Shoppailijat!

100usd.

Kuinka suuri on shoppailubudjettinne nykiin mennessänne? :) esim. viikon matkalla.

5

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nycissä ollut

      Meitä oli kaksi ja olimme 9 päivää paikan päällä :) meillä oli yhteensä 2000 usd! eli päiväbudjetti per naama oli n. 110 usd ! ihan sopiva summa oli ainakin itselle. Söimme hyvin, shoppailtiin ja ajeltiin taksilla :D Taksit on kyl tosi halpoja ja tietty metrokin on kätevä! enemmän kuitenkin liikuttiin kävellen ja taksilla niin näki samalla kaupunkia!

      Tuolloin maksoi tuo 2000 usd 1500 euroa suurinpiirtein :) nyt on kurssi hiukan huonompi.. :/

      • I <3 LA

        kuusi päivää, budjetti 3000 $ (ihan liikaa, en löytänyt lähes mitään, olin tosi pettynyt, kun odotin niin paljon, LA:ssa paljon paremmat shoppailumahdollisuudet!)


      • en ihan ymmärrä.
        I <3 LA kirjoitti:

        kuusi päivää, budjetti 3000 $ (ihan liikaa, en löytänyt lähes mitään, olin tosi pettynyt, kun odotin niin paljon, LA:ssa paljon paremmat shoppailumahdollisuudet!)

        Siis et löytänyt mitään shoppailtavaa kaupungista, jossa on kaikkea maan ja taivaan väliltä...
        En o Losissa käyny, mut taitaapi olla eri planeetalla tuo sun LA, jos väität, että se on parempi shoppailukaupunki... Olisitkohan tarvinnut oppaan joka olis vieny sut kaupoille? Vai tuliko etsittyä vain TSQn alueelta?

        No, ei pahalla... meitä on moneksi ja voihan olla, että muut ovat vain väärässä tuon shoppailun suhteen Nycissä. Itse olen löytänyt sieltä kaikkea tarvitsemaani.


    • Shopshop

      Itsekin olen vasta menossa ja shoppailuun olen kaavaillut n. 500 €, kokonaisuudessaan ajattelin selvitä tonnilla, siis toiset about viis sataa sitten syömiseen, liikkumiseen, nähtävyyksiin jne.. niin ja olen siellä 6 paivää

    • matkailija-x

      Riippuu ihan siitä mitä haluaa ostaa... Toiselle riittää mutama kymppi ostoksiin, toiselle taas useampi tuhatkaan ei riitä... Tullirajat kannattaa kuitenkin muistaa.

      Minulle New York on ollut aina loistava shoppailukaupunki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe