Olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa Kuninkaallista satukirjaa, jossa on kaikki klassikkosadut, mutta en löydä sellaista enää mistään :( osaisiko joku kertoa, mistä sellasen vois löytää?? tai muita hyviä ehdotuksia kuten esim. Grimmin sadut? Kaikkialta loppu tai ei enää myynnissä :(
Auttakaa!
4
688
Vastaukset
MINULLA ON MYYTÄVÄNÄ KIRJA SARJA JOSSA MM. GRIMMIN SADUT. KAIKKI VAAN HALUAIS EUROLLA KOKO SARJAN. JOS KOHTUULLINEN TARJOUS UUDENVEROISISTA KIRJOISTA TULEE NIIN MYYN. [email protected]
- Mätky
Minkä tyyppinen sarja? montako kirjaa ja ihanko oikein kunnon kirjana vai lasten kuvakirjana?? olen erittäin kiinnostunut! jauskon, että hinnastakin päästään sopimukseen ;)
- SEEEE,.,
Mätky kirjoitti:
Minkä tyyppinen sarja? montako kirjaa ja ihanko oikein kunnon kirjana vai lasten kuvakirjana?? olen erittäin kiinnostunut! jauskon, että hinnastakin päästään sopimukseen ;)
HEI , NÄMÄ ON KOVA/PUNAKANTISET KIRJAT . KARISTO OY. ---. GRIMMIN SADUT KIRJASSA 453 SIVUA . MYÖS KUVIAKIN. . SEURAAVAT 8 KPL ----- TARUJEN HELLAS 369 SIVUA---SUOMALAISIA KANSANSATUJA 357 SIV.-----TOLSTOIN TARINOITA 323 SIV.-------PYÖREÄNPÖYDÄN RITARIT 352 SIV.------SHAKESPEAREN TARINOITA 365 SIV. ---- ANDERSENIN SATUJA 332 SIV.---TUHAT JA YKSI YÖTÄ 338 SIV.---- JA PARONI VON MUNCHHAUSENIN SEIKKAILUT. SIIS 9 KPL. . TOSSA YLÄ PUOLELLA ON SÄHK. POS, OSOITE . T. SEENARI
- K-Kaa
Hei onko kenelläkään tietoa Tove Janssonin kirjoittaman kirjan Pipu ja Kalle ja Ahdin mustekalat (Sara och Pelle och Näckens Bläckfiskar) -nimisen kirjan juonesta? Mitä siinä pääpiirteittäin tapahtuu? Entä millainen kuvitus siinä on? Vastatkaa pian jos tiedätte!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144370
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262610Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062255Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341890- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291572Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204