satuin näkemään

pojan äit

Moi,

Poikani 12v. ja hänen kaverinsa viihtyvät hyvin yhdessä mökillä ja meillä kotona ja viettävät melkeen kaiken aikaa yhdessä kun vielä harrastuksetkin ovat samat jääkiekko ja jalkkis.

Toissa päivänä mökillämme satuin yllättämään pojat jotka oli saunassa ja satuin näkemään että ne hipelöi ja katteli toistensa pippeleitä naureskellen ja kikatellen. eikai poikani tai pojat ole homoja? mitä sanon tästä heille ja miten suhtautua asiaan.

meiän pojalla ei ole murrosikää, mutta kaverillansa varmaan on kun finnejä otsassa ja jotain 10cm meiän poikaa pidempi jtn 160cm tai enempikin.

en kattelut heiä sen enmpää olin vain hakemassa kiukaasta lämmintä vettä kun monestikkin.

13

7360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,

      provo

      • Tarja ja Alex

        No, ne voi olla homoja tai sitten vain vähäsen bi-curious. En menis umpihomoksi sanomaan ennen kuin ne rassaa toisiaan perseeseen, eli niinkauan kuin on EXIT ONLY periaate, ei huolta. Ei toi nyt niin kova synti oo jos jätkät runkkaa ristiin. Eipähän ainakaan tuu äpäröitä. Mitä helvetin väliä sillä on jos ne ei ton enempää homostele? Itte oon ihan hetero, mutta on sitä kaikenlaista tullut mietittyä.


      • Ttuzäootäeejä
        Tarja ja Alex kirjoitti:

        No, ne voi olla homoja tai sitten vain vähäsen bi-curious. En menis umpihomoksi sanomaan ennen kuin ne rassaa toisiaan perseeseen, eli niinkauan kuin on EXIT ONLY periaate, ei huolta. Ei toi nyt niin kova synti oo jos jätkät runkkaa ristiin. Eipähän ainakaan tuu äpäröitä. Mitä helvetin väliä sillä on jos ne ei ton enempää homostele? Itte oon ihan hetero, mutta on sitä kaikenlaista tullut mietittyä.

        recpect


    • Endokrino

      Kyse on täysin normaalista ja yleisestä tutustumisesta samanikäisten kesken. Myös yhteismasturbaatio samanikäisen nuorten keskuudessa on täysin normaalia ja yleistä, kun halutaan tutustua toistensa kehoihin, joten jos ulkopuoliset huomaavat tällaisia tapahtumia, ei niihin pidä reagoida mitenkään, vaan yrittää vain ohittaa tapahtuma hienovaraisesti. Homoseksuaalisuudella ei ole mitään tekemistä tämänikäisten keskenäisissä tutkiskeluissa.

    • amiskarva

      antaa poikien runkata ristiin

      • homohan mä :P

        "eikai ne ole homoja"... EIKAI VAAN?
        OOTKO JOKU HOMOFOOBIKKO OR SOMETHING?


      • Anonyymi
        homohan mä :P kirjoitti:

        "eikai ne ole homoja"... EIKAI VAAN?
        OOTKO JOKU HOMOFOOBIKKO OR SOMETHING?

        Mitä jos oliskin


    • snitch

      Ei täs niin pahaa oo.. Siis.. Toi on ihan täysin normaalia, pakko myöntää että tota itekkin nuorena tein. Eli toi ei oo homomaista, vaan ihan normaalia kun halutaan nähä toisten kehon muutoksia yms. kaikkea ihmeellistä. Et ei tarvi huolehtii.

      Että se on jo homomaista jos ne paneskelis siellä :S

    • sie!

      Se olisi homomaista jos ne paneskelis sielä D:

      Mutta sinä! Jäit kattoo ku lapset ilman vaattesillaa tutustuu itseensä!
      Ihme pervo sie olet!

    • pussyslayer22

      oisit joinannu

      • Anonyymi

        nii just oisit menny runkkaa niitten kaa


    • Anonyymi

      Ite oon ihan hetero ja oon kyl ristirunkannu et ihan normaaliin oon pannu jo 12 vennä et

    • Anonyymi

      Runkkaus kaverin kanssa on terveellistä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe