Miksi blondi on junassa ilman alushousuja?
Hänhän odottaa sitä vitun tarkastajaa..
V-Tarkastaja
11
2067
Vastaukset
- Aika erehdys
Varmaan hän oli kuullut tai ymmärtänyt väärin. Eihän gynegologit junassa tee tarkastuksiaan. Usein me ihmiset kuulemme väärin ja toimimme sitten tilanteen näkökulmasta virheellisesti. Toisaalta, eihän tuo niin vakava virhetulkinta ollut. Jos ei aivan kova pakkanen ollut ulkona, tuskin edes tuli kylmä. Varmaan häntä jälkeenpäin hymyilytti tämä asia. Ajatteli, että hah hahaa, olipa taas kommellus!
- hanur
Blondi käsitti väärin! Jos olet kuullut tarkastajista heistä sanotaan miten milloinkin.
nyt se oli vituntarkastaja.(äly hoi älä jätä) - en aja junalla
hanur kirjoitti:
Blondi käsitti väärin! Jos olet kuullut tarkastajista heistä sanotaan miten milloinkin.
nyt se oli vituntarkastaja.(äly hoi älä jätä)Mietin onkohan sillä tässä ollenkaan merkitystä, että kyseisen tarinan naisella on vaalea tukka. Ei kai vaaleatukkaisilla ole muita huonompi kuulo. Tosin en ole tutkimuksiin tutustunut. Tarkastuskäytäntökin on jääny vieraaksi kun en aja junalla. Pääasiassa polkupyöräilen, paitsi tietysti pahimmilla pakkasilla. Kerran tosin poljin aika lumisateessa ja pakkastakin oli melkoisesti. Olisiko tuo sinun tarinasi totta ollenkaan? Taitaa olla kokonaan keksitty juttu ja ihan vallan huppelissa kirjoitettu.
- kolmonen
en aja junalla kirjoitti:
Mietin onkohan sillä tässä ollenkaan merkitystä, että kyseisen tarinan naisella on vaalea tukka. Ei kai vaaleatukkaisilla ole muita huonompi kuulo. Tosin en ole tutkimuksiin tutustunut. Tarkastuskäytäntökin on jääny vieraaksi kun en aja junalla. Pääasiassa polkupyöräilen, paitsi tietysti pahimmilla pakkasilla. Kerran tosin poljin aika lumisateessa ja pakkastakin oli melkoisesti. Olisiko tuo sinun tarinasi totta ollenkaan? Taitaa olla kokonaan keksitty juttu ja ihan vallan huppelissa kirjoitettu.
Tää on ilmiselvä Blondi vitsi,älyykkönä????
- Ilmiselvä jäi epäselväksi
kolmonen kirjoitti:
Tää on ilmiselvä Blondi vitsi,älyykkönä????
On vaikea sanoa, mikä tuossa tarinassa on ilmiselvää. Se ei oikein selvinnyt minulle. Minulla on tumma tukka, tai oli ennen kuin se harveni vallan pois. Se onkin hauska näky kun otan mopon kypärän päästä pois ja sieltä tulee esille ihan kalju pää. Olen maalannut kypäränkin ihon väriseksi ja se on aika hauskaa. Minulla on Tunturi mopo käsivaihteilla. Mitäs siihen sanot? Jokos uskot? Vitsi onkin sellainen juttu että ei sitä aina tiedä koska se nauru tulee.
- ihan mieletöntä!
Ilmiselvä jäi epäselväksi kirjoitti:
On vaikea sanoa, mikä tuossa tarinassa on ilmiselvää. Se ei oikein selvinnyt minulle. Minulla on tumma tukka, tai oli ennen kuin se harveni vallan pois. Se onkin hauska näky kun otan mopon kypärän päästä pois ja sieltä tulee esille ihan kalju pää. Olen maalannut kypäränkin ihon väriseksi ja se on aika hauskaa. Minulla on Tunturi mopo käsivaihteilla. Mitäs siihen sanot? Jokos uskot? Vitsi onkin sellainen juttu että ei sitä aina tiedä koska se nauru tulee.
mainiota
- läpän heittoa
ihan mieletöntä! kirjoitti:
mainiota
Joo, voi luoja : ) Tää on parasta mitä olen koskaan lukenut.
- huulenheittäjä
läpän heittoa kirjoitti:
Joo, voi luoja : ) Tää on parasta mitä olen koskaan lukenut.
Täytyy sanoa, että tää Hanur on kaikkien aikojen paras huulenheittäjä. Vitsi lentää
- hanur
huulenheittäjä kirjoitti:
Täytyy sanoa, että tää Hanur on kaikkien aikojen paras huulenheittäjä. Vitsi lentää
ohoh enhän minä mutta ne muut olette helkutin hyvii vitsin kertojii ,mut kiitti vaan ...:=).
- läppä lentää sulla
hanur kirjoitti:
ohoh enhän minä mutta ne muut olette helkutin hyvii vitsin kertojii ,mut kiitti vaan ...:=).
No tämä oli vaan mun mielipide, mut kyllä kaverit on samaa mieltä. Hanur on läppämestari.
- hanur
Tää on vanha seksi-witsi,,käykää lukemassa.
seksi vitseistä..en ihan tarkkaan muista mut sinnepäin se oli jotenkin..;).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439