satuin näkemään

pojan äit

Moi,

Poikani 12v. ja hänen kaverinsa viihtyvät hyvin yhdessä mökillä ja meillä kotona ja viettävät melkeen kaiken aikaa yhdessä kun vielä harrastuksetkin ovat samat jääkiekko ja jalkkis.

Toissa päivänä mökillämme satuin yllättämään pojat jotka oli saunassa ja satuin näkemään että ne hipelöi ja katteli toistensa pippeleitä naureskellen ja kikatellen. eikai poikani tai pojat ole homoja? mitä sanon tästä heille ja miten suhtautua asiaan.

meiän pojalla ei ole murrosikää, mutta kaverillansa varmaan on kun finnejä otsassa ja jotain 10cm meiän poikaa pidempi jtn 160cm tai enempikin.

en kattelut heiä sen enmpää olin vain hakemassa kiukaasta lämmintä vettä kun monestikkin.

13

7978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,

provo

• Tarja ja Alex

No, ne voi olla homoja tai sitten vain vähäsen bi-curious. En menis umpihomoksi sanomaan ennen kuin ne rassaa toisiaan perseeseen, eli niinkauan kuin on EXIT ONLY periaate, ei huolta. Ei toi nyt niin kova synti oo jos jätkät runkkaa ristiin. Eipähän ainakaan tuu äpäröitä. Mitä helvetin väliä sillä on jos ne ei ton enempää homostele? Itte oon ihan hetero, mutta on sitä kaikenlaista tullut mietittyä.

• Ttuzäootäeejä
        Tarja ja Alex kirjoitti:

No, ne voi olla homoja tai sitten vain vähäsen bi-curious. En menis umpihomoksi sanomaan ennen kuin ne rassaa toisiaan perseeseen, eli niinkauan kuin on EXIT ONLY periaate, ei huolta. Ei toi nyt niin kova synti oo jos jätkät runkkaa ristiin. Eipähän ainakaan tuu äpäröitä. Mitä helvetin väliä sillä on jos ne ei ton enempää homostele? Itte oon ihan hetero, mutta on sitä kaikenlaista tullut mietittyä.

recpect

• Endokrino

Kyse on täysin normaalista ja yleisestä tutustumisesta samanikäisten kesken. Myös yhteismasturbaatio samanikäisen nuorten keskuudessa on täysin normaalia ja yleistä, kun halutaan tutustua toistensa kehoihin, joten jos ulkopuoliset huomaavat tällaisia tapahtumia, ei niihin pidä reagoida mitenkään, vaan yrittää vain ohittaa tapahtuma hienovaraisesti. Homoseksuaalisuudella ei ole mitään tekemistä tämänikäisten keskenäisissä tutkiskeluissa.

• amiskarva

antaa poikien runkata ristiin

• homohan mä :P

"eikai ne ole homoja"... EIKAI VAAN?
        OOTKO JOKU HOMOFOOBIKKO OR SOMETHING?

• Anonyymi
        homohan mä :P kirjoitti:

"eikai ne ole homoja"... EIKAI VAAN?
        OOTKO JOKU HOMOFOOBIKKO OR SOMETHING?

Mitä jos oliskin

• snitch

Ei täs niin pahaa oo.. Siis.. Toi on ihan täysin normaalia, pakko myöntää että tota itekkin nuorena tein. Eli toi ei oo homomaista, vaan ihan normaalia kun halutaan nähä toisten kehon muutoksia yms. kaikkea ihmeellistä. Et ei tarvi huolehtii.

Että se on jo homomaista jos ne paneskelis siellä :S

• sie!

Se olisi homomaista jos ne paneskelis sielä D:

Mutta sinä! Jäit kattoo ku lapset ilman vaattesillaa tutustuu itseensä!
      Ihme pervo sie olet!

• pussyslayer22

oisit joinannu

• Anonyymi

nii just oisit menny runkkaa niitten kaa

• Anonyymi

Ite oon ihan hetero ja oon kyl ristirunkannu et ihan normaaliin oon pannu jo 12 vennä et

• Anonyymi

Runkkaus kaverin kanssa on terveellistä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4274
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      49
      3603
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2521
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2031
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1779
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1705
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1511
    8. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1477
    9. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1319
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      46
      1253
    Aihe