Asunnot

ölskdgölkjsg

Olen muuttamassa tässä syksyllä forssaan töiden perässä ja kun en kaupunkia mitenkään tunne niin olisiko joku ystävällinen ja haluaisi hieman kertoa että millainen paikka on elellä.
Lisäks jos joku kertoisi hieman asuinalueista, eli onko joitain alueita mitä kannattaa välttää viimeiseen asti ja sitten taas joitain mitä suosittelette lämpimästi. Olisin oikein kiitollinen vastauksista :)

5

835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti80

Heikka ja Makkaramäki on paikkoja mitä perusforssalaisena kartan. Heikkahan on tämä Forssan pahamaineisin asuinalue missä on paljon tapettu ihmisiä. juoppoja ja narkkareita. En ikimaailmassa uskaltaisi sinne muuttaa vaikka suurinosa asunnoista tyhinä.

Viksberg on paljon mainettaan parempi nykyään. Viksbergissä edullisia asuntoja, ainoastaan Isoniityntien kerrostaloja, kossilantietä ja rytyntietä kehotan välttämään. Muutin itse Tölöltä Viksbergiin (kerrostaloon Siurilankadun varrelle). Olen henk.koht. tykännyt kauheesti. Ei enää kyttäystä ja naapurin pihapartion vakoilua :) Meillä on 3 lasta ja ääntä välillä olosuhteidenpakosta tulee.

Tölön asuinalue on ok. Siellä talot ihan vierivieressä ja omaa rauhaa ei ole yhtään. Naapurit kyttää ja valittaa. Kunnolisia väkeä suurinosa.

Sairaala/tk akselilla ( Pispalankatu, Urheilukentänkatu) asuu lähes ja ainoastaan vanhuksia.

Linikkalankatu on rauhaton (lähellä Heikan asuinaluetta).

Peruspalvelut täältä löytyy. Syksyllä saamme tänne suuren Prisman ostoskeskuksen. Lyhyt matka joka paikkaan. Olen tykännyt täällä asua. Tervetuloa Forssaan!

• 30100

Olen samaa mieltä Äiti80:n kanssa näistä asuinalueista. Sitä vaan jäin ihmettelemään, onko täällä vielä työpaikkojakin tyrkyllä? Taidat tullakin siihen uuteen Prismaan duuniin? Tervetuloa myös minunkin puolestani!

• malc123
        30100 kirjoitti:

Olen samaa mieltä Äiti80:n kanssa näistä asuinalueista. Sitä vaan jäin ihmettelemään, onko täällä vielä työpaikkojakin tyrkyllä? Taidat tullakin siihen uuteen Prismaan duuniin? Tervetuloa myös minunkin puolestani!

Ja varmaan taas mennytki duunit ulkopaikkakuntalaisille... no mut anyway tervetuloa tänne.
        Sortohaka, Pekolanraitti, Vieremä, Kuusto, Kaikula, Pikku-Muolaa jees paikkoja :)
        Ihan keskustas Kartanonkadul ja Turuntiel paljon kerrostalo asuntoja yleensä tarjolla, kandee harkita tarkkaan nekin... vanhukset kyttää ja terrorisoi niissä monessa talossa.
        Kuhalankuja ihan jees paikka, nuorempaa väkeä myös.

• 3

"Viksberg on paljon mainettaan parempi nykyään"... tyypillinen viksperiläisen mielipide, tosin ammuskelu on kai loppunut, mutta kyllä niitä häiritsijöitä on jos vähänkin antaa aihetta tuttavuuteen.

mutta asuntoja on paljon ja kannatta miettiä mistä sopii itselle, minkälaisella autola kulkee ja missä on työssä.
        eiköhän jokaiselle työpaikalle saa asunnon kävelymatkan päästä, siis max 2 km, pian tulee talvi.

jos yksityiseltä ottaa kannattaa tinkiä vuokraa ja kertoa kuinka "aikoo olla kauan", mutta määräaikaisia ei kannata silti tehdä.

on 150 asuntoa tyhjänä ja sata kai syksylläkin, vaikka opiskelijatkin nyt syksyllä niitä katselee.

• Äiti80
        3 kirjoitti:

"Viksberg on paljon mainettaan parempi nykyään"... tyypillinen viksperiläisen mielipide, tosin ammuskelu on kai loppunut, mutta kyllä niitä häiritsijöitä on jos vähänkin antaa aihetta tuttavuuteen.

mutta asuntoja on paljon ja kannatta miettiä mistä sopii itselle, minkälaisella autola kulkee ja missä on työssä.
        eiköhän jokaiselle työpaikalle saa asunnon kävelymatkan päästä, siis max 2 km, pian tulee talvi.

jos yksityiseltä ottaa kannattaa tinkiä vuokraa ja kertoa kuinka "aikoo olla kauan", mutta määräaikaisia ei kannata silti tehdä.

on 150 asuntoa tyhjänä ja sata kai syksylläkin, vaikka opiskelijatkin nyt syksyllä niitä katselee.

Tyypillinen Viksbergiläisen mielipide, aivan totta. Minä TIEDÄN kuinka laita on kun täällä kerran asun, eikö?

ja mitä noihin häiritsijöihin tulee niin kyllähän niitä joka puolella kaupunkia tasaisesti asuu, mitä on muita kuunnellut. Ei voi koko aluetta leimata muutaman sellaisen talon vuoksi missä niitä asuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2371
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2267
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1456
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1412
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1160
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    Aihe