Antakaa ohjeita siihen tehtävään missä pitää mennä Pertiin murjuun ja bilettää. Miten voi saada potkut töistä sillä tavalla ettei menetä yhtä ura- ja taitopistettä ? Mulla on sitten kaikki urat täynnä.
Kuntosali Etevä
6
341
Vastaukset
- pharrel
mut näin mä pääsin sen: olin kokoajan siellä talon sisällä ja juttelin kaikkien kanssa niin, et prosentit väh. 5. tanssin toisten kanssa ja yksin ja pidin palkit kokoajan yli 2 vihreellä! niistä potkuista en tiiä.. mut voihan töissä ainakin olla vaan joka toinen päivä ilman potkuja!
- Apuva
Entä jos joku on ulkona ?
- pharrel
Apuva kirjoitti:
Entä jos joku on ulkona ?
emmä tiiä.. mut niin mä ainakin tein! ku ainaku menin ulos se pertti sano et tuu sisään vaan ja jotain ni aattelin et nyt pysytään kokoajan sisällä ja pääsin läpi! kannattaa muuten vaikka breikata niille.. se on hyvä keino! sit joku selitti jotain et se oli eka muuttanu pertille ja siivonnu sen talon ja tehny ruokaa ja sit vast menny bilettää.. mut emmä oikeen tajunnu tota!
- Miirumi
pharrel kirjoitti:
emmä tiiä.. mut niin mä ainakin tein! ku ainaku menin ulos se pertti sano et tuu sisään vaan ja jotain ni aattelin et nyt pysytään kokoajan sisällä ja pääsin läpi! kannattaa muuten vaikka breikata niille.. se on hyvä keino! sit joku selitti jotain et se oli eka muuttanu pertille ja siivonnu sen talon ja tehny ruokaa ja sit vast menny bilettää.. mut emmä oikeen tajunnu tota!
Mulla on kanssa kaikki urat valmiina. Olen siis siellä Malcomin luona suorittanut kaikki tehtävät.
Sen jälkeen en ole ollut töissä eikä taidot ole mihinkään hävinneet.
- Anonyymi
Sun pitää käyttää puhelinta tai tietokonetta sieltä ura ja eroa vain töistä
- Anonyymi
Se toimi ainaki mulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428