V-Tarkastaja

hanur

Miksi blondi on junassa ilman alushousuja?

Hänhän odottaa sitä vitun tarkastajaa..

11

2067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika erehdys

      Varmaan hän oli kuullut tai ymmärtänyt väärin. Eihän gynegologit junassa tee tarkastuksiaan. Usein me ihmiset kuulemme väärin ja toimimme sitten tilanteen näkökulmasta virheellisesti. Toisaalta, eihän tuo niin vakava virhetulkinta ollut. Jos ei aivan kova pakkanen ollut ulkona, tuskin edes tuli kylmä. Varmaan häntä jälkeenpäin hymyilytti tämä asia. Ajatteli, että hah hahaa, olipa taas kommellus!

      • hanur

        Blondi käsitti väärin! Jos olet kuullut tarkastajista heistä sanotaan miten milloinkin.
        nyt se oli vituntarkastaja.(äly hoi älä jätä)


      • en aja junalla
        hanur kirjoitti:

        Blondi käsitti väärin! Jos olet kuullut tarkastajista heistä sanotaan miten milloinkin.
        nyt se oli vituntarkastaja.(äly hoi älä jätä)

        Mietin onkohan sillä tässä ollenkaan merkitystä, että kyseisen tarinan naisella on vaalea tukka. Ei kai vaaleatukkaisilla ole muita huonompi kuulo. Tosin en ole tutkimuksiin tutustunut. Tarkastuskäytäntökin on jääny vieraaksi kun en aja junalla. Pääasiassa polkupyöräilen, paitsi tietysti pahimmilla pakkasilla. Kerran tosin poljin aika lumisateessa ja pakkastakin oli melkoisesti. Olisiko tuo sinun tarinasi totta ollenkaan? Taitaa olla kokonaan keksitty juttu ja ihan vallan huppelissa kirjoitettu.


      • kolmonen
        en aja junalla kirjoitti:

        Mietin onkohan sillä tässä ollenkaan merkitystä, että kyseisen tarinan naisella on vaalea tukka. Ei kai vaaleatukkaisilla ole muita huonompi kuulo. Tosin en ole tutkimuksiin tutustunut. Tarkastuskäytäntökin on jääny vieraaksi kun en aja junalla. Pääasiassa polkupyöräilen, paitsi tietysti pahimmilla pakkasilla. Kerran tosin poljin aika lumisateessa ja pakkastakin oli melkoisesti. Olisiko tuo sinun tarinasi totta ollenkaan? Taitaa olla kokonaan keksitty juttu ja ihan vallan huppelissa kirjoitettu.

        Tää on ilmiselvä Blondi vitsi,älyykkönä????


      • Ilmiselvä jäi epäselväksi
        kolmonen kirjoitti:

        Tää on ilmiselvä Blondi vitsi,älyykkönä????

        On vaikea sanoa, mikä tuossa tarinassa on ilmiselvää. Se ei oikein selvinnyt minulle. Minulla on tumma tukka, tai oli ennen kuin se harveni vallan pois. Se onkin hauska näky kun otan mopon kypärän päästä pois ja sieltä tulee esille ihan kalju pää. Olen maalannut kypäränkin ihon väriseksi ja se on aika hauskaa. Minulla on Tunturi mopo käsivaihteilla. Mitäs siihen sanot? Jokos uskot? Vitsi onkin sellainen juttu että ei sitä aina tiedä koska se nauru tulee.


      • ihan mieletöntä!
        Ilmiselvä jäi epäselväksi kirjoitti:

        On vaikea sanoa, mikä tuossa tarinassa on ilmiselvää. Se ei oikein selvinnyt minulle. Minulla on tumma tukka, tai oli ennen kuin se harveni vallan pois. Se onkin hauska näky kun otan mopon kypärän päästä pois ja sieltä tulee esille ihan kalju pää. Olen maalannut kypäränkin ihon väriseksi ja se on aika hauskaa. Minulla on Tunturi mopo käsivaihteilla. Mitäs siihen sanot? Jokos uskot? Vitsi onkin sellainen juttu että ei sitä aina tiedä koska se nauru tulee.

        mainiota


      • läpän heittoa
        ihan mieletöntä! kirjoitti:

        mainiota

        Joo, voi luoja : ) Tää on parasta mitä olen koskaan lukenut.


      • huulenheittäjä
        läpän heittoa kirjoitti:

        Joo, voi luoja : ) Tää on parasta mitä olen koskaan lukenut.

        Täytyy sanoa, että tää Hanur on kaikkien aikojen paras huulenheittäjä. Vitsi lentää


      • hanur
        huulenheittäjä kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että tää Hanur on kaikkien aikojen paras huulenheittäjä. Vitsi lentää

        ohoh enhän minä mutta ne muut olette helkutin hyvii vitsin kertojii ,mut kiitti vaan ...:=).


      • läppä lentää sulla
        hanur kirjoitti:

        ohoh enhän minä mutta ne muut olette helkutin hyvii vitsin kertojii ,mut kiitti vaan ...:=).

        No tämä oli vaan mun mielipide, mut kyllä kaverit on samaa mieltä. Hanur on läppämestari.


    • hanur

      Tää on vanha seksi-witsi,,käykää lukemassa.
      seksi vitseistä..en ihan tarkkaan muista mut sinnepäin se oli jotenkin..;).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe