Terveyskeskuksessa

dreamer_jkl

Minusta tuntui kipeältä ja kuumeiselta, joten suuntasin tieni paikalliseen terveyskeskukseen. Jostain syystä minut ohjattiin suoraan huoneeseen. Minä tietenkin sitä vähän ihmettelin, mutta kävin istumaan siihen tuoliin kuten aina ennenkin. Nyt kuitenkaan tuntui ettei huoneessa ollut ketään. Sitten ovi avautuu ja huoneesee saapuu uhkea punapää sellaisessa lyhyessä hoitsun asussa. Hän kävelee seksikkäästi takapuoltaan keinutellen työtuolille tietokoneen eteen. Heti tuntui paljon terveemmältä.

- No mikäs miehellä on?
- Vähän kuumetta on. Pitäis vissiin saada sairaslomaa.

Hän kokeilee kädelläänsä minun otsaani hymyillen mulle.

- Kyllähän sä aika kuuma olet... Mä laitan sulle tästä vähän lomaa. Lepäät ja rentoudut.
- Tässä alkaa jo olo heti paranemaan kun on näin hyvännäköistä katseltavaa, mä sanon ja isken silmää.

Hän vilkaisee minua ja hymyilee viekoittelevasti. Kun hän kirjoittelee sairasloma-lappua minua varten, niin miniä katselen häntä päästä varpaisiin.

- Mikäs sun nimi olikaan?

Minä olen vieläkin ajatuksissani ja vastaan:

- Uskomaton...
- Niin taidat vähän olla, mutta tuskin tuo sun nimi on.
- Ööh, sori... Olin ajatuksissani. Mika Lehmusvirta.
- Ja sun osoite on?
- Ai että voit tulla käymään tarkistamassa mua että oon kunnossa?
Mä sanon hymyillen.
- Herkkupolku 4, asunto 22. Viides kerros.

Hän hymyilee vienosti kun hän kirjoittaa minulle sitä lappua. Heti kun hän on lopettanut kirjoittamisen, printteri aloittaa printtaamisen ja hän nousee ylös. Minä nousen samalla siinä, mutta hän ei annakaan sitä lappua minulle. Hän ei edes ota sitä printteristä vielä, vaan lähtee kävelemään lavuaarin luo. Jostain syystä päätän seurata häntä. En tiedä mikä minuun meni kun en normaalisti ole näin spontaani, mutta kouraisen häntä takapuolesta.

- Onko tää sopimatonta multa?
- Mä olen täällä töissä.
Irrotan otteeni, mutta otankin molemmilla käsillä hänen rinnoista kiinni ja hyväilen niitä.
- Mä en kysynyt sitä. Mä kysyin, että onko tää sopimatonta käytöstä multa?

Hän huokaisee kuin hän nauttisi siitä mitä teen hänelle ja yht' äkkiä hän kääntyy nopeasti ympäri ja suutelee minua intohimoisesti. Vastaan hänen suudelmaansa ja työnnän hänet seinää vasten suudellen ahnaasti. Kun hän on seinässä kiinni, painaudun häneen kiinni niin että hän tuntee kuinka kova jo olen. Siirryn huulillani alaspäin suudellen hänen kaulaansa. Hän selvästi nautii siitä. Sen pystyy aistimaan hänen kehonsa liikkeistä. Minä siirryn taas hieman alaspäin ja avaan hänen asunsa nappeja muutaman, jotta hänen ihanan isot rintansa saa roikkua vapaasti. Suutelen hänen rintoja ja imen niitä. Hän huohottaa vähän ja nauraa hiljaa kysyen samalla:
- Herra Lehmusvirta, mitä te oikein teette?
Keskeytän hetkeksi hänen rintojensa imemisen ja vastaan:
- Otan hoitoa hoitsulta.
Puristelen hänen rintojansa suudellen niitä samalla. Hän nostaa pääni ylös ja antaa minulle märän kielisuudelman. Tunnen kuinka hän pyörittää kieltänsä suussani. Samalla hän kädellään hyväilee minun housuni etumusta. Ah kuinka hyvältä se tuntuukaan...

Otan tuon muodokkaan naisen kädestä kiinni ja vedän hänet toimenpidepöydälle. Nostan hänen toisen jalkansa siihen pöydälle ja kun hänen helmansa nousee ylös, huomaan ettei hänellä ole ollenkaan pikkuhousuja jalassa. Tästä, jos mitenkään mahdollista, enemmän innostuneena laitan käteni hänen jo ihanan märälle pillulle ja samalla suutelen häntä. Hyväilen hänen klitoristaan ja näen kuinka hän nauttii siitä silmät kiinni. Yllättäen minä lopetan ja nostan hänet siihen toimenpidepöydälle ja vedän tuolin lähemmäs. Istun siihen tuolille ja levitän hänen jalkojaan.

- Haluaako hoitsu tätä?
- Kysy vaan kuinka paljon.
- No kuinka paljon?
- Erittäin paljon. Nuole mua.

3

22627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dreamer_jkl

      Luonnollisesti teen työtä käskettyä. Minä nuolen hänen klitoristaan ja oikeastaan koko pillua sekä sisäreisiä. Suutelen hänen märkää vittua. Imen hänen klitoristaan ja kuulen kuinka hän huokailee nautinnosta kunnes hän lopulta tulee niin voimakkaasti että hänen koko keho tärisee vähän. Hän avaa silmänsä ja sanoo mulle:

      - Mun vuoro välillä.

