vitafin

huijattuko

tuotteista. Onko kellään kokemusta???

100

15032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _
      • Karppikarppi

        Olen syönyt vitafinin multiaurinkoa ja maitohappobakt.kapseleita kolmisen kuukautta, ja aion lopettaa tilauksen ihan justiinsa koska ovat a) törkeän kalliita ja b) vatsani ei ole koskaan ollut enemmän sekaisin kuin noiden syönnin aloittamisen jälkeen, muuta muutosta en ole tehnyt joten muutakaan syytä en keksi c) kummatkin sekä tabletit että kapselit tuppaavat poksahtamaan hajalle siinä vaiheessa kun ne painaa siitä liuskasta irti, mikä on aika outoa...monet kapselit mennyt hukkaan kun jauhe on levinnyt pöydälle!


      • herbb
        Karppikarppi kirjoitti:

        Olen syönyt vitafinin multiaurinkoa ja maitohappobakt.kapseleita kolmisen kuukautta, ja aion lopettaa tilauksen ihan justiinsa koska ovat a) törkeän kalliita ja b) vatsani ei ole koskaan ollut enemmän sekaisin kuin noiden syönnin aloittamisen jälkeen, muuta muutosta en ole tehnyt joten muutakaan syytä en keksi c) kummatkin sekä tabletit että kapselit tuppaavat poksahtamaan hajalle siinä vaiheessa kun ne painaa siitä liuskasta irti, mikä on aika outoa...monet kapselit mennyt hukkaan kun jauhe on levinnyt pöydälle!

        Olen syönyt myprotein tuotteita ja näistä ei minulle ole ollut kuin pelkästään positiivisia vaikutuksia. Toinen hyvä paikka on http://www.iherb.com

        Muutosta on tapahtunut positiiviseen suuntaan ja moni ei uskoisi ennen/jälkeen kuvia :)


      • minotaurio
        Karppikarppi kirjoitti:

        Olen syönyt vitafinin multiaurinkoa ja maitohappobakt.kapseleita kolmisen kuukautta, ja aion lopettaa tilauksen ihan justiinsa koska ovat a) törkeän kalliita ja b) vatsani ei ole koskaan ollut enemmän sekaisin kuin noiden syönnin aloittamisen jälkeen, muuta muutosta en ole tehnyt joten muutakaan syytä en keksi c) kummatkin sekä tabletit että kapselit tuppaavat poksahtamaan hajalle siinä vaiheessa kun ne painaa siitä liuskasta irti, mikä on aika outoa...monet kapselit mennyt hukkaan kun jauhe on levinnyt pöydälle!

        Samanlaisia, pelkästään ikäviä kokemuksia Vitafinista. Olen lähettänyt nyt kaksi viimeisintä lähetystä takaisin ja useamman kerran sähköposteja asiakaspalveluun, etten halua enää jatkaa. Olen maksanut siis kaikki kaappiini kertyneet tuotteet, yhteensä 144,75 euroa ( sis. yksi muistutusmaksu).
        Nyt sain perintätoimistolta laskun ensimmäisestä 2kk sitten palauttamastani lähetyksestä, perintäkuluineen minulta ollaan nyt vaatimassa 61,19 euroa tuotteesta jonka olen palauttanut selitysten kera.
        Kohta on varmasti tulossa samanlainen lasku siitä seuraavastakin palautuksesta.
        Kai minun on koetettava puristeet syödä, ruokaan ei enää tule rahaa tule jäämäänkään.

        "Meillä on erittäin paljon tyytyväisiä asiakkaita sekä asiakastyytyväisyys on tärkeä asia meille, mutta mekin joudumme noudattamaan sopimusehtoja sekä kuluttajasuojalakia. Palauttaminen ei poista maksuvelvollisuutta."


      • HUIJATTU
        minotaurio kirjoitti:

        Samanlaisia, pelkästään ikäviä kokemuksia Vitafinista. Olen lähettänyt nyt kaksi viimeisintä lähetystä takaisin ja useamman kerran sähköposteja asiakaspalveluun, etten halua enää jatkaa. Olen maksanut siis kaikki kaappiini kertyneet tuotteet, yhteensä 144,75 euroa ( sis. yksi muistutusmaksu).
        Nyt sain perintätoimistolta laskun ensimmäisestä 2kk sitten palauttamastani lähetyksestä, perintäkuluineen minulta ollaan nyt vaatimassa 61,19 euroa tuotteesta jonka olen palauttanut selitysten kera.
        Kohta on varmasti tulossa samanlainen lasku siitä seuraavastakin palautuksesta.
        Kai minun on koetettava puristeet syödä, ruokaan ei enää tule rahaa tule jäämäänkään.

        "Meillä on erittäin paljon tyytyväisiä asiakkaita sekä asiakastyytyväisyys on tärkeä asia meille, mutta mekin joudumme noudattamaan sopimusehtoja sekä kuluttajasuojalakia. Palauttaminen ei poista maksuvelvollisuutta."

        Tappelin aikani ja palauttelin lähetyksiä ja maksoin kalliita korkoja. Mitään hyötyä en kokenut näistä tabuista olevan! Toivon, että vuosi menee vain ohi pian.!!
        Onkohan kukaan lähettänyt näitä arvioitavaksi ja tutkittavaksi, onkö sisältö pakkauksen mukainen?


      • El Masa
        HUIJATTU kirjoitti:

        Tappelin aikani ja palauttelin lähetyksiä ja maksoin kalliita korkoja. Mitään hyötyä en kokenut näistä tabuista olevan! Toivon, että vuosi menee vain ohi pian.!!
        Onkohan kukaan lähettänyt näitä arvioitavaksi ja tutkittavaksi, onkö sisältö pakkauksen mukainen?

        sitä minäkin toivoisin , että olisi puolueeton tutkimus aineista, eikä mitään myyjien hölyn pölyä.


      • Petetyn sisko
        minotaurio kirjoitti:

        Samanlaisia, pelkästään ikäviä kokemuksia Vitafinista. Olen lähettänyt nyt kaksi viimeisintä lähetystä takaisin ja useamman kerran sähköposteja asiakaspalveluun, etten halua enää jatkaa. Olen maksanut siis kaikki kaappiini kertyneet tuotteet, yhteensä 144,75 euroa ( sis. yksi muistutusmaksu).
        Nyt sain perintätoimistolta laskun ensimmäisestä 2kk sitten palauttamastani lähetyksestä, perintäkuluineen minulta ollaan nyt vaatimassa 61,19 euroa tuotteesta jonka olen palauttanut selitysten kera.
        Kohta on varmasti tulossa samanlainen lasku siitä seuraavastakin palautuksesta.
        Kai minun on koetettava puristeet syödä, ruokaan ei enää tule rahaa tule jäämäänkään.

        "Meillä on erittäin paljon tyytyväisiä asiakkaita sekä asiakastyytyväisyys on tärkeä asia meille, mutta mekin joudumme noudattamaan sopimusehtoja sekä kuluttajasuojalakia. Palauttaminen ei poista maksuvelvollisuutta."

        vitafin ei koskaan vastaa puhelimeen, joten jouduimme olemaan yhteydessä kuluttajansuoja-asiamieheen ja nyt meillä on uudet ohjeet toimia.... katsotaan saammeko me nyt tilauksen poikki.....


      • huirarit ootte
        Karppikarppi kirjoitti:

        Olen syönyt vitafinin multiaurinkoa ja maitohappobakt.kapseleita kolmisen kuukautta, ja aion lopettaa tilauksen ihan justiinsa koska ovat a) törkeän kalliita ja b) vatsani ei ole koskaan ollut enemmän sekaisin kuin noiden syönnin aloittamisen jälkeen, muuta muutosta en ole tehnyt joten muutakaan syytä en keksi c) kummatkin sekä tabletit että kapselit tuppaavat poksahtamaan hajalle siinä vaiheessa kun ne painaa siitä liuskasta irti, mikä on aika outoa...monet kapselit mennyt hukkaan kun jauhe on levinnyt pöydälle!

        kertokaahan muillekin et ei kannata tilata missään nimessä tuolta mittään ja koetahaan kertoa muillekin . huijaako ne muitakin laitontahan tuo on kyllä


      • penikka 45
        HUIJATTU kirjoitti:

        Tappelin aikani ja palauttelin lähetyksiä ja maksoin kalliita korkoja. Mitään hyötyä en kokenut näistä tabuista olevan! Toivon, että vuosi menee vain ohi pian.!!
        Onkohan kukaan lähettänyt näitä arvioitavaksi ja tutkittavaksi, onkö sisältö pakkauksen mukainen?

        Eilen soitettiin sieltä,kun palautin kaksi pakettia. Väittää olevan kotimainen firma.
        Pitäneeyrittää soittaa uudestaan.


      • Anonyymi

        Uhkailin jo kuluttaja asiamiehelläkin, mutta ekan lähetyksen mukana on "kuulemma" ollut peruutisilmoitus, mitä en tietenkään huomannut, kun kuvittelin että vain tämä yksi satsi oli tulossa..
        Ainoa keino millä säästyin työkyvyttömyseläkkeeni kanssa konkurssilta oli 3 kk tauko. Heti kun seuraava lähetys on tullut, ilmoitan taas pitäväni 3kk tauon. Näin jatkan nämä jäljellä olevat 9 kk annokset, josko ne sitten tulisivat käytettyjä . Palautus ei kuulemma kannata, kun palautuvat aina minulle. On kyllä melkonen firma, täyttä huijausta.😤😡
        Protestoin sitäkin, että jouduin odottamaan puhelimessa 12 minuuttia, mikä on mielestäni täysin kohtuuton aika. Ei edes tarjottu takaisinsoittoa..


      • Anonyymi
        minotaurio kirjoitti:

        Samanlaisia, pelkästään ikäviä kokemuksia Vitafinista. Olen lähettänyt nyt kaksi viimeisintä lähetystä takaisin ja useamman kerran sähköposteja asiakaspalveluun, etten halua enää jatkaa. Olen maksanut siis kaikki kaappiini kertyneet tuotteet, yhteensä 144,75 euroa ( sis. yksi muistutusmaksu).
        Nyt sain perintätoimistolta laskun ensimmäisestä 2kk sitten palauttamastani lähetyksestä, perintäkuluineen minulta ollaan nyt vaatimassa 61,19 euroa tuotteesta jonka olen palauttanut selitysten kera.
        Kohta on varmasti tulossa samanlainen lasku siitä seuraavastakin palautuksesta.
        Kai minun on koetettava puristeet syödä, ruokaan ei enää tule rahaa tule jäämäänkään.

        "Meillä on erittäin paljon tyytyväisiä asiakkaita sekä asiakastyytyväisyys on tärkeä asia meille, mutta mekin joudumme noudattamaan sopimusehtoja sekä kuluttajasuojalakia. Palauttaminen ei poista maksuvelvollisuutta."

        Samaa mieltä kanssasi, minä aloitin nyt 3 kk tauon. Heti syksyllä lähetyksen tultua, pidän taas 3kk tauon, jospa näin saisin "vitamiinit" syötyä. Hävyttömän kalliita ovat näin työkyvyttömyyseläkkeisen budjetilla. Vien jo apteekkiin lähes 1000€ vuodessa ja sairaalamaksujakun kertyy ihan liiaksi ..


      • Anonyymi

        aivan törkeän huono asiakaspalvelu numero jonossa odotin 30min. eikä asiakaspalvelu vastaa.joku roti sentään tyrkyttämisessä pitäisi olla .kestotilaukset tämmöisestä firmasta kieltolistallle kun ei saa edes peruttua tilauksia puhelimella ihmisten ajoissa.vain ja ainoastaan määräaikaiset jotka päättyvät tiettyyn päivään mennessä ja tietysti sanotaan että on helppoa perua.voisinpa olla erimieltä.


      • Anonyymi
        minotaurio kirjoitti:

        Samanlaisia, pelkästään ikäviä kokemuksia Vitafinista. Olen lähettänyt nyt kaksi viimeisintä lähetystä takaisin ja useamman kerran sähköposteja asiakaspalveluun, etten halua enää jatkaa. Olen maksanut siis kaikki kaappiini kertyneet tuotteet, yhteensä 144,75 euroa ( sis. yksi muistutusmaksu).
        Nyt sain perintätoimistolta laskun ensimmäisestä 2kk sitten palauttamastani lähetyksestä, perintäkuluineen minulta ollaan nyt vaatimassa 61,19 euroa tuotteesta jonka olen palauttanut selitysten kera.
        Kohta on varmasti tulossa samanlainen lasku siitä seuraavastakin palautuksesta.
        Kai minun on koetettava puristeet syödä, ruokaan ei enää tule rahaa tule jäämäänkään.

        "Meillä on erittäin paljon tyytyväisiä asiakkaita sekä asiakastyytyväisyys on tärkeä asia meille, mutta mekin joudumme noudattamaan sopimusehtoja sekä kuluttajasuojalakia. Palauttaminen ei poista maksuvelvollisuutta."

        en enää ikinä suosittele vitafin firmaa kenellekkään.


      • Anonyymi
        Karppikarppi kirjoitti:

        Olen syönyt vitafinin multiaurinkoa ja maitohappobakt.kapseleita kolmisen kuukautta, ja aion lopettaa tilauksen ihan justiinsa koska ovat a) törkeän kalliita ja b) vatsani ei ole koskaan ollut enemmän sekaisin kuin noiden syönnin aloittamisen jälkeen, muuta muutosta en ole tehnyt joten muutakaan syytä en keksi c) kummatkin sekä tabletit että kapselit tuppaavat poksahtamaan hajalle siinä vaiheessa kun ne painaa siitä liuskasta irti, mikä on aika outoa...monet kapselit mennyt hukkaan kun jauhe on levinnyt pöydälle!

        Sama kokemus ja hirveen väsynyt ja kompuroin ja oli kömpelyyttä. Syy siinä on liikaa mm mangaania . Se on ylisaaostettuna vaarallista .
        Myyjien pitäisi olla selvillä näistä ja ktsyä suökö jo enruudestaan jotain, jossa mahdollisesti onmsamojq aineosia.
        Luontaistuotteet ei ole sen turvallisempia kuin lääkkeet, jos tietous on myyjällä heikko.
        Lääköri drn sijaqn on v3lvoitettu tsrkqdtamaqn sopiiko lääkkeet yhteen .
        Nämä vain myydä porskuttaa , ei ihme jos saavat usein pyyhkeutä


      • Anonyymi
        minotaurio kirjoitti:

        Samanlaisia, pelkästään ikäviä kokemuksia Vitafinista. Olen lähettänyt nyt kaksi viimeisintä lähetystä takaisin ja useamman kerran sähköposteja asiakaspalveluun, etten halua enää jatkaa. Olen maksanut siis kaikki kaappiini kertyneet tuotteet, yhteensä 144,75 euroa ( sis. yksi muistutusmaksu).
        Nyt sain perintätoimistolta laskun ensimmäisestä 2kk sitten palauttamastani lähetyksestä, perintäkuluineen minulta ollaan nyt vaatimassa 61,19 euroa tuotteesta jonka olen palauttanut selitysten kera.
        Kohta on varmasti tulossa samanlainen lasku siitä seuraavastakin palautuksesta.
        Kai minun on koetettava puristeet syödä, ruokaan ei enää tule rahaa tule jäämäänkään.

        "Meillä on erittäin paljon tyytyväisiä asiakkaita sekä asiakastyytyväisyys on tärkeä asia meille, mutta mekin joudumme noudattamaan sopimusehtoja sekä kuluttajasuojalakia. Palauttaminen ei poista maksuvelvollisuutta."

        Vaikea on päästä eroon,jos ei enää halua tuotteita ,Asiakaspalautus, oli monta viikkoa
        Suljettuna puhelimen osalta .Kaikilla ei ole mahdollisuutta ,käyttää nettiä.Minulla samanlaisia kokemuksia edellisen kommentoijan kanssa. Vuosia on näköjään välissä edellisen vastaajan kanssa,mutta ongelmat jatkuu saman tyylisinä.Miten toisilla toimittajilla onnistuu,palautus,eikö kaikilla olekkaan samoja sääntöjä.Tänään justiin soitin Valitut palat peruutuksen vitamiineista,kerta soitto riitti asian hoitoonValitettavasti en voi suositella
        Kenellekkään.asioimista Vitafinnin kanssa.🤔🤔


    • luomuplikka

      Synteettisiä näyttäis oleva nuokin eli ihan humpuukia.

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm

      Perusruualla ilman lisäaineita ja valkoista vehnää sekä riisiä vältellen saa kyllä kaiken.

      Torille vaan ostaan kotimaisia rehuja ja marjoja.

      D-vitamiinia ainakin syyskuusta huhtikuun loppuun, jos kesällä saa sitä auringosta.

      • pojo

        kuunteleppa ensi kerralla hieman tarkemmin.. sitoudut ostamaan sen 12kk ja he sanovat sen olevan määräaikanen! ja sen verran pitäis nyt jokaisen ymmärtää että määräaikainen on tilausjakso joka kestää sen ajan mitä on sovittu.. itse tämän varmistin myyjältä kun ensimmäisen kerran soitti.. kyllä se on ihan oma vika mikäli ei osaa kysyä että voiko tämän sit katkasta jos ei haluakkaan syödä näitä. mutta itse siis olen edelleen tyytyväinen tuotteeseen ja tämä suomi24.fi on kyllä väärä paikka etsiä tietoa vitamiineista :)
        mut heip.. älkää nyt tästä provosoituko, tämä nyt vain oli tunteiden purkaus tuolle porukalle jotka aina syyttävät myyjää vaikka asia johtuisikin omasta taitamattomuudesta :)


      • Näin_meitä_huijataan
        pojo kirjoitti:

        kuunteleppa ensi kerralla hieman tarkemmin.. sitoudut ostamaan sen 12kk ja he sanovat sen olevan määräaikanen! ja sen verran pitäis nyt jokaisen ymmärtää että määräaikainen on tilausjakso joka kestää sen ajan mitä on sovittu.. itse tämän varmistin myyjältä kun ensimmäisen kerran soitti.. kyllä se on ihan oma vika mikäli ei osaa kysyä että voiko tämän sit katkasta jos ei haluakkaan syödä näitä. mutta itse siis olen edelleen tyytyväinen tuotteeseen ja tämä suomi24.fi on kyllä väärä paikka etsiä tietoa vitamiineista :)
        mut heip.. älkää nyt tästä provosoituko, tämä nyt vain oli tunteiden purkaus tuolle porukalle jotka aina syyttävät myyjää vaikka asia johtuisikin omasta taitamattomuudesta :)

        Ihan on VitaFinnin myyjän tekstiä. Tai - tuon mukamas suomalaisen Pharmian (jossain Keravalla tai lähistöllä sijaitsevan) edustajan kirjoittelua.
        Karseaa pakkokauppaa. Vaikuttaa suorastaan LAITTOMALTA! Vetäkää oikeuteen koko pillerikauppias!


      • Anonyymi
        pojo kirjoitti:

        kuunteleppa ensi kerralla hieman tarkemmin.. sitoudut ostamaan sen 12kk ja he sanovat sen olevan määräaikanen! ja sen verran pitäis nyt jokaisen ymmärtää että määräaikainen on tilausjakso joka kestää sen ajan mitä on sovittu.. itse tämän varmistin myyjältä kun ensimmäisen kerran soitti.. kyllä se on ihan oma vika mikäli ei osaa kysyä että voiko tämän sit katkasta jos ei haluakkaan syödä näitä. mutta itse siis olen edelleen tyytyväinen tuotteeseen ja tämä suomi24.fi on kyllä väärä paikka etsiä tietoa vitamiineista :)
        mut heip.. älkää nyt tästä provosoituko, tämä nyt vain oli tunteiden purkaus tuolle porukalle jotka aina syyttävät myyjää vaikka asia johtuisikin omasta taitamattomuudesta :)

        Elämäntilanne voi muuttua. Huomioi myös, asiakas voi olla muistisairas eli oikeustoimikelvoton, tämä tarkoittaa, että hänen tekemänsä kaupat/sopimukset eivät ole pitäviä.


    • pojo

      Oma kokemus on aina paras ja parempi kuin monen täällä olevan "ammattilaisen" neuvot :)
      Itsellä tuote on jo 4 kk ollut käytössä ja voin sanoa että olen erittäin tyytyväinen tuotteeseen. Tosin täällä nyt ne kaikki jotka ei hauku tuotetta niin leimataan firman omiksi myyjiksi :D
      Itsellä ainakin maitohabbobakteerit auttanut vatsan toimintaa enemmän kun mikään muu mhb valmiste. Ja ei tuo hinta nyt mikään korkea ole kun kuitenkin maksan kotimaisesta tuotteesta ja saan siitä päivän vitamiinit, antioksidantit sekä maitohabbobakteerit :)
      Itsellä kokemus on positiivinen ja voin ja olenkin suositellut tuotetta monille ystävilleni.
      Kukin tallaa tyylillään :)
      niin ja ei se kaikki suomi ruokakaan ole luomua ;)

      • ruokaa syövä

        """"Itsellä ainakin maitohabbobakteerit auttanut vatsan toimintaa enemmän kun mikään muu """"

        Väärä ravitsemus aiheuttaa suolisto-ongelmia ja suomalaislla se on liika vilja ja peruna.

        Ne voi korvata kasviksilla ja marjoilla sekä hapanmaitotuotteilla.

        Kukaan ei takaa synteettisten pillereiden turvallisutta.


      • pojo
        ruokaa syövä kirjoitti:

        """"Itsellä ainakin maitohabbobakteerit auttanut vatsan toimintaa enemmän kun mikään muu """"

        Väärä ravitsemus aiheuttaa suolisto-ongelmia ja suomalaislla se on liika vilja ja peruna.

        Ne voi korvata kasviksilla ja marjoilla sekä hapanmaitotuotteilla.

        Kukaan ei takaa synteettisten pillereiden turvallisutta.

        ja kuka takaa että kasvikset on kasvatettu ilman teholannoitteita että niistä saa juurikin ne mitä niistä pitäisi sillon saada? :)

        Osa tutkimuksista sanoo että me tarvitsemme säännöllisesti vitamiineja ja osa sanoo että ei tarvitse. Osa sanoo että synteettiset on huuhaata ja osa sanoo että luontaistuote jutut ei sisällä mitä ne lupaa..

        siispä omakohtanen kokemus se on paras :)


      • rahoille vastinetta

        Terveellinen ruokavalio on kyllä kaiken A ja O. Itse pyrin syömään mahdollisimman terveellisesti, mutta sen lisäksi syön nuita Vitafin:in vitamiineja ja maitohappobakteereja, koska usein saattaa jäädä lämmin ja terveellinen ruoka päivässä syömättä vuorotyön takia. Itselläni on kyllä positiivisia kokemuksia tuotteesta; ennen sairastin joka talvi n. 3 - 4 kuumeflunssaa, mutta viime talvena, jolloin aloitin vitamiinien syömisen, en sairastanut kun yhden pienen flunssan sikainfluenssan aikaan. Päivät jaksaa paremmin aamusta iltaan ja olo on virkeämpi ja terveempi. Suosittelen kyllä kaikille, joilla jokavuotinen kausiflunssa vaivaa ja niille jotka eivät jaksa/ehdi syödä niin terveellisesti kuin pitäisi!


      • flunssaton
        rahoille vastinetta kirjoitti:

        Terveellinen ruokavalio on kyllä kaiken A ja O. Itse pyrin syömään mahdollisimman terveellisesti, mutta sen lisäksi syön nuita Vitafin:in vitamiineja ja maitohappobakteereja, koska usein saattaa jäädä lämmin ja terveellinen ruoka päivässä syömättä vuorotyön takia. Itselläni on kyllä positiivisia kokemuksia tuotteesta; ennen sairastin joka talvi n. 3 - 4 kuumeflunssaa, mutta viime talvena, jolloin aloitin vitamiinien syömisen, en sairastanut kun yhden pienen flunssan sikainfluenssan aikaan. Päivät jaksaa paremmin aamusta iltaan ja olo on virkeämpi ja terveempi. Suosittelen kyllä kaikille, joilla jokavuotinen kausiflunssa vaivaa ja niille jotka eivät jaksa/ehdi syödä niin terveellisesti kuin pitäisi!

        Ihan hölynpölyä ja rahojen tuhlausta.

        Itse ihan tavallisella sapuskalla ei ole 7 vuoteen ollut flunssaa.

        Nykyään syön D-vitamiinia.

        Eli kyllä täytyy todella huonoa moskaa syödä aina, jos tauteja haluaa.


      • carlino1
        rahoille vastinetta kirjoitti:

        Terveellinen ruokavalio on kyllä kaiken A ja O. Itse pyrin syömään mahdollisimman terveellisesti, mutta sen lisäksi syön nuita Vitafin:in vitamiineja ja maitohappobakteereja, koska usein saattaa jäädä lämmin ja terveellinen ruoka päivässä syömättä vuorotyön takia. Itselläni on kyllä positiivisia kokemuksia tuotteesta; ennen sairastin joka talvi n. 3 - 4 kuumeflunssaa, mutta viime talvena, jolloin aloitin vitamiinien syömisen, en sairastanut kun yhden pienen flunssan sikainfluenssan aikaan. Päivät jaksaa paremmin aamusta iltaan ja olo on virkeämpi ja terveempi. Suosittelen kyllä kaikille, joilla jokavuotinen kausiflunssa vaivaa ja niille jotka eivät jaksa/ehdi syödä niin terveellisesti kuin pitäisi!

        Olen itse todennut puolisoni kanssa, että olemme olleet terveempiä tämän tuotteen jälkeen. Nyt olemme käyttäneet n. neljä kuukautta ja aiomme jatkaa. Kotimaisuus . Suomalainen proviisori ( fyto ) taustalla. Olen itse biokemisti, enkä suhtaudu synteettisiin vitamiineihin negatiivisesti. Sama kemiallinen kaava tuotteessa ja luonnossa. Lisäksi syön paljon kausimarjoja, hedelmiä ja vihanneksia.


      • Anonyymi
        carlino1 kirjoitti:

        Olen itse todennut puolisoni kanssa, että olemme olleet terveempiä tämän tuotteen jälkeen. Nyt olemme käyttäneet n. neljä kuukautta ja aiomme jatkaa. Kotimaisuus . Suomalainen proviisori ( fyto ) taustalla. Olen itse biokemisti, enkä suhtaudu synteettisiin vitamiineihin negatiivisesti. Sama kemiallinen kaava tuotteessa ja luonnossa. Lisäksi syön paljon kausimarjoja, hedelmiä ja vihanneksia.

        Hyvä näin.Mutta sitten kun haluat jostain syystä päästä eroon näistä ,tuotteista alkaa vaikeudet.Sitä en ymmärrä miten toisilla vitamiinien toimittajilla onnistuu ,yhdellä soitolla peruutus. Hyvää jatkoa loppuelämäksi Vitafinnin kanssa niin kaikki sujuu hyvin🤗👍😉


    • vitamiinitjaravinto

      Ihmiset...

      "Vatsa enemmän sekaisin kun koskaan." Otatko maitohappobakteerin tyhjään vatsaan? Aiheuttaa vatsanpuruja näin otettuna.

      "Synteettiset vitamiinit eivät toimi." Synteettisten vitamiinien toimivuutta ei ole todistettu tieteellisesti, mutta ei ole todettu haittavaikutuksiakaan. Valituista Paloista luin joskus lääkärin lausunnon aiheeseen liittyen ja alussa mainitun toteamuksen jälkeen kyseinen lääkäri sanoi "ottavansa yhden monivitamiini tabletin _varmuuden vuoksi_ mikäli monipuolisesta ruoasta ei kaikkea saakkaan."

      Maitohappobakteerit ovat äärimmäisen tärkeitä suolistolle ja vaikka aina löytyy ne muutamat Erä-Jormat, jotka "ei koskaan sairasta mitään, syö suomalaista makkaraa ja kaikki terveysintoilu on huijausta ja paskaa." niin totuus on, että n. 80% kärsii vatsavaivoista, tietoisesti tai tietämättänsä.

      Nykyajan ravinto ei vain yksinkertaisesti ole niin ravitsevaa kuin se "vanhoina hyvinä aikoina" oli. Siitä syystä lisäravinteet on tehty. Jotkut toimivat, jotkut ei. Parhaimmat palautteet olen kuullut superfoodien käytöstä ruokavalion ohella.

      Turha sitä on russuttaa jos kerran puhelimessa olette tilanneet! Älkää hanatko vastaan, vaan jos kerran raha on siihen sidottu, koittakaa ymmärtää miten voitte saada parhaan hyödyn tuotteesta, eikä vain vinkua että nyt on huijattu. Käyttäkää päätänne.

      Ainiin, ja jos haluatte saada _kaiken_ tarvittavan ravinnosta, muuttakaa sademetsään. Tai voitte yrittää saada kaiken syömällä kaupasta saatavaa ruokaa. Ehkä saattekin kaiken tarvittavan, mutta siinä vaiheessa kun olette saavuttaneet tavoitteenne, olette luultavasti auttamattomasti ylipainoisia johtuen ruoan määrästä mitä joudutte kitaanne kittaamaan.

      Olen puhunut.

    • tohtori4

      Vitamiinipillereissä olevat vitamiinit ovat väkisinkin vähintään puolisynteettisiä, johtuen siitä, että eivät muuten säily pillerimuodossa pitkään. En näe juurikaan eroa synteettisellä C-vitaminilla ja hedelmistä saadulla, paitsi etttä luonnossa on mukana apuaineita, jotka tehostavat C-vitamiinin tehoa. Toisaalta mistä saat luonnosta 1-4g C-vitamiinia kun ensim. flunssa yllättää. Kyllä pillerivitamiinien toimivuus on osoitettu tutkimuksissa edellyttäen, että ovat rakenteeltaan samanlaisia kuin luonnollinen. Esim. synteettisen E-vitamiinin isomeerirakenne eroaa luonnollisesta, sama juttu synteettisen A-vitamiinin osalta, siksi tutkimuksissa on joskus saatu epäedullisia terveysvaikutuksia.

      • Ei koskaan enää

        Suututtavinta Vitafinin politiikassa oli se, että sopimus sitoo asiakkaan vuodeksi. Katkaisu on heidän mukaansa mahdollista vain lääkärin tai terveydenhoitajan todistuksella. Palauttaminen johtaa vain bumerangina toimitettuun uuteen lähetykseen.
        Mielestäni asiakkaalla voi olla muiakin aiheita katkaisuun, syitä, jotka voivat ilmaantua vasta tuon 14 vrk:n jälkeen. Me emme jaksaneet riidellä. Siksi meillä on kaapillinen vuoden aikaan kertyneitä käyttämättömiä lähetyksiä.


      • vitamiinitjaravinto
        Ei koskaan enää kirjoitti:

        Suututtavinta Vitafinin politiikassa oli se, että sopimus sitoo asiakkaan vuodeksi. Katkaisu on heidän mukaansa mahdollista vain lääkärin tai terveydenhoitajan todistuksella. Palauttaminen johtaa vain bumerangina toimitettuun uuteen lähetykseen.
        Mielestäni asiakkaalla voi olla muiakin aiheita katkaisuun, syitä, jotka voivat ilmaantua vasta tuon 14 vrk:n jälkeen. Me emme jaksaneet riidellä. Siksi meillä on kaapillinen vuoden aikaan kertyneitä käyttämättömiä lähetyksiä.

        Ei Vitafin ole ainoa yritys jolla on tuo sama politiikka. Tuo nimenomainen politiikka on muuallakin käytössä, esim. liittymämyynnissä liikkeissä ja kaupan alalla yleisestikin. Mutta jos syy on pätevä, eikä johdu tilaajasta (ei: "tilasin, mutta haluankin käyttää 34,90e muuhun", joka on kyllä syy, mutta korostaa mielestäni vain tilaajan huolimattomuutta) niin ihmettelen, jos Vitafin ei tule vastaan tässä.

        Ja jos teillä ei ole terveydellistä syytä olla käyttämättä vitamiineja, näin päättelin kun kerran ette lääkäri- tai terveydenhoitajan todistusta saa, niin minkä takia ette sitten käytä niitä vitamiineja kun kerran tilasitte? Jos syy ei todellakaan ole mikään muu kuin periaatteesta kieltäytyminen, silloin lapsellisuuttanne kusette vain omaan nilkkaanne ja toivottavasti liukastutte tuolla asenteella. Jos taas syy on pätevä, silloin se on oma henkilökohtainen asianne ja toivon että asia selviää teidän parhaaksenne.


      • Ei koskaan enää
        vitamiinitjaravinto kirjoitti:

        Ei Vitafin ole ainoa yritys jolla on tuo sama politiikka. Tuo nimenomainen politiikka on muuallakin käytössä, esim. liittymämyynnissä liikkeissä ja kaupan alalla yleisestikin. Mutta jos syy on pätevä, eikä johdu tilaajasta (ei: "tilasin, mutta haluankin käyttää 34,90e muuhun", joka on kyllä syy, mutta korostaa mielestäni vain tilaajan huolimattomuutta) niin ihmettelen, jos Vitafin ei tule vastaan tässä.

        Ja jos teillä ei ole terveydellistä syytä olla käyttämättä vitamiineja, näin päättelin kun kerran ette lääkäri- tai terveydenhoitajan todistusta saa, niin minkä takia ette sitten käytä niitä vitamiineja kun kerran tilasitte? Jos syy ei todellakaan ole mikään muu kuin periaatteesta kieltäytyminen, silloin lapsellisuuttanne kusette vain omaan nilkkaanne ja toivottavasti liukastutte tuolla asenteella. Jos taas syy on pätevä, silloin se on oma henkilökohtainen asianne ja toivon että asia selviää teidän parhaaksenne.

        Eipä oikeastaan kannattaisi vastata mutta muutama näkökohta ei käy ilmi.
        Suomalaisessa keskisuuressa kaupungissa lääkärille pääsy vie pitkän ajan, joskus viikkoja. Vaivat, jotka asiakas epäilee vitamiinien aiheuttamiksi, eivät välttämättä kestä siihen armoitettuun varttituntiin, jolloin tapaan lääkärin. Lisäksi: Jos vähänkään mietimme tieteellisen probleeman pukemista tutkittavaan muotoon, ei ole helppoa esittää tätä probleemaa. " Johtuvatkohan ne mahakivut, joita koin kuukausi sitten ehkä vitamiinilisistä?" Lääkäri ei olisi itselleen rehellinen, jos hän kirjoittaisi tuosta todistuksen. Lisäksi tuostakin tapaamisesta lähetetään aikanaan lasku kävijälle.
        Tavallinen reaktio epämääräisen fyysisten vaivojen ja vääräksi koetun ylivoiman edessä on kiukkuinen alistuminen. Vaivojen lisäksi muunlaisten käytön lopettamiseen johtavien esteiden kirjo on laaja. Kasvottoman byrokraattisen osapuolen edessä kiltisti maksaminen ja kaiken unohtaminen on luonnollinen reaktio.


    • nappianaamaanvaan

      Mäkin tilasin Vitafinit puhelimessa n. 6kk sitten, ja yritin perua n. kuukauden päästä tilauksesta kun aattelin, että kai sen 34.90e kuussa vois käyttää "fiksumminkin" . No, enpä saanut perua kun kerta olin vuoden tilaukseen sitoutunut, ei sillä, kyllä mä sopimusehdot ymmärrän, kunhan kokeilin kepillä jäätä. :P No, kävin kuitenkin vielä paketin kanssa apteekissa ja kysyin tutulta apteekkaritädiltä mitä mieltä on tuotteesta. Sanoi kyllä ihan rehellisesti hetken nikottelun jälkeen, että vaikuttaa monipuoliselta ja että esim heidän valikoimastaan ei yhtä tehokasta maitohappobakteeripilleriä edes löydykään, ja kyllähän VitaFin halvemmaksi tulee kuin ihan vastaavat apteekista hankittuna, koska pitäisi ostaa niin monta purkkia että saisi VASTAAVAN määrän kaikkea.
      No, olen nyt syönyt tuotetta ja pakko sanoa, että olkoon sitten lumevaikutusta tai että minut on aivopesty tai että tuote oikeasti toimii, mutta joka tapauksessa olen tänä talvena välttänyt flunssat, kaamosmasennuksen ja muutenkin olo on ollut huomattavasti parempi. Esimerkiksi minusta tuntuu ihan selvästi, että unentarve on pienentynyt ja sellainen epämääräinen väsähtänyt fiilis on kadonnut. Johtuisiko B-vitamiinista? Ekat pari viikkoa kun aloin käyttää tuotetta tuntui, että vatsa oli välillä sekaisin, mutta luin netistä, että se johtuu siitä kun ne maitohappobakteerit alkaa valtaamaan tilaa huonolta bakteerikannalta vatsassa, eli toisinsanoen tuote alkaa vaikuttaa. Nyt vatsa onkin sitten toiminut ihan priimasti eikä ole enää turvotuksia jne, ero entiseen on huikea :)

      Ja olen aina syönyt terveellistä ja monipuolista kotiruokaa, liikun (vedän mm. jumppia osa-aikaisesti), alkoholia käytän harvoin ja tupakoinut en ole koskaan. Itse ravintoasioita opiskelleena voin sanoa, että kyllähän monipuolisesta ruoasta on MAHDOLLISTA saada kaikki tarpeellinen. (joku hyvin sanoi, että muuta viidakkoon :D ) Mutta henkilökohtaisesti en tunne ketään, joka söisi niin valtavia määriä terveelistä luomuruokaa joka päivä, että siitä saisi kaiken tarpeellisen. Jotkut tuntuvat vastustavat ravintolisiä ihan periaatteesta, ja nämä samat ihmiset sitten sairastavat kausiflunssat ja vatsataudit ja valittavat väsymystä ja masista, ja kuvittelevat silti olevansa terveitä ;)

      • Huijaa dementikkoa

        Tämä VitaFin Oy on täysin huijariyritys. 85 vuotias äitini onb dementikko ja hoitolaitoksessa. Yöpöydällä on myös gsm puhelin, jonka numerossa on markkinointikielto. Yritys on vuoden sisällä kahdesti soittanut tuohon numeroon ja 'myynyt' tuon vitamiinipakettidiilinsa ihmiselle, joka ei vastaa omista asioistaan.

        Myyjä ei ole voinut tarkistaa mikä äitini osoite on (koska äitini ei osaa sitä kertoa) ja siksi tuotteet on lähetetty hänen tyhjään asuntoonsa. Nappailevat Fonectalta näitä kohderyhmiä ja numeroita omien sanojensa mukaan lisäksi poistavat muka päivittäin Suomen Suoramarkkinointiliiton Robinson-rekisterin ...!

        YÖÄK! Mitä puppua! Robinson-rekisteri päivityy 1-3 kk:n välein ei päivittäin (ihan tiedoksi vaan). Ota hyvä VitaFinin asiakasneuvoja (huijari) ensin selvää mitä puppua ja valhetta ihmisille latelet ennen kuin alatte sitä suoltamaan omana totuutena.

        Ja sitten ihan toinen asia on tuo minkä ikäisille markkinointia yleensä kohdennetaan. Näin itse markkinoinnin ammattilaisena voin sanoa, että aina lapset ja vanhukset on rajattu siitä ulos eli yli 65-vuotiaat ellei heidän kontaktoimiseen ole todella pätevää syytä (kartoitus/kysely) ei missään nimessä tuollainen myynti!

        Tämä on härkiydn huippu, nyt lähetän kaksi avaamatonta pakettia ja Instrum Justitian karhukirjeet takaisin Maarianhaminaan. Vielä kerran jos tämä firma toimii siten, että soittaa äidilleni täytynee laittaa joku asioimaan ihan henkilökohtaiseti Maarianhaminassa, että silleen ;( ...


      • Anttu
        Huijaa dementikkoa kirjoitti:

        Tämä VitaFin Oy on täysin huijariyritys. 85 vuotias äitini onb dementikko ja hoitolaitoksessa. Yöpöydällä on myös gsm puhelin, jonka numerossa on markkinointikielto. Yritys on vuoden sisällä kahdesti soittanut tuohon numeroon ja 'myynyt' tuon vitamiinipakettidiilinsa ihmiselle, joka ei vastaa omista asioistaan.

        Myyjä ei ole voinut tarkistaa mikä äitini osoite on (koska äitini ei osaa sitä kertoa) ja siksi tuotteet on lähetetty hänen tyhjään asuntoonsa. Nappailevat Fonectalta näitä kohderyhmiä ja numeroita omien sanojensa mukaan lisäksi poistavat muka päivittäin Suomen Suoramarkkinointiliiton Robinson-rekisterin ...!

        YÖÄK! Mitä puppua! Robinson-rekisteri päivityy 1-3 kk:n välein ei päivittäin (ihan tiedoksi vaan). Ota hyvä VitaFinin asiakasneuvoja (huijari) ensin selvää mitä puppua ja valhetta ihmisille latelet ennen kuin alatte sitä suoltamaan omana totuutena.

        Ja sitten ihan toinen asia on tuo minkä ikäisille markkinointia yleensä kohdennetaan. Näin itse markkinoinnin ammattilaisena voin sanoa, että aina lapset ja vanhukset on rajattu siitä ulos eli yli 65-vuotiaat ellei heidän kontaktoimiseen ole todella pätevää syytä (kartoitus/kysely) ei missään nimessä tuollainen myynti!

        Tämä on härkiydn huippu, nyt lähetän kaksi avaamatonta pakettia ja Instrum Justitian karhukirjeet takaisin Maarianhaminaan. Vielä kerran jos tämä firma toimii siten, että soittaa äidilleni täytynee laittaa joku asioimaan ihan henkilökohtaiseti Maarianhaminassa, että silleen ;( ...

        No miten kävi kenet laitoit käymään Jomalassa? :)


    • Herkku-puu

      Olen käyttänyt VitaFinin vitamiineja ja maitohappobakteereja 5 kuukautta ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Oma jaksamiseni on parantunut selvästi ja vatsa on ollut tyytyväinen. Reissailen paljon ja välillä tulee syötyä hyvinkin erilaisesti niin nämä pitävät hyvin tasapainossa. Olen huomannut itselläni (herkkävatsainen kuin olen) että VitaFin vitamiini kannattaa ottaa juuri ennen nukkumaan menoa vatsa ottaa sen todella hyvin vastaan oikuttelematta. :) Aamulla tyhjään vatsaan kun ottaa ihan mitä vaan vitamiinia niin vatsa huutaa.

      On ollut kätevää ja helppoa kun tulee suoraan kotiin ja palvelu on ollut todella nopeaa ja hyvää. Suosittelen ehdottomasti!

    • huuhaapilleri

      Taidat olla itse firmassa töissä.

    • Kokemusta löytyy

      Huijarifirmat VitaFin ja Aktiv Kapital on KRIMINAALISOITAVA!!!!!

    • ammattilainen?

      "...Näin itse markkinoinnin ammattilaisena..." Pakko ihmetellä, että miten ammattilainen voi syyttää toimeksiantajaa jälleenmyyjän virheestä. Ammattilaisena varmasti ymmärrät kyseiset termit, mutta selvennän vielä: Petrin Proteiinit niminen firma haluaa myydä kananmunia ihmisille. Petrillä ei ole aikaa myydä, joten hän ulkoistaa myyntinsä Ritvan riivinrauta- nimiselle myyntifirmalle. Ritva myy päin P:tä ja myy 85-vuotiaalle dementikolle Petrin tietämättä. Kumman syy?

      Totta on, että jos palautetta tulee, niin silloin toimeksiantaja ottaa jälleenmyyjältä tuotteensa pois myynnistä. Totuus vain on se, että toimeksiantaja ei voi seurata kaikkia jälleenmyyjiensä tekemisiä, puhelinmyynnin vaihtuvuus kun nyt on mitä on. Hyvänä esimerkkinä puhelinoperaattorit.

      • Anonyymi

        On kai täällä suomessa muitakin kun ammattilaisia?


    • Kallista

      Kaikki puhelumarkkinoiti pitäisi laissa kieltää.
      Täähän on ihan perseestä jos tarvin jotain voin itse sitä hankkia.
      ei minulle tarvi tarjota tavaraa tai uusia liittymiä jos minulla on puhelin.


      Äitini jälleen höpsönä meni tilaamaan Vitafin tuotteita 34.90e kk.
      Asiakaspalveluun soittamalla alle 14vr tilalauksesta sai laskettua tilauksen puoleen vuoteen ja sen jälkeen saa jatkaa jos huvittaa..

      Puhelu oli yksinkertainen... muutaman kerran yritti soitella''

      "Olette soittaneet vitafin asiakaspalveluun palvelemme hetken kuluttua puhelu nauhoitetaan.. ja (musiikkia)

      : Terve.. tuote on turhan kallis minun tuloillani..
      : Tilausaikaa on mahdollista lyhentää puoleen vuoteen jonka jälkeen on mahdollista lopettaa tai jatkaa.
      : Kiitos ja hei

    • Minttu 62

      Minä olen samaa mieltä. Kyllä noin törkeä meno on jo sellaista että ei kyllä kannata tilata kyseiseltä yritykseltä yhtään mitään. Olen itse yrittänyt perua selvästi 14 vrk:n irtisanomisaikana ja takkiin tuli! Katsoin myös heidän tuotteensa ja niiden koostumuksen. Tärkein asia on jäänyt huomaamatta! Tuotteiden vaikuttavien ainesosien pitoisuudet ovat aivat olemattomat, ei näin pienillä pitoisuuksilla minkäänlaista todellista vaikutusta saada. Jokin järki pitäisi olla valmistajallakin ja huolehtia paremmin kauppaamansa tuotteen laadusta.

      • Tytär6

        Vitafin markkinoi vanhuksille,jotka eivät kuule,ymmärrä, Sitten kun kolmas osapuoli yrittää peruuttaa niin puhelimitse ei onnistu= ei vastata tai englanniksi tulee #pahoittelu# häiriöstä. Kun huojattu vanhus ei osaa/voi palauttaa niin ilmoitetaan että todella kolmas osapuoli ei voi toimia ja taas soitetaan vanhukselle. Saako näistä Vitafinin puheluista vanhuksille jotakin kautta tiedon/nauhoituksen ? PMarkkinointipuhelut vanhukselle on estetty mutta miten Vitafin ohittaa ne ? Vanhuksella on oltava puheliliittymä koska se tarvitaan turvaranekkeen vuoksi. HÄVYTÖNTÄ,EDESVASTUUTONTA toimintaa VITAFINILTÄ !!!!


    • Vauhtipirre

      Hei vaan. Sain noin parisen kuukautta sitten soiton kyseisestä firmasta. Myyjä tyrkytti pillereitään ja minä kieltäydin monta kertaa niitä ostamasta. Lopuksi myyjä löi ns. "luurin korvaani". Reilun viikon kuluttua sain paketin järkyttävän kalliita pillereitä, jotka palautin saatekirjeen kanssa. Luulin, että asia olisi mennyt perille, mutta mitä vielä! Sain jonkin ajan kuluttua uuden paketin, jota en edes aukaissut. Kirjoitin suoraan kanteen, että en ole kyseistä tuotetta missään vaiheessa tilannut. Luulisi tässä vaiheessa jo myyjälläkin menevän perille... Myyjä on nähtävästi ottanut järeämmät "aseet" käyttöön.... Sain eilen karhukirjeen maksamattomista vitamiineista. HUOH!! Olen maanantaina yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Nämä puhelinterroristit pitäisi lailla kieltää!!!!

    • vauhtipirre

      Jatkoa edelliseen... Olin yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja laitoin hänen ohjeidensa mukaisen sähköpostiviestin firmaan. Erittäin ystävällinen nainen oli seuraavalla viikolla yhteydessä ja pahoitteli saamaani karhukirjettä. Mutta edelleen olen sitä mieltä että tämä puhelimitse tehtävä kauppaaminen olisi saatava kuriin..

    • kokemusta on

      Hei, ihan asiallisesti saa kyseieltä firmalta peruutettua tilauksen 14vrk:n aikana tilauspäivästä, jos on asialliset perustelut

      • AaaTeeKoo

        Kotimyynnissä ei peruutukselle tarvita mitään perusteluja tuon 14 vrk:n aikana! Mutta, kun palautatte näitä "tuotteita", ottakaa ihmeessä kuitti palautuksesta.

        Vauhtipirren tapaan isälleni on lähetetty tuotteita, vaikka hän ei ole tilannut mitään. Samoin karhukirjeitä. Vitafin ei vastaa puheluihin eikä sähköpostiin, vaikka lupaa. PayEx ei suostu keskustelemaan asiasta. Kiertäkää kaukaa!


      • Toivoton

        Kuinka kyseiseen firmaan saa yhteyden?Olen yrittänyt kuukauden verran ja sekä puhelimeen ,että sähköpostiin vastaa automaatti. Sähköpostilla olen pannut peruutuksen 8 vrk kuluessa mutta silti tuli uusi lähetys ja karhu! Kuinka voin peruuttaa kyseisen tilauksen,onko hyviä neuvoja?


    • bellatrixxxx

      Ei ole huijausta. äitini myy niitä.

    • Äkäinen

      Kuka poistaa täältä tekstejä???? Varmaan ite Vitafinin pääjehu (vähä-äly), koska kirjoittamani kertomus oli kyseistä firmaa ajatellen negatiivinen, mutta NIIIIN TOTUUDENMUKAINEN!!! Raukka!!! Ettäs kehtaakin tulla tänne poistamaan tosiasioita paskafirmasta nimeltä Vitafin ja taitaa muutes itse kirjoitella tänne noita positiiviseen sävyyn kirjoitettuja juttuja....
      P.S. ÄLKÄÄ KUKAAN KOSKAAN EREHTYKÖ TILAAMAAN VITAFINILTÄ MITÄÄN!!!
      Se firma vie vaan ihmisiltä rahat, eikä niillä ole minkäänlaisia tunteita ihmisten hädässä, sillä elämä voi yllättää kesken tilausjakson...pakko maksaa vaan 13kk!!!

    • Hamop

      Huijarifirma. Vaimolleni lähettivät tuotteita, vaikka puhelin löytiin korvaan kiinni eikä edes aiottu tilata mitään. Tyttäreni oli puhelimessa ja tavarat tuli vaimoni nimellä. Ninikin oli väärin kirjoitettu.
      Emme maksa, emme palauta mitään tuotteita.....kirjeessä lähetettyjä.
      Ei ole kuittausta vastaanotosta. Älkää hyvät ihmiset maksako laskuja ellette ole tilanneet mitään tai olette palauttaneet tuotteet.
      Muistakaa reklamoida perintätoimistolle kirjatussa kirjeessä.
      Ilmoittakaa, kirjeessä, että aiheeton lasku ja sillä selvä.
      Heillä on yhteyshenkilö laskutuksessa - naishenkilö, joka yrittää kaikin keinoin
      saada hyväuskoisen maksamaan ja väittää puhelintilausta sitovaksi.
      Viekää asia oikeuteen. Näitä petettyjä riittää. Koko toiminta näyttää perustuvan
      jonkilaiseen petokseen.

      • sivullinen1

        Taitaa olla naapurifirman tyyppejä täällä mollaamassa oikein olan takaa. Puhelut nauhoitetaan tiettävästi tässä niinkuin muissakin puhelinmyyntiyrityksissä ja jos ei ole tilannut tuotetta ja kuitenkin se lähetetään niin tilaus voidaan tarkistaa nauhoituksesta. Jos joku nyt mainitsee ettei nauhoitusta ole löytynyt niin silloinhan tuotetta ei ole ko. henkilö voinut tilata sitä.

        Jos ostaja on sellainen henkilö, joka ei ole vastuussa itsestään, niin silloin on mahdollisuus peruuttaa puhelintilaus.

        Kaikissa suomalaisissa yrityksissä on asiakaspalvelu tai s.posti osoite, mihin voi antaa reklamaatiot. S.posti on tietenkin varmempi, koska silloin on riitatilanteessa itsellä näyttöä, mitä ja miten on reklamoinut

        Kaikki puhelinmyynti on Suomessa viranomaisten valvonnassa ja niihin pätee samat lainmukaiset asiat.


    • Varokaa

      Älkää IKINÄ suostuko minkään vitamiini- tai vastaavan firman määräaikaiseksi asiakkaaksi. Siitä harvoin seuraa mitään hyvää. Vain laskuja laskujen perään.

      Muutenkin pitää olla todella varovainen ja tietoinen mihin pyrkii kun allekirjoittaa määräaikaisia sopimuksia.

      • onnifanni

        Olen kerran taistellut kyseisen firman kanssa. Häikäilemättömiä! En tilannut puhelimessa mitään, ähettivät paketin vitamiineja,palautin saatekirjeen kanssa,lähettivät karhukirjeen. Jouduin olemaan yhteydessä kuluttajaneuvontaan ja toimimaan heidän ohjeidensa mukaan. Täysin epäluotettavaa on tämän firman toiminta!


      • Anttu
        onnifanni kirjoitti:

        Olen kerran taistellut kyseisen firman kanssa. Häikäilemättömiä! En tilannut puhelimessa mitään, ähettivät paketin vitamiineja,palautin saatekirjeen kanssa,lähettivät karhukirjeen. Jouduin olemaan yhteydessä kuluttajaneuvontaan ja toimimaan heidän ohjeidensa mukaan. Täysin epäluotettavaa on tämän firman toiminta!

        oikein "ähettivät paketin vitamiineja :) Eikö pidä olla aspaan yhteydessä että saa peruttua? Eikö sinulle sanottu ettei "tuotteen palauttaminen riitä peruutukseksi" ?


      • Anonyymi

        Minulla on kokemuksia muista vitamiini firmoista ja soitto sinne riitää lopettamaan lähetykset mutta ei vitafinillä .
        Soitin asiakaspalveluun ja kerroin haluavani lopettaa lähetykset.

        Asiakaspalvelu kertoi että minun on otettava vastaan vielä kahdeksan lähetystä ja maksettava ne ja uhkaus ulosotolla.

        Nyt lähetin sähköpostia ja tästä lähin lähetän kaikki takaisin ja otan kuluttaja asiaan yhteyttä jos ei lähetykset lopu.

        Seuraavat vitamiinit ostan apteekista enkä sotkeudu mihinkään epämääräisiin firmoihin ja puhelinmyyjiin.
        Ostin vielä prepaid liittymän jota ei saa selville mistään ja vastaan vain tuttuihin numeroihin.

        Pysyy köyhällä puhelinlaskutkin kurissa ja messingerin kautta voi soittaa ystäville jos on tarvis.


    • huijattu2

      Mitään uskottavaa ja taatusti toimivaksi havaittua tuotetta ei tarvitse myydä vuoden määräaikaisella sopimuksella. Tämä kaupankäynti perustuu täysin siihen, että saadaan asiakas huiojattua tuohon vuoden määräaikaiseen sopimukseen, jolloin sieltä saadaan se 350 € pois, kun ei suostuta katkaisemaan sopimusta. Kukaan ei tätä sopimusta jatka, mutta tavoitteena onkin tuo vuoden sopimus ja räkäiset naurut päälle.

      VAROKAA JA VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ

      • SupportFinBusiness

        Hyvät ihmiset, kuinka vaikeaa on ymmärtää määräaikainen tilaus. Niissä on myös aina 14 vrkn palautusoikeus. VitaFin kuluttaja tutkimuksen mukaan yli 75% asiakkaista on kaikinpuolin tyytyväisiä käyttäjiä ja tilaajia ja tekevät jatkotilauksen.
        Jokaisella yrityksellä on varmasti tyytymättömiä asiakkaita ja ne on niitä jotka täällä vuodattaa asiansa värikynän kera. Itse sain peruutukseni hoidettua moitteettomasti 14 vrkn sisään. Palattuani työtehtävältä ulkomailta, tilasin uudestaan paremmalla menestyksellä ja olen nyt 10kk käyttänyt tuotetta. Enkä näe syytä miksei jatkaisi tilausta vuoden jälkeen. Myös asiakkaan lähestymistavoissa monissa asioissa on parantamisen varaa. Asiakaspalvelulähtöistä myyntiä jo lähes 15 vuotta tehneenä tiedän suomalaisen temperamentin. Olis Aasia ihmisistä paljon opittavaa.


      • Dilledonggi

        Ihmisen veri vaihtuu 4kk:n välein. Satunnaisella lisäravinteiden käytöllä on yhtäpaljon hyötyä kuin 10 kerran kuntosalikortilla. Ei rahat siinä mene hukkaan jos niitä ostaa vaan siinä että käytät niitä silloin tällöin. Sen takia määräaikaiset sopimukset kannustaa ihmisiä käyttämään niitä ja siksi niitä lähes kaikki yritykset tarjoavat.


    • El Masa

      Kolme kuukautta takana ja seuraavaa lähetystä en ota vastaan lopetin syömisen ja olo korjaantui viikossa, kolme kertaa aamupäivällä paskalla oli liikaa ja muutenkin outoja tuntemuksia huimausta yms. nyt alkaa olo olla normaali!

    • Johanna_27

      Olen käyttänyt (nimenomaan menneessä aikamuodossa) VitaFinin-tuotteita ja sain niistä kauheaa sienikasvustoa reisieni sisäpinnalle ja pakaroiden alaosaan. Kauhea kutina ja syyhy koko ajan! Selvä korrelaatio VitaFin-tuotteiden käytön kanssa, kun lopetin käytön poistuivat sienikasvustot noin yhden viikon kuluessa. Koska olin kuitenkin jo tehnyt sopimuksen tuotteiden toimittamisesta peräti 12 kk:n ajalle aloitin käytön uudelleen jotta kaikki siihen laitettu raha ei menisi hukkaan ja sen jälkeen sama ruljanssi alkoi taasen uudelleen... raaputin sienikasvustoja irti kovaharjaksisella pesuharjalla joka päivä mutta siitäkös ne innostuivat kutiamaan ja leviämään vain lisää! Selvisin tilanteesta hakemalla lääkärintodistuksella vahvaa kortisonivoidetta, lopettamalla tuotteiden käytön ja heittämällä ne lopulta kokonaan pois. Ei ikinä enää VitaFin-tuotteita minulle, kiitos mutta ei kiitos!

    • pentti perusmakkara

      Osui silmiini tämä ketju kun olin tuo firman sivuilla menossa käymään, uteliaisuudesta. Omistajat vanhoja tuttuja eivätkä millään tavalla mitään huijareita. Ovat kaikesta päätellen ottaneet tarkoituksella tiukan linjan palautusten yms suhteen. Ei aukirevittyjä paketteja voi enää uudelle asiakkaalle lähettää ja firmalle tulee kulua kaikesta muljaamisesta. Tuotantomäärätkin mietitään saatujen tilausten mukaan ja myyjille maksetaan provikat tehdystä kaupasta. Suostuisiko myyjät antamaan provikat takaisin jos firma purkaisi tehtyjä sopimuksia miten sattuu?

      Voittoahan hekin yrittävät tehdä! Onko se jokin yllätys?

    • Tyytyväinen rouva

      Itselleni soitti vitafiniltä myyjä Joulukuun alussa ja sanoin heti etten ole kiinnostunut, kun käytössäni on jo vitamiinejä toiselta yritykseltä. Miellyttävä ja asiansa osaava miesmyyjä pyysi minua hakemaan paketin tuotteita joita käytän ja kertoi rehellisesti omien vitamiinien arvot ja käski verrata minulla käytössä olevaan. Lisäksi hän kertoi perheensä kokemuksista tuotteita käyttäessä. Ja ettei antaisi ainakaan omalle pojallensa ulkomaalaisia tuotteita, kun niiden arvoista ei voi olla varma. Peruin puheeni ja otin vuoden jakson kotimaisia vitamiinejä ja olen nyt tyytyväinen käyttäjä ja mielestäni kotimaisia yrityksiä kannattaa tukea. Kyseinen myyjä oli ainakin saanut hyvän koulutuksen ja kertasi monesti mitä olimme puhelun aikana sopineet, joten mitään epäselvää ei jäänyt.

    • Kapteenska

      Omat kokemukset:
      Mulla on diagnosoitu krooninen anemia, johtuu nivelreumastani, jota sairastanut lapsesta lähtien, eli yli 50 vuotta. Anemiaa hoidettu ainakin yhtä paljon, kuin perussairauttani. Suolisto tähystetty useita kertoja edestä ja takaa. Gastroskopiaa ja kolonoskopiaa vuoronperään, mitään vikaa ei ole, rautatabletit/liuokset määrätty, joita vatsa ei kestä lainkaan. Silti hemoglobiini aina 80-95.
      Kunnes... enkä siis ole VitaFin myyjä, mutta tyytyväinen asiakas olen. Tilasin puhelinmyyjältä vitamiinit ja maitohappobakteerit. Ajattelin, että WTF, tätä en olekaan vielä kokeillut, syteen tai saveen. Aika skeptinen olin alussa. Olen nyt käyttänyt tuotteita yli 3 vuotta, hb viimeisissä labrakokeissa 132, joka on mulle aivan huikean hyvä. Väsymys ja huimaus olleet pois jo kolme vuotta. Täydellinen tuotesetti mulle. Ihan bonuksena siinä vitamiinissa on talvikuukausina lisättyä eghinaforsia ja keväästä syksyyn lisättyä beetakaroteenia. Arvasittekin varmaan jo, flunssat ovat kiertäneet mut kaukaa sen aikaa kun olen näitä syönyt ja päivetys tarttuu ja pysyy paremmin.
      Maksan kuukauden setistä 34,90, hinta ei ole noussut kertaakaan, koska olen 'vanha' asiakas. Tuo on ainakin mulle pieni raha näin hyvästä olosta. Ikävää, että toisilla on tullut vatsa- tms oireita. Kaikki ei näköjään sovi kaikille. Pakkauksessa kehotetaan ottamaan napit lounaan yhteydessä. Itse otan aina aamiaisen kanssa, se on mulle luonnollisin aika ottaa myös reumalääkkeeni ja näin ei vitamiinitkaan unohdu.

    • hirjarit ootte

      ojoo huirjari virmahan tää on ja meijänkin pitääkin kysellä katu osoitekin kun sit'ä ei ilmoiteta jotenkin tuntuupi et kieroompia kuinkin korkki ruuvit ovat ja mitenkä tälläinen on oy ja nimikkeelä kun samaa virttä veisaavat et teillä on sopimus joka pitääpi aijokin panna vasta perintä pyynnökin maksuist niille kunhan kerkeen huijareitahan nämä ovat kyllä pankaakin hyvät ihmiset sana kiretämääkin et muita ei samaa huijatuksi ne vaan oottaapi et saavat rahaa näin huijatuksikin viel

      • "Pilleri"

        Kahden "pillerifirman loukussa" olen. Vuoden käytin Fitavinin tuotteita, kun Suomivita houkutteli tilaamaan pillerit heiltä. Muistaakseni kerran palautin avaamattomana lähetyksen, kirjoitin vaan päälle, että vuoden jakso päättynyt. Nytpä taas hyvissä ajoissa (tilaukseni Suomivita loppuu vuodenvaihteessa) Fitafin piti vartin "palopuheen" heidän tuotteiden puolesta ja kotimaisuudesta. Lupauduin sitten taas tilaamaan heiltä. Meidän paikallislehdessä oli juuri kirjoitus "KUN VANHUS EI OSAA SANOA EI".Siinä mainittiin juuri suoramyyntiyhtiö Fitafin Oy:n myyntijohtaja RIKU NIEMI myöntää, että mahdollisen sairauden tai muun esteen tunnistaminen puhelimessa on erittäin haasteellista.


    • huijarit ootte

      kuulkaahan hyvä ihmiset kertokaahan eleis kanavillakin et varokaahan tätä yritystä nyt viimeinkin kun ne huijaavat ihmisiä tilamaan täyttä puppua ei ne vaikuta mihinkään ne pillerit . joten pankaahan sana kiertämääkin nyt , huijarit kuriin nyt

      • "Pilleri"

        Luinpa tuossa paremmin mitä nämä firmat kirjoittavat sivuilla. Aikaisemmin kiinnosti mitä tuotteiden tilaajat kirjoittavat. Nyt huomasin sitten kuinka firmat keskenään vallan "sakottavat" toisiaan. Valtavat summat toisiltaan vaativat
        Vielä enemmän vaikeaksi menee. Vaikea ymmärtää, kun jo puhelimessakin ei tiedä edes kumpi kotimaisempi.
        Nyt juuri tänään tuli viimeinen lähetys SuomiFitalta. Kuinkahan tässä vaiheessa saisin lupaamani VitaFinin peruutettua, kun ei vielä alkanut. Taitaa olla huijareita molemmat, ainakin sen käsityksen sain luettuani miä mieltä toisistaan.
        Politiikassakaan en oikein tiedä mitä puoluetta mitä kukin on. Heistä tiedän mitä puoluetta eivät ainakaan ole, jota haukkuvat.


    • eikiitossuomivita

      Älkää hyvät ihmiset tilatko pitempiaikaisesti mitään , Ette voi tietää kestääkö teidän vatsa edes noita pillereitä.
      Veljelläni ei kestä useista yrityksistä huolimatta ja itse en viitsi edes kokeilla.
      Esim Suomivitan vuoden "alennusjaksoa" ette saa selityksillä katkaistua vaikka maha olisi sekaisin jo ensimmäisen paketin aikana !!!

    • herääköhenkiin

      Ainakin on sitkeä firma lähettämään tuotteita! Olen palauttanut kuolleen tuttavani saamia lähetyksiä puolen vuoden ajan ja merkinnyt palautuksen syyksi asiakkaan kuoileman, mutta taas tuli lähetys. Nyt kirjoitin syyksi, että asiakas on edelleen kuollut.

    • t12v

      Vitafin tapletit. Kokemuksesta kerron tilasin tuotteita ja kun ne ei sopinut mahalle ja katsokaa jos syötte jotain verenohennuslääkettä niin ei saa käyttää multiechina monivitamiinia.Minä kävin lääkärissä ja pyysin kirjoittaa todistuksen irtisanomiseksi.
      Suosittelen kääntymään lääkärin puoleen ja tekemään todistuksen.Toisin todistus maksaa jonkun verran,mutta tapletit maksaa enempi.Elkää tilatko mitään mikä on määräaikainen.
      Todistuksella sain katkastua tilauksen.

    • Juomukondomi

      Hyviä tuotteita. Osta reilusti. Ainakin tuplamäärä.

      • RaivokasNäkkileipä

        Sen tein.


    • Apilatori

      Saan paketteja vaikka en ole tilannut. Ei auta vaikka postittaa takaisin, Laittavat uuden ja laskuja perään. En aio maksaa tällaista huijausta/pakkokauppaa, toivottavasti muutkaan eivät suostu. Vain siten tämä saadaan lopoumaan. Kuluttaja- asiamieheen yhteys.

    • innokas_ostelija

      Määräaikainen tilaus on jonkin tietyn määräajan voimassa...toistaiseksi voimassa oleva on voimassa itse määrätyn ajan, eli tilauksen voi irtisanoa milloin vain, näin halutessaan. Määaikaisia tilauksia on erilaisia esim. puhelinliittymät, sähköliittymät, vitamiinit, kalsarit, maksulliset tv kanavat, lehdet ja nettiliittymät yms.... Kaikissa määräaikaisissa sama juttu pitää olla pätevä syy tilauksen irtisanomiseksi. Puhelinmyynnissä on velvoite tallentaa myyntinauhat. Tilauksen tehdessään kannattaa myös tutustua saamiinsa sopimusehtoihin sekä tilausvahvistukseen epäselvyyksien välttämiseksi. Toinen hyvä tapa on olla yhteydessä ko. yrityksen asiakaspalveluun ja tiedustella asiaa. Tämä on ehkä väärä paikka kysellä jonkin yrityksen tuotteista tai muista asioista, suosittelisin olemaan suoraan yhteydessä yritykseen tai käymään netttisivuilla, mistä tarvittavat tiedot saa. Itse olen tilannut kaikenlaisia asioita/palveluita puhelinmyynnistä, koskaaan myyjä ei ole jättänyt kertomatta oleellisia seikkoja mitkä ovat myös löytyneet sopimusehdoista sekä tilausvahvistuksesta. Olenko siis onnekas....vai kuuntelenko vain....Tuo onnekas juttu tuntuu hieman kaukaa haetulle, kokemuksella ikäni kokeillut onneani lotossa....Ainoa huono kokemus myynnistä on suullisesti tehty nettiliittymä palvelupisteessä...myyjää ei koskaan tavoitettu asian selvittämiseksi, hän ei soittanut vaikka oli sovittu eikä tullut koskaan tapaamiseen...mutta ei siitä sen enempää...puhelinmyynnissä on se hyvä puoli, että kaikki nauhoitetaan ja myyjällä todistevelvoite tehdystä myynnistä...yms....

    • hölmö

      yritin peruuttaa tilaukseni kun tilauksestani oli tullut 12 päivää täyteen,on se kätevää kun sivuilla jotka on vitafinin omistamat (löytyy muuten kun kirjoitat vitafin hakukoneeseen ) saa tehtyä peruutuksen .ongelma vain on että jos et käytä oikein säköposti ohjemaa eyt saa kiinni vitafinnin myyjiä ja jos käytät vitafinin sivujen kautta sähkö postin et saa todistettua että olet lähettänyt ajoissa (ennen kuin 14 päivää menee umpeen ) koska kopiota tietokoneen sähköpostissa ei ole ,
      ei siksi ettet muka lähettänyt sitä vaan koska teit sen SUORAAN SIVUILLA !.tässähän tuli rautalangasta ettet vaan tilaa mitään kyseiseltä firmalta .

      • HÖLMÖ

        väännetäämpä oikein rautalangasta ÄLÄ TILAA MITÄÄN KYSEISELTÄ FIRMALTA ,SANO SELVÄSTI EI JOS SOITTAVAT (koska he nauhoittavat puhelut) JA PERU ENNEN KUIN 14 PÄIVÄÄ ON KULUNUT JA JOS LASKU TULEE SILTI REKLAMOI ! .JOS PERUUTAT ,PERUUTA SÄHKÖPOSTILLA JA SÄILYTÄ PERUUTUSVIESTI (vaikka usb tikulle) ÄLÄ LÄHETÄ PERUUTUSVIESTIÄ HEIDÄN YLLÄPITÄMILLEEN SIVUILLE.

        HIRTEEN VAAN !


    • AnttuVeikko

      Mä olen tykännyt vitafinnista, mulla on vitamiinit, omegat maitohapot. Mun mielestä nuo on piristänyt. Vajaa 40 egua kuussa, maksaahan se, mutta kai se on suomessa tehty ja muuta. Aluks oli maha kuralla kun ne maitohapot oli niin voimakkaista muttei enää. Kolme pakettia on tullut ja lasku niitten mukana.

    • Kekeli

      Oon syönyt jo kolme vuotta, välissä pidin vuoden-kahden tauon (raskausaikana) ja täytyy sanoa, ettei parempaa multivitamiinia saati mhb:tä ole löytynyt. Tämä bakteerikanta sopii mulle tosi hyvin, harmi, ettei kaikille. Ainut miinus, kun tuo talvi-versio maistuu niin pahalle 😂

    • Närästäjä

      Paras maitohappobakteeri mitä koskaan ottanut, jäi närästys ja vatsaongelmat.
      Tuote tulee tuoreena, eikä seiso missään tukkujen varastossa.
      Ehkä tuntuu kalliilta, mutta jos vertaa tehoa muihin niin tosi edullinen, samaa tehoa et saa muista. Apteekin bakteeri ja kantatasolta samanlainen maksaa yli 30 e.Muista tuotteista ei kokemusta niiltä, mutta jos vuosien närästys loppui tuolla 3 päivässä niin 20 e/kk on pieni raha somacin rinnalla

    • hölmö

      älkää hyvät ihmiset sekaantuko näihin ,itse harkitsen joukkokanteen nostamista vitafinnia vastaan !.

    • OotoikeestiHölmö

      Hölmö, oot varmaan oikeesti Hölmö. Suomalaista parasta mitä rahalla saa, vai loppuiko sulta rahat? Yleensä ne nurisee, jotka ei tajua mitä tilaa tai tilauksen määräaikaisuutta. Mä en todellakkaan anna rahojani apteekkiin, nekin pyrkii tekemään voittoa... Tilaavat isoja määriä ja ne seisovat jossain varastoissa aikoja..täynnä lisä ja säilöntäaineita.... Suosi Suomalaista laatua ja työtä, avainlippu. Millä helvetin nootilla aiot sun kanteen vetää, vanha suomalainen yritys joka myy laatua.

      • Anonyymi

        Valivali. Ihmettelen kuka idiotti tämän topicin on tehnyt. Tilaan mutta en tiedä mikä on määräaikainen sopimus enkä osaa lukea että 14pv.n peruutusoikeus. Ihme valitusta. Ennenkuin tilaat niin kannattaa katsoa tilauksen pituus ja koska voit perua, yleesä kaikissa on 14 pv.n palautusoikeus. Mä tilasin tuolta maitohappobakteerit ja monivitat ja peruin 14 pv.n sisällä niin ei tullut kuin kerran eli se mitä pitikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valivali. Ihmettelen kuka idiotti tämän topicin on tehnyt. Tilaan mutta en tiedä mikä on määräaikainen sopimus enkä osaa lukea että 14pv.n peruutusoikeus. Ihme valitusta. Ennenkuin tilaat niin kannattaa katsoa tilauksen pituus ja koska voit perua, yleesä kaikissa on 14 pv.n palautusoikeus. Mä tilasin tuolta maitohappobakteerit ja monivitat ja peruin 14 pv.n sisällä niin ei tullut kuin kerran eli se mitä pitikin.

        Samaa mieltä. Ihmiset ei osaa lukea nykyään. Hyvät fitskut, voi jopa raskaana oleva käyttää.. ei mitään varoitus tekstejä missään.. tyhmät jaksaa valittaa hinnasta ym....ottaisi käyttöön ja olis tyytyväinen, että saa laatua. Ite tilannut 7v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ihmiset ei osaa lukea nykyään. Hyvät fitskut, voi jopa raskaana oleva käyttää.. ei mitään varoitus tekstejä missään.. tyhmät jaksaa valittaa hinnasta ym....ottaisi käyttöön ja olis tyytyväinen, että saa laatua. Ite tilannut 7v

        Ei kannata tilata näitä vitsein tuotteita, ei saa millään poikki tulee edelleen ja tulee vielä kalliimmaksi kun lasku menee perintään...ihan pakkomyyntiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata tilata näitä vitsein tuotteita, ei saa millään poikki tulee edelleen ja tulee vielä kalliimmaksi kun lasku menee perintään...ihan pakkomyyntiä

        No maksa laskusi ajallaan... Ihan sama mitä sä tilaat, niin perintäänhän ne menee jos ei maksa... Miksi tässä pitäisi olla toisin???? Ihan ok tuotteet ja mä tykkään kun on suomalainen eikä apteekista synteettistä roinaa


    • Anonyymi

      Ei mitään moitittavaa. Hyvät tuotteet ja selkeästi kertoi myyjä mitä saat. Asiakaspalveluun soitin ja sain apua ongelmaani ja ystävällinen oli. Minua vakuutti se, että kerrankin sain sitä mitä tilasin..

      • Anonyymi

        Itse myös tyytyväinen, hyvät arvot tuotteilla ja pidän siitä, että ne on yksittäispakattu... Saa kotiin ja näinä aikoina ei ainakaan haittaa vitamiineja popsia. Idiootteina pidän ihmistä joka ei tiedä mikä on määräaikainen sopimus. Apteekissa myytävistä mua haittaa eniten se, että ne ei ole yksittäis pakattuja ja synteettisesti valmistettu. Tälläisiin viteaprohon ja johonkin fitlinen hömpötyksiin uskovia... lähinnä säälin. Lukekaa mitä se sisältää ja vertailkaa... Eteeriset öljyt...voi hyvää päivää


    • Anonyymi

      6.2.2021

      89v muistisairaalle myytiin puhelimitse Vitafin /suomivita määräaikainen vuoden kk lähetys 25e/kk jota ’ ei voi peruuttaa ’
      Kokonaishinta 298 euroa
      Kaikkinensa erittäin Ylihinnoiteltu vrt saatu määrä. Laadusta en osaa sanoa

      Myyjä Jonna L

      Erittäin epäeettisestä myyntiä
      Yrityksistä huolimatta iäkäs ei onnistunut peruuttamisesss vaan tarvittiin muita omaisia asian selvittämiseen

    • Anonyymi

      Nuo ovat , ainakin meille tulleet hyvin pienillä vitamiinipitoisuuksilla. Ja kukaan ei tiedä niiden alkuperää, onko ostettu kaikkein halvimpia ja sitten seuraava erä taasen toiselta valmistajalta.

      Tuolla ylempänä joku kertoi piristymisestä, ei vitamiineista kuulu eikä voi piristyä. Se on vain uusi usko ja oma karppaus ja muu into.
      Vitamiinin puutos ei tunnu missää ja valtavissa puutoksissa omien vitamiinien syönti voi haitata lääketieteellistä tutkimusta oikean ongelman löytämiseen.

    • Anonyymi

      Minä palautin tuotteen neuvotulla tavalla, silti tuli lasku ja vieläpä karhu. Karhu luvattiin puhelinpalvelijan mukaan palauttaa. Siitä nyt yli kolme kuukautta, eikä palautusta ole tullut.

      • Anonyymi

        Maailman paskin asiakaspalvelu nykyään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman paskin asiakaspalvelu nykyään

        Kyllä... Alkuvuodesta vielä toimi


    • Anonyymi

      Olen monta vuottakäyttänyt vitafin maitohappoja,ja nyt niitä on tullut parin päivän aikana kaksi pakettia ja enkä saanut peruttu tilausta kun lähetysten määrä ei ole muka täyttynyt???kuinka näin voidaan toimia??? Nim.todella pettynyt?!!

    • Anonyymi

      Viidettä viikkoa, sairasteluni jatkuu. Olin syönyt firman monivitamiinia pari viikkoa kun allergiaoireet alkoivat.
      Olen oppinut -yli 50 vuotta -tarkistamaan tuotteiden sisällysluetteloista, mitkä eivät sovi.
      SIIS joko tarra ei ollut oikeissa läpipainoliuskoissa TAI tuotteet sisältävät allergisoivia, luvattomia, ainesosia TAI siellä ei ole minkäänlaista vastuuta, kunhan rahaa tulee.
      Vieläkin odotan selvitystä.

    • Anonyymi

      En ole edes tilannut koko tuotetta! Laittoivat tulemaan noin vain. En yleensäkään tilaa mitään pillereitä tai vitamiineja puh. myynnillä tai netissä. Palautuksen paikka.

    • Anonyymi

      Joo.menin lankaan tappelen juuri perintä firman kanssa seitsemän euron laskusta ja loppu tulema on että saan 22€ takasin.mut hamma jatkuu kun tuote oli laskulla 10€ kalliimpi kun puhelin myyjä ilmoitti tuotteen hinnaksi.suosittelen todellakin apteekkia.

    • Anonyymi

      Olen haksahtanut johonkin vastaavaan vitamiinipuljuun noin 10 vuotta sitten. Puhelinmyynnistä ostetuista vitamiineistä (söin niitä noin 66 kk) seurasi vastustuskyvyn totaalinen romahdus, josta seurasi sairastelukierre, joka ei vieläkään ole ohi. Nykyisin suustani menee alas vain sellaiset vitamiinit juuri siinä muodossa, mitä oma, tuttu ja luotettu lääkäri sanoo, että voi syödä. Suurimman osan saan puhtaasti ravinnosta (paljon kasviksia ja kalaa). Joillekin toki nämä vitamiinit voivat sopiakin, mutta oma kokemus oli negatiivinen, tosin äkeän laktoosi-intoleranssin (jo nanomilligrammat aiheuttavat ongelmia) ja lääkeaineallergian kanssa on syytä olla varovainen.

      Terveisin teveet viikot vuodessa lasketaan yhden käden sormin

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe