Moi,
Poikani 12v. ja hänen kaverinsa viihtyvät hyvin yhdessä mökillä ja meillä kotona ja viettävät melkeen kaiken aikaa yhdessä kun vielä harrastuksetkin ovat samat jääkiekko ja jalkkis.
Toissa päivänä mökillämme satuin yllättämään pojat jotka oli saunassa ja satuin näkemään että ne hipelöi ja katteli toistensa pippeleitä naureskellen ja kikatellen. eikai poikani tai pojat ole homoja? mitä sanon tästä heille ja miten suhtautua asiaan.
meiän pojalla ei ole murrosikää, mutta kaverillansa varmaan on kun finnejä otsassa ja jotain 10cm meiän poikaa pidempi jtn 160cm tai enempikin.
en kattelut heiä sen enmpää olin vain hakemassa kiukaasta lämmintä vettä kun monestikkin.
satuin näkemään
13
7557
Vastaukset
- ,
provo
- Tarja ja Alex
No, ne voi olla homoja tai sitten vain vähäsen bi-curious. En menis umpihomoksi sanomaan ennen kuin ne rassaa toisiaan perseeseen, eli niinkauan kuin on EXIT ONLY periaate, ei huolta. Ei toi nyt niin kova synti oo jos jätkät runkkaa ristiin. Eipähän ainakaan tuu äpäröitä. Mitä helvetin väliä sillä on jos ne ei ton enempää homostele? Itte oon ihan hetero, mutta on sitä kaikenlaista tullut mietittyä.
- Ttuzäootäeejä
Tarja ja Alex kirjoitti:
No, ne voi olla homoja tai sitten vain vähäsen bi-curious. En menis umpihomoksi sanomaan ennen kuin ne rassaa toisiaan perseeseen, eli niinkauan kuin on EXIT ONLY periaate, ei huolta. Ei toi nyt niin kova synti oo jos jätkät runkkaa ristiin. Eipähän ainakaan tuu äpäröitä. Mitä helvetin väliä sillä on jos ne ei ton enempää homostele? Itte oon ihan hetero, mutta on sitä kaikenlaista tullut mietittyä.
recpect
- Endokrino
Kyse on täysin normaalista ja yleisestä tutustumisesta samanikäisten kesken. Myös yhteismasturbaatio samanikäisen nuorten keskuudessa on täysin normaalia ja yleistä, kun halutaan tutustua toistensa kehoihin, joten jos ulkopuoliset huomaavat tällaisia tapahtumia, ei niihin pidä reagoida mitenkään, vaan yrittää vain ohittaa tapahtuma hienovaraisesti. Homoseksuaalisuudella ei ole mitään tekemistä tämänikäisten keskenäisissä tutkiskeluissa.
- amiskarva
antaa poikien runkata ristiin
- homohan mä :P
"eikai ne ole homoja"... EIKAI VAAN?
OOTKO JOKU HOMOFOOBIKKO OR SOMETHING? - Anonyymi
homohan mä :P kirjoitti:
"eikai ne ole homoja"... EIKAI VAAN?
OOTKO JOKU HOMOFOOBIKKO OR SOMETHING?Mitä jos oliskin
- snitch
Ei täs niin pahaa oo.. Siis.. Toi on ihan täysin normaalia, pakko myöntää että tota itekkin nuorena tein. Eli toi ei oo homomaista, vaan ihan normaalia kun halutaan nähä toisten kehon muutoksia yms. kaikkea ihmeellistä. Et ei tarvi huolehtii.
Että se on jo homomaista jos ne paneskelis siellä :S - sie!
Se olisi homomaista jos ne paneskelis sielä D:
Mutta sinä! Jäit kattoo ku lapset ilman vaattesillaa tutustuu itseensä!
Ihme pervo sie olet! - pussyslayer22
oisit joinannu
- Anonyymi
nii just oisit menny runkkaa niitten kaa
- Anonyymi
Ite oon ihan hetero ja oon kyl ristirunkannu et ihan normaaliin oon pannu jo 12 vennä et
- Anonyymi
Runkkaus kaverin kanssa on terveellistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004766846- 262521
- 2182477
- 1401759
- 1141698
- 741113
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41105Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62907