Hei! Kivasta 60 neliön kimppakämpästä vapautuu huone syyskuun alusta. Vapautuva huone on noin 17m2 ja siitä on kulku kivalle, lasitetulle parvekkeelle. Huoneeseen kuuluu myös vaatehuone.
Asunnossa on tilava keittiö ja kylpyhuone. Asunto on jokin aika sitten remontoitu ja hyväkuntoinen. Asunto sijaitsee n. 100 metrin päässä Pohjois-Haagan juna-asemasta, jolta pääsee Helsingin keskustaan junalla 10 minuutissa. Myös bussiyhteydet ovat hyvät. Pohjois-Haaga on rauhallista ja luonnonläheistä seutua. Huoneen vuokra on 375e/kk, sis. vesimaksun ja Internet-yhteyden.
Etsin omanhenkistäni kämppistä, joka osaa asua kimppakämpässä. Olen itse 22-vuotias viidettä vuotta valtsikassa opintoja aloittava tyttö. Otathan sähköpostilla yhteyttä, mikäli kiinnostuit!
Anna
[email protected]
Etsinnässä kämppis Pohjois-Haagaan
annanas_
2
370
Vastaukset
- annanas_
Huone ei valitettavasti ole enää vapaa. Kiitos kaikille kiinnostuneille!
- annanas_
Olen pyrkinyt perumaan kaikki sopimani näytöt. Olen pahoillani, jos sähköpostit eivät ole tulleet perille tms. Hakijoita on ollut paljon ja olen yrittänyt sopia näyttöjä joka väliin, joten organisointi ei ole ollut kovin helppoa. Tsemiä kaikille asunnonhakuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141956