Jos

venakko antaa auki

Jos venäläinen nainen suhtautuu Pietarissa flirttailevasti niin onko rahapussin perässä.

Sanotaan näin että antaako ne pillua jos on paljon rahaa mutta jos ei halua mennä naimisiin? Monelta on omaisuus mennyt kun ovat pelehtineet ja peuhanneet näiden seksin mestarien kanssa.

7

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atriaolvi

Mitenkä se omaisuus menee jos huvittelee ja peuhaa seksin mestarien kanssa?? Niin no jos siellä lompsassa on se koko omaisuus niin voi9han se silloin mennäkin. Peräkammarin pojat on nääs sellaisii juntteja että eivät ole köyhiä eikä kipeitä Pietarin reissulla mutta kotona Tohmajärven perukoilla syövät vain rasvaisia atrian vanhentuneita lenkkimakkaroita kun pil.. on mennyt kuukauden tienestit.

• kyllä ne osaa

Pietarin Irinalla on kyllä keinonsa lypsää viimeinenkin sentti uhristaan. Yhden pisti paksuksi niin tuli vaatimaan elatustukia saatanan ämmä.

• Rock Läskelä

Tuon sexistisen kanssakäymisen saat ihan itse junailla, mutta jos kyseessä on tyypillinen nuori venäläinen nainen, kiiltävähiuksinen, isorintainen, pitkäsäärinen, hoikkavyötäröinen, tiukkapakarainen, sexyhuulinen neito, niin et kai menetä omaisuuttasi, jos viet hänet aamulla aamupalalle, tai kaupungille kahvilaan ja sen jälkeen maksat kotiin taksin.

• drug rossii

pieni on omaisuus jos sen saa venäjällä menemään.
      mutta tosi kiva puuhailla näiden neitosten kanssa.
      niille kun vähän tarjoo ruokaa juomaa ja muuta
      niin tosi ystävällisiä ovat, auttavat kaikessa.
      siitä vaan.

• rahhoo on

Sitten kun on kynnet isketty kiinni ja lapset tehty niin häippäsevät puolet omaisuudestasi mukanaan. Lisäksi ovat ovelia että tekevät mahdollisimman monta lasta jotta saadaan mahdollisimman suuret elatustuet lypsettyä uhrilta.

Virolaisilla naisilla ei ole aina raha mielessä kuten suomalaisilla, venäläisillä ja ruotsalaisilla. Vai pitääkö paikkansa?

• tyhmiäkö kaikki
        rahhoo on kirjoitti:

Sitten kun on kynnet isketty kiinni ja lapset tehty niin häippäsevät puolet omaisuudestasi mukanaan. Lisäksi ovat ovelia että tekevät mahdollisimman monta lasta jotta saadaan mahdollisimman suuret elatustuet lypsettyä uhrilta.

Virolaisilla naisilla ei ole aina raha mielessä kuten suomalaisilla, venäläisillä ja ruotsalaisilla. Vai pitääkö paikkansa?

ja tollot suomalaiset miehen vaan suostuu, eihän suomalainen mies voi ikinä oppia. Jos on tyhmä niin mitäs sitä säälimään, näin on ennenkin käynyt ja näin käy nyt mutta vaan suomalaisen miehen omaa tyhmyyttään.
        jos on tollo niin mitäs sillä väliä

• Pietarin matkaaja
        tyhmiäkö kaikki kirjoitti:

ja tollot suomalaiset miehen vaan suostuu, eihän suomalainen mies voi ikinä oppia. Jos on tyhmä niin mitäs sitä säälimään, näin on ennenkin käynyt ja näin käy nyt mutta vaan suomalaisen miehen omaa tyhmyyttään.
        jos on tollo niin mitäs sillä väliä

Lienen sitten liikkunut aivan väärissä piireissä tuolla Pietarissa, kun pääsääntöisesti olen ollut tekemisissä naisien kanssa jotka monikin taitavat olla minua huomattavasti rikkaampia ja he eivät todellakaan ole ollut rahan, asuinpaikan tai minkään muunkaan perässä! Ystävällisiä ja flirttailevia kyllä ovat olleet...
        Edellisiin vastauksiin kommentoisin että jos jonkun olet paksuksi pistänyt, niin eiköhän se silloin ole ihan oma tehtäväsi huolehtia jälkikasvustasi. Turha sitä silloin on itkeä elatusmaksujen perään, olit sitten Suomessa tai Venäjällä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      133
      2364
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1537
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1290
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      830
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      742
    Aihe