evilä

skuku

miestä on turha lähettää suomen rajojen ulkopuolelle.tuliaisina on ripuli,tulehdus tai joku muu yllättävä tauti jonka kuka tahansa huonohermonen turisti voi saada.ja veronmaksajat katsovat evilän kiukuttelua ja kuinka häntä on kohdeltu väärin.kuvausryhmä vois evilän sijaan kuvata suomalaisia juoppoja jotka on sentään itse maksanu matkan.olen varma ettei suurin osa suomen kansaa halua rasta-evilää pilaamaan suomen mainetta.

5

715

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha8222

hyvä urheilija.

Toisaalta en ihmettele jos hermonsa menettää juuri epäonnistuneiden suoritusten jälkeen, mutta joo pitäisi silti pitää tunteet hallinnassa.
      Mutta Evilä pyysi anteeksi käytöstään.
      Itsekin olin suht tulinen urheiluaikoinani, piikkarit lenteli ja ärräpäitä tuli joten ymmärrän Evilää siinä mielessä.
      Kyllä tunteet kuuluu urheiluun.

• kyllästynyt95

Taas karsiutuu, kun ei saakaan hurrikaania selkänsä taakse ja sitten seliseliseli..

..niin se aina menee.

• Umberrtto
        kyllästynyt95 kirjoitti:

Taas karsiutuu, kun ei saakaan hurrikaania selkänsä taakse ja sitten seliseliseli..

..niin se aina menee.

Miesten kisassa ei zargoja.Meikit naamalle ja naisten sarjaan mokoma paskahousu.

• tyyppi N.ro 1

Pituushyppääjä Evilälle ja olkoon Lax paras suomalainen

• skuku

mä sanoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa meni synnyttämään

Hyvinkään sairaalaan. https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-saapui-synnyttamaan-mikko-rakas-kuvasi-kultaansa-videokameralla-katso-kuvat?utm_sou
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      7605
    2. Nikokin nauraa Sofian ikävälle

https://www.seiska.fi/kotimaa/niko-ranta-aho-sai-kuulla-sofia-belorfin-rajusta-piikittelysta-tvssa-paljonkertova-reaktio Mutta nainen ei vaan älyä hä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      2837
    3. Onko Maralla rahat loppu

Elkö ole varaa ottaa remppamiestä vaan Pikkarainen joutuu maalaamaan. Vitsi mikä teatteri video taas. Vaimo katsoo kun mä maalaan. En kestä, mut ei mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2203
    4. 41
      1545
    5. Onko Martina Aitolehden rikostuomiot este USA-matkalle?

Avataanpa tästä kokonaan oma keskustelu nyt kun aihe nousi toisen otsikon alla esiin. Miten käy maailmanmestaruuskisojen? Pääseekö rikostaustainen Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      1333
    6. Sano että sä

Huijasit mua, et halusit vain testata mun tunteita? 🥺
      Ikävä
      79
      1101
    7. Maran ja Hannun yhteenmuutto

Ai että mä odotan sitä, että pariskunnan arki alkaa. Tähän asti ollut alkuhuumaa ja siinä jo yksi välirikko, Mara poisti hempeilykuvat instasta. Katot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1086
    8. Stefan mitä mietiskelet, et kihlanut Sofiaa vaikka nättiä kihlasormusta näytti toinen kädessään.

Sofi odottaa sormusta kuin kuuta taivaalta ja mikähän on Stefanin laittanut nyt niin mietteleväiseksi ja epävarmaksi ykskaks. ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1054
    9. Mama Aitolehti syömässä

Ja säilyttää maskia käsivarressa. No onpa hygieenista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      894
    Aihe