Kuntosali Etevä

Apuva

Antakaa ohjeita siihen tehtävään missä pitää mennä Pertiin murjuun ja bilettää. Miten voi saada potkut töistä sillä tavalla ettei menetä yhtä ura- ja taitopistettä ? Mulla on sitten kaikki urat täynnä.

6

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pharrel

mut näin mä pääsin sen: olin kokoajan siellä talon sisällä ja juttelin kaikkien kanssa niin, et prosentit väh. 5. tanssin toisten kanssa ja yksin ja pidin palkit kokoajan yli 2 vihreellä! niistä potkuista en tiiä.. mut voihan töissä ainakin olla vaan joka toinen päivä ilman potkuja!

• Apuva

Entä jos joku on ulkona ?

• pharrel
        Apuva kirjoitti:

Entä jos joku on ulkona ?

emmä tiiä.. mut niin mä ainakin tein! ku ainaku menin ulos se pertti sano et tuu sisään vaan ja jotain ni aattelin et nyt pysytään kokoajan sisällä ja pääsin läpi! kannattaa muuten vaikka breikata niille.. se on hyvä keino! sit joku selitti jotain et se oli eka muuttanu pertille ja siivonnu sen talon ja tehny ruokaa ja sit vast menny bilettää.. mut emmä oikeen tajunnu tota!

• Miirumi
        pharrel kirjoitti:

emmä tiiä.. mut niin mä ainakin tein! ku ainaku menin ulos se pertti sano et tuu sisään vaan ja jotain ni aattelin et nyt pysytään kokoajan sisällä ja pääsin läpi! kannattaa muuten vaikka breikata niille.. se on hyvä keino! sit joku selitti jotain et se oli eka muuttanu pertille ja siivonnu sen talon ja tehny ruokaa ja sit vast menny bilettää.. mut emmä oikeen tajunnu tota!

Mulla on kanssa kaikki urat valmiina. Olen siis siellä Malcomin luona suorittanut kaikki tehtävät.
        Sen jälkeen en ole ollut töissä eikä taidot ole mihinkään hävinneet.

• Anonyymi

Sun pitää käyttää puhelinta tai tietokonetta sieltä ura ja eroa vain töistä

• Anonyymi

Se toimi ainaki mulla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22