      Hän laskeutuu alas toimenpidepöydältä, avaaa minun housuni ja ottaa kovan kaluni esiin.

      - No, herra Lehmusvirta. Tehän olette jo ihan kovana. Tämähän on aivan ihana.

      Hän nuolee sen vartta alhaalta ylös ja ylhäältä alas. Hän leikkii kielellään siinä kärjellä ennen kuin ottaa sen kokonaan hänen suuhunsa. Se tuntuu aivan uskomattomalta kun hän imee ja välillä taas leikkii kielellään mun kovan kaluni kanssa. Oih, kuinka hyvältä se tuntuukaan. Otan toisella kädelläni hänen hiuksistaan kiinni, mutta varon etten satuta häntä millään tavalla. Välillä painan hänen päätänsä alemmas jotta oma söpöläiseni menisi syvemmälle hänen suuhunsa. Hetken päästä hän lopettaa, nousee ylös ja sanoo minulle:

      - Nai mua. Laita sun ihana kalusi mun sisään ja nai mua.

      Nousen ylös, otan housut pois kokonaan ja siirrän ne hieman sivummalle. Katson hänen ihanaa takapuoltansa joka siellä jo kovasti odottaa. Työnnyn hänen sisään hitaasti, niin että molemmat voi nauttia jokaisesta sentistä kun mun kyrpäni menee sisään hänen litimärkään vittuunsa. Sitten kiihdytän tahtia ja hän huohottaa nautinnosta. Puristan hänen upeaa persettä käsilläni kun mä liikun hänen sisällään. Sisään...ulos...sisään...ulos.... Hän sanoo:

      - Aaah... Mä tulen... Älä lopeta... Mä tulen ihan just... Aaaah....

      Kun hän on saanut ihanan orgasmin, minä tulen pois hänen sisältään. Hän kääntyy ympäri, hymyilee minulle ja istahtaa siihen pöydälle. Hän hyväilee itseään ja olen jo tulossa takaisin. Yllättäen hän sanoo minulle:

      - Älähän vielä tule. Mulla on sulle erityishoito tarjolla. Mitä jos et laittaisikaan sun ihanaa munaasi mun vittuun vaan tuohon hieman alemmas.

      Hymyilen hänelle ja mietin että tämähän on varsinainen jättipotti, oikea haaveiden täyttymys. Kaunis, muodokas ja vielä noin villi nainen! Hän käy makaamaan siihen pöydälle ja minä sylkäisen käteeni ja vähän liukastan syljelläni hänen anustaan. Sitten varovasti työnnän itseni hänen sisäänsä takaovesta. Sentti kerrallaan. Ihan rauhassa, kunnes se on upponut sinne kokonaan... Hän katsoo minua. Kiima näkyy hänen silmissään. Hän nuolaisee huuliaan. Minä liikun edes takaisin. Kiihdytän tahtia ja hän käy taas huokailemaan. Hän puristaa rintojansa yhteen ja katsoo minua intensiivisesti.

      - Just noin. Pane mua. Tuo tuntuu aivan uskomat...toman hyvälle. Tykkäätkö sä? Nautitko sä siitä mitä sä näet? Mä oon sun oma narttu. Nai mua. Sä saat tätä myöhemmin jos haluat....
      - Haluan. Ehdottomasti haluan.

      Nyt käyn olemaan lähellä. Sen varmaan näki minun ilmeestä, koska hän sanoo:

      - Älä tuu sinne. Ota se pois.

      Teen kuten hän pyytää.

      - Tuu mun rinnoille. Mä haluan sun nähdä kun sä tulet.

      Hänen menee polvillensa ja pursistaa rintansa yhteen.

      - Mä haluan että sä saat mut tulemaan, sanon.
      - Mä luulin ettet sä ollenkaan pyytäisi, hän sanoo.

      Hän ryhtyy runkkaamaan minua eikä siinä kestä kauaa. Tulen hänen rinnoillensa ja käsillensä. Hän hieroo spermaani rinnoillensa ja nuolee ensin kaluni puhtaaksi ja imee loputkin pois. Sitten hän nuolee vielä sormensa puhtaiksi.

      - Jopa sun spermasi maistuu hyvälle.
      - Sä olet aivan uskomaton nainen. Sä paransit mut kuumeen.
      - Sä olet edelleen kuuma. Sitä en haluakaan korjata.
      - Saisko tälläisiä hoitoja enemmänkin? Vaikka mun luona.
      - Ehdottomasti. Sun osoite mulla jo onkin. Sä saat multa yksityishoitoja.

      Hymyilen, laitan housut jalkaani ja olen jo lähdössä kun hän vielä sanoo minulle:

      - Hei, älä unohda tätä sairaslomalappua.
      - Kiitos, hunajainen.

      Avaan oven ja kävelen onnellisena pois. Se oli elämäni paras kokemus terveyskeskuksessa.

      • jeeeees

        niin just;;)hmmmmmm..voisan siun kanssa hommatakki tolleen;););)


      • holmesinjussi

        ja terveydenhuolto-alalla työskentelevä se varmasti haluaakin nuoleskella vastaanotolla kuumeista / muuten tautista...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1276
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe