johannan gynekäynti

lesbogirl

Johannan gynekologikäynti
henkilöt: Johanna 15v, Ei karvoitusta
:Tiina 25v, gynekologi

Johannan kutsui sisään noin 25 v lyhyt brunette.
-Minä olen Tiina.
-Johanna.
Tiina pyysi johannan istumaan ja selaili joitain papereita.
-Eli tämä on ensimmäinen gynekologikäyntisi?
-On.
-Eli tällä kertaa me tarkistamme sinun sukupuolielimesi ja teemme jotain testejä.
-Ok.
-Sä voisit ottaa housut ja sukat pois tuolla sermin takana sillä aikaa kun mä laitan kaiken valmiiksi.
Johanna käveli sermin taa ja veti housut alas. Hän tunsi kuinka hänen pillunsa alkoi jo vähän kostua ja häpyhuulet paisua. Mahtaakohan Tiina huomata sitä, hän pohti. Hänellä ei ollut paljon karvoitusta, vain muutamia karvoja venuskukkulalla.
-Nouse tohon pöydälle istumaan ja laita jalkas noihin telineisiin, Tiina käski.
Johanna nousi pöydälle ja tunsi kuinka hän kostui yhä enemmän. Tiina puki kumihanskat käteensä ja otti geeliä putkesta sormilleen.
-Nyt mä kokeilen sun sukupuolielimet käsin että onko ne kunnossa, voit olla ihan rentona tää ei satu yhtään.
Tiina levitti vasemmalla kädellä johannan häpyhuulet alhaalta päin ja oikealla alkoi tunnustella häpyhuulia.
-sullahan onkin liukastetta ihan omasta takaa, sanoi tiina ja hymyili johannalle huomattuaan johannan kiihottumisen.
-se on ihan normaalia eikä sitä tarvi hävetä yhtään, useilla ensikertalaisilla on sama tilanne.
Tiina paineli kevyesti Johannan klitoriksen molemmin puolin ja puristeli sitä vähän.
-nyt mä katson sun klitoriksen kunnon.
Johannasta oli tuntunut aivan taivaalliselta kun tiina oli kosketellut hänen klitoristaan ja nyt häntä alkoi jännittää että miltä se tuntuu.
Tiina asetti oiken käden etu ja keskisormen klitoriksen molemmille puolille ja nosti ihoa varovasti ylöspäin, ja yhtäkkiä johannan klitoriksen pää liukui esinahan alta esiin.
-sehän on ihan hyvän kokoinen sun ikäiselle, tiina totesi.
Johanna punastui ja katsoi itsekin klitoristaan. Se oli noin herneen kokoinen pieni pallukka kiinni ihossa.Tiina otti sen varovasti etu ja keskisormensa väliin ja alkoi pyörittää sitä pienin liikkein ympäri.
-miltä tää tuntuu, ottaako kipeää, kysyi tiina.
-tuntuu tosi hyvältä voihkaisi johanna.
Tiina jatkoi pyörittämistä kunnes johanna oli aivan punainen ja päästi sitten irti. Johannan klitoris jäi erektio tilaan eikä esinahka laskeutunut alas. Tämän huomatessaan Tiina hymyili itsekseen ja ajatteli että tästä tulee vielä hauskaa.
-nyt meidän pitäis ottaa pari näytettä emättimestä ja tarkastaa samalla sen kunto.
-ootko sä ollu yhdynnässä tai onko sun immenkalvo muuten revennyt?
-Se repes kun mä yritin liikunta tunnilla spagaattia.
-No sitten mä voin käyttää sormia ja normaalikokoista spekulaa.
Tiina otti lisää geeliä sormiinsa ja työnsi etusormensa varovasti Johannan emättimeen. Tiina tunnusteli kohdunkaulan ja alkoi sitten painella emättimen yläosaa.
-sano jos ottaa kipeää
Yhtäkkiä Johanna tunsi kuinka tiinan sormi osui johonkin erityisen herkkään kohtaan hänen emättimessään ja voihkaisi. Tiina huomasi että oli osunut G-pisteeseen ja painoi vielä vähän lujempaa ja tunsi kuinka johannan emätin alkoi voimakkaasti supistella hänen sormensa ympärillä.
-Oooh aah paina vielä, Johanna voihki ja nytkytti lantiotaan Tiinan sormia vasten.
Tiina teki työtä käskettyä ja Johanna joutui ihan suunniltaan. Kun Johanna vihdoin toipui orgasmistaan Tiina veti varovasti sormensa pois Johannan emättimestä, ja katsoi hymyillen Johannaan.
-Sähän tunnut olevan aika villillä päällä.
Johanna punastui railakkaasti ja yritti katsoa muualle.
-Mun pitäs ottaa sulta pari näytettä emättimestä nyt, Tiina jatkoi tavallisella äänellään.
Tiina laittoi spekulan ja pari näytteenotto puikkoa Johannan viereen pöydälle. Tiina otti näytteet ja laittoi tikut talteen.
-Nyt meidän pitäis ottaa vielä virtsanäyte.
-Elikkä mä pidän tätä astiaa tässä sun jalkojen välissä ja sä vaan päästät hitaasti pissaa tulemaan.
-Kuinka paljon sitä pitää olla?
-Kaikki mitä saadaan, Tiina vastasi pilke silmäkulmassa.
Tiina piteli noin 2 desin muovimukia Johannan jalkojen välissä ja levitti samalla Johannan häpyhuulia vasemmalla kädellä. Johanna katsoi pimppiään ja alkoi kiihottua tästä uudesta testistä.
-Ala päästää vaan ja lopeta sitten kun mä käsken ettei mee lattialle, Tiina käski.
-Multa ei taida nyt tulla mitään, vaikka mä en oo käyny pissalla neljään tuntiin.
-Oo ihan rentona ja päästä sitten hitaasti tulemaan.
Johanna yritti ja tunsi kuinka virtsa alkoi tulla.
-Nyt tulee.
Samantien Johannan virtsa-aukko laajeni silmänräpäykseksi ja samantien sieltä alkoi suihkuta virtsaa mukiin. Tiina katsoi haltioituneena kuinka Johannan virtsasuihku lähti pillusta ja päätyi mukiin. Muki alkoi täyttyä ja virtsan ropina muuttui lorinaksi mukin täyttyessä Johannan keltaisesta pissasta.
-No niin nyt voit lopettaa, Tiina käski kun muki alkoi olla täynnä.
Tiina laittoi mukin pöydälle ja otti uuden mukin telineestä.
-Nyt voit taas alottaa.
Johanna alkoi päästää pissaa ja tällä kertaa se onnistui heti. Virtsasuihku osui mukiin ja alkoi voimistua. Johanna katsoi kuinka pissa lähti tulemaan kaarena mukiin ja kiihottui nähdessään suihkun osuvan mukiin ja ropinan ja lorinan alkaessa. Muki oli noin puolessa välissä kun Johannan virtsasuihku alkoi taantua ja Tiina seurasi mukin kanssa perässä.


LAITTAKAA KOMMENTTEJA TÄSTÄ TARINASTA NIIN TIEDÄN KANNATTAAKO JATKAA

25

38875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jee

      Mä toivosin ainakin että sä jatkaisit tätä!

      • minää...

        Jatka äkkiä!!


    • gynen poika

      Jatka ihmeessä kertomustasi, on mielenkiintoinen.

    • Jack

      Yhdyn edelliseen kirjoittajaan siinä että mielenkiintoinen tarina toki, mutta ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ VAIVAUDU JATKAMAAN!
      Et, lesbogirl, ole varmaan koskaan nähnyt naisen sukupuolielintä? Nimittäin itselläs sellaista EI ole, ikäsi taitaa olla 13v ja taidat olla sälli, eikö niin? Ainakin tarina oli niin täynnä suoranaisia asiavirheitä ja täyttä ****aa.

      Ps, älä vaivaudu yrittää todistella kuinka olet 15v tyttö, en lue surkuhupaisaa esitystäsi!

    • Totta kai!

      Haluan kuulla lisäää!!!!!

    • jatka!!

      jatka!

    • Ihminen.

      En tiennytkään ,että naisella on esinahka. Daa.

      • Ukkeli

        Alkoi kulli kovasti seisomaan.


    • AikuinenNainen

      ihmeessä jatka!!! Tää on täyttä paskaa!!

    • mies

      Parempi olisi lukea todellisia kertomuksia gynen vastaanotolla tapahtuvista asiosta, eikä tuollaisia satuja.

    • Jussi_03

      kuvioon voisi tulla mies...

      • Bi-girl

        Kun yksikin henkilö on sitä mieltä että täytyy jatkaa niin sitten pitää toimia niin! :) Ne jotka eivät tykkää, niiden ei ole mikään pakko lukea! Joten jatka ihmeessä! Erittäin kiihottavaa luettavaa! Hyvä, just tälläsiä kirjotuksia tänne kaipaankin!


    • lesbogirl

      Hyvä että jotkut tykkää jatkoa tulee kun vaan kerkeen kirjoittaa, kaikki jotka tykkäs MEILAILKAA
      mulle [email protected]

    • Juuh

      Joo jatka... ihanii noi tarinat..:P

    • -joku-

      Tosi hyvä! Siis mä itekin kiihotuin! Sä oot tosi hyvä jatka ehdottomasti!!! please=)

    • niini

      wau! aivan upea tuota ois kiva kokeilla oikeestikkin ;) oon mukava hyvännäköinen blondi ota yhteyttä maililla jos kiinnostaa :)

    • JATKA!

      Kyl tota kannattaa jatkaa! Ihan mainiota!

    • Kiimainen

      Joo jatka vaan!!! Lisää vaan äkkiä!! ÄKKIÄ ÄKKIÄ!!! AH!!!

    • kuumana

      JATKA JATKA

    • AAARGH

      "Sehän on ihan hyvän kokoinen sun ikäisellä" =D =D =D

      • Billy

        This is what I call professional!!!
        Toi sun tarinas pitää lukijat mukana ihan loppuun asti.. Jatka ihmees. Tää on paras tarina jonka mä oon lukenu! Sä osaat kyllä!


    • Paavo.M.Petäjä

      Miten musta tuntuu että sä oot jonku sortin villejä nuoruusvuosia viettävä poikanen joka on vasta opetellut lukemaan yläasteen biologian kirjaa. Mitä jos et koskisi tietokoneeseen vaikkapa kuukauteen...

      • voi paavo

        Voi hellanlettas paavo. Kylläpä osoitit fiksuutesi tuolla viestillä. Eipä varmaan kannattaisi tulla arvostelemaan muiden ERINOMAISIA tarinan alkuja, kun ei ole itse viitsinyt edes perusasioista ottaa selvää. Meneppä vaikka etsimään googlesta jotain anatomiaan liittyviä saitteja ja tule myöhemmin uudestaan tänne kommentoimaan toisten tietoja. Hyvä nyrkkisääntö on muutenkin internetissä keskusteltaessa, ettei kannata kommentoida asioita joista ei ole aivan varma.


      • pillu

        miehet valistakaa itseänne ennen kuin tulette tänne viisastelemaan. naisella on esinahka ja erektio. hah. ette tiedä mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2844
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      530
      2692
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1837
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1748
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1312
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1129
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe