Näyttely ja rokotukset

...

Olisiko kenelläkään virallista tietoa, mitkä rokotukset pennulta vaaditaan jotta se päästetään näyttelyalueelle? Olen menossa aivan vain katselemaan näyttelytouhua ja ottaisin mielelläni pentuni mukaan tutustumaan muihin koiriin, mutta se on saanut vasta ensimmäiset rokotukset eikä ehdi saada toisia ennen näyttelyä.

5

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • montakoiraa

      Et saa viedä pentua näyttelyalueelle.
      Kennelliiton sivuilla on selkeästi tämä sanottu. Tehoste rokotuksen jälkeen on 2 viikon varoaika ja vasta sitten.

      • trgwref

        ei saa viedä näyttelyihin.


      • ei...
        trgwref kirjoitti:

        ei saa viedä näyttelyihin.

        Itse asiassa useimpiin ulkonäyttelyihin kesällä saa viedä turistikoiria jos rokotukset on kunnossa. Sisänäyttelyt talvella on eri juttu. Kannattaa kuitenkin aina varmistaa etukäteen näyttelyn järjestäjiltä.


      • 12+3
        ei... kirjoitti:

        Itse asiassa useimpiin ulkonäyttelyihin kesällä saa viedä turistikoiria jos rokotukset on kunnossa. Sisänäyttelyt talvella on eri juttu. Kannattaa kuitenkin aina varmistaa etukäteen näyttelyn järjestäjiltä.

        väittää jotta koiran on PAKKO tutustua muihin koiriin heti.Koiran ei tarvitse tutustua muihin,kuin omaan laumaansa ja jos ei ole siinä muita koiria niin ei sitten.Koira ei kaipaa muuta kuin jumaloimansa laumanjohtajan huomiota ei muiden koirien hyväksyntää tai muuta.
        Täällä idiootit väittää koko ajan ,jotta PAKKO tutustuttaa toisiin jotta tulee sosiaalinen koira.Miksi koiran pitäisi olla kaikki hyväksyvä edes...häh.Minun koira näki 3 vuotiaan ekat toiset koirat ja nyt on sertit ja Fin muotovalio näyttelyistä silti ja osaa käyttäytyä muidenkin koirian kanssa kuin vettä vaan.


    • ...

      Kiitoksia nopeista vastauksista. Tietenkään pentua ei ole PAKKO viedä tutustumaan muihin koiriin, mutta edellisen koirani kanssa näyttelyt olivat aina meille kummallekkin positiivinen kokemus, vaikka niihin ei muuten virallisesti osallistuttukaan. Yhdessä valittiin kojuista uusia herkkupaloja ja muiden harrastajienkin kanssa on mukavampi puhua kun se keskustelun rakas keskipiste touhuaa innokkaana jaloissa, eikä jää vain kuvailun varaan :) No tämän pikkuherran kanssa pitää sitten odottaa tätä kokemusta vielä ensi vuoteen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2110
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1846
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1321
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1210
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1061
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe