukuski sanoa käykö vanhemman korimallin kattotelineet Scenic II:seen?
scenic II
3
595
Vastaukset
- Malla70
Niin ja toinen kysymys... Käykö tohon II:seen sellaiset oven sisäpuolelle tulevat kaiteet?
- Seniili 2
Ei sovi.
Scenic II:seen varmaankin löytyy sopivat oven väliin tulevat MontBlancit/Thulet.- Markoooooooo
Itselleni tilasin Scenic III:seen Saksasta (www.renaultteile24.de) kattotelineet. Tuli postikuluineenkin 50 euroa halvemmaksi kuin Suomesta merkkiliikkeestä.
Näyttäisi olevan 99 euroa postikulut (noin 30 euroa) Scenic II:seen kattotelineet. http://www.renaultteile24.de/en/Renault/Scenic-I-II/roof-bar-Touring-Line-for-Scenic-2.html
Suosittelen kyseistä liikettä. Todella nopea palvelu ja ystävällistä henkilökuntaa joka vastasi kysymyksiini online.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308