Taisi saada hieman siipeensä.Vaalirahoitukset taitaa kaikilla puolueilla olla hukassa.Onkohan rehellisiä politiikkoja jotka eivät pelkästään mässää verorahoilla.
Miten on demarien kytkökset lehmäkauppoihin.
SDP
62
1052
Vastaukset
- 28
Joko SDP on mennyt Keskustan laitumille ja alkanut tekemään lehmäkauppoja? Hyi hyi Eero-Jutta-Mikael Nuorempi mitä olette menneet tekemään. Nyt kyllä ent.työväenpuolue ent.toivon puolue nyk.ikivihreä KOK on hyvin,hyvin näreissään (männyissä kirj.huom.)moisesta populismista. Ja mitä sanoo itse Keskustan edustaja, jonka laitumelle on menty tekemään noinkin monta hiilijalanjälkeä?No nyt emme saa valitettavasti yhteyttä häneen. Hän on kuulema Marttakerhon pitsinnypläystalkoissa. Heillä on menossa vaalirahan keräys. Ei ei suinkaan. Kyse ei ollut Paavo Väyrysestä.
- en demari
Eikö Riihi-säätiön kautta kierrätetty demareille rahaa.
- 28
en demari kirjoitti:
Eikö Riihi-säätiön kautta kierrätetty demareille rahaa.
Kyllä sieltä näyttäisi "pientä" tippiä tulleen. Mitä tuossa lueskelin, niin eikös ko. säätiö olla lakkauttamassa.
Saas nähdä seuraavat eduskuntavaalit. Voi olla satojen tuhansien vaalikiertueet harvassa. Se on oikein. - tuohta
28 kirjoitti:
Kyllä sieltä näyttäisi "pientä" tippiä tulleen. Mitä tuossa lueskelin, niin eikös ko. säätiö olla lakkauttamassa.
Saas nähdä seuraavat eduskuntavaalit. Voi olla satojen tuhansien vaalikiertueet harvassa. Se on oikein.tuon säätiön lakkauttanut oikeus?
- Lopettakaa jo
Tämä on aivan turha ketju, jonka aloittaja yrittää ujuttaa Kokoomuksen ja Kepun rötökset SDP:n syyksi tai sitten Persut yrittää vetää huomion omista sekoiluistaan muualla.
- mulle,mulle
syö joka laitumella ja siellä missä ruoho on vihreintä.90 laman aikana oli ensimmäisenä ajamassa peruspalveluja alas.Miten ollakkaan muka työväenpuolue ja kuitenkin olivat ottamassa juuri vähäosaisilta lapsiperheiltä ja eläkeläisiltä ensimmäisenä.
Ei edes paikallinen SDP:n entinen kansanedustaja ole uskottava sillä eikö hän juuri tuolloin ollut eduskunnassa.?
Itse pidän SDP:tä nykyisin kun on noita sulle mulle puolueita,niin SDP:n edustajat ovat mulle mulle ja muut ei tarvi mitään.Eli tuijottavat vain omaa napaa.
- Rahamies
On se sitten kumma, että otsikoksi laitetaan SDP vaikka myöhemmin kirjoittaja toteaa, että taitaa vaalirahoitukset olla kaikilta puolueilta hukassa.
Pahiten ryvettyneitä on Kepun ja Kokoomuksen vaalirahat ja tämä SDP:n juttu on pikuujuttu noiden pahimpien rinnalla. Samanalaisia ne on kaikki puolueet. Tässä vaan taas halutaan otsikolla osoittaa roskaa toisen silmässä kun ei nähdä tukkia omassa....- sdp:stä pois
siirtyä demareista vihdeiden tai perussuomalaisten leiriin.
- Äänet hukassa
sdp:stä pois kirjoitti:
Kokoomus, Keskusta ja Demarit saavat rahaa omilta eturyhmiltään, samoin RKP.
Vihreät ovat ihan huuhaa puolue, joka petti ihmiset ydinvoimasekoiluillaan.
Perussuomlaiset ovat ihan populisti huuhaa porukka.
Vassarit haikailee menneitä.
Kristilliset ovat tiukkapipoja.
Eli jos joku kertois ketä vois äänestää? - SDP on paras
Vihreät ja Perussuomlaiset eivät ole saaneet missään mitä aikaiseksi. Ei edes Porvoossa, jossa demarit ovat Bärlundin paluun jälkeen petranneet ja saaneet asiat rullaamaan sen jälkeen kun Kokoomus ja RKP pistivät rahat haisemaan.
Minä ainakin äänestän SDP:tä. En halua äänestää populisteja, tuhlareita, ruotsalaisia enkä mitään hörhöjä. - Älä ole hölmö
Mieti nyt vähän!
- Lälläri en
SDP on paras kirjoitti:
Vihreät ja Perussuomlaiset eivät ole saaneet missään mitä aikaiseksi. Ei edes Porvoossa, jossa demarit ovat Bärlundin paluun jälkeen petranneet ja saaneet asiat rullaamaan sen jälkeen kun Kokoomus ja RKP pistivät rahat haisemaan.
Minä ainakin äänestän SDP:tä. En halua äänestää populisteja, tuhlareita, ruotsalaisia enkä mitään hörhöjä.sitoutumattomat`Muttei kyllä sdp:tä
- Lopettakaa jo
Mua niin etoo jatkuva paskankaivelu.
Minä en äänestä sellaisia puolueita, jotka eivät osaa muuta kun nälviä ja etsiä toisten virheitä.
Teot on ne jotka puhuu ja se on saletti niin. - Yesssss
Lälläri en kirjoitti:
sitoutumattomat`Muttei kyllä sdp:tä
Ainoat jotka laittavat jäävääjä Kokoomuslaiset ojennukseen
- jatkakaa vain
Lälläri en kirjoitti:
sitoutumattomat`Muttei kyllä sdp:tä
tuota nyt ei kannata ainiskaan äänestää "Björkstrand Christer" SDP
tai " Nylander Mikaela " RKP
Lisätkää listaa - 77 777
jatkakaa vain kirjoitti:
Lisätkää listaaporvoo yritä säästää jopa pelastustyöstä,joka tietää sitä jotta ihmisten turvallisuus ei merkitse juuri mitään,kun vaan ei satu viranomaisten kohdalle.
Samaan aikaan Björkstrand Christer soaiaalilautakunnan puheenjohtaja on valmis heittämään rahaa johonkin perhetyöntekijöiden palkkaamiseen joilla ei ole mitään tekemistä perheiden auttamiseksi.
Perhetyöntekijäthän ei tee muuta,kun istuu perheissä ja kyttäävät asioita ja vääristelevät niitä.Vai onko niin jotta Porvoo on mukana lapsi bisneksessä koska valtio maksaa siittä miten paljon huostia tehdään ja näin yritetään paikata Porvoon taloutta lapsikaupalla. - jokaisen
Lopettakaa jo kirjoitti:
Minä en äänestä sellaisia puolueita, jotka eivät osaa muuta kun nälviä ja etsiä toisten virheitä.
Teot on ne jotka puhuu ja se on saletti niin.itse tykönänsä nämä asiat fundeerata. Ei ainakaan näistä keskusteluista kukaan täyspäinen mitään hyödy. Otetaan esille mikä asia tahansa, niin perseellään istuviin perhetyöntekijöihin pian päädytään...
- 112233
jokaisen kirjoitti:
itse tykönänsä nämä asiat fundeerata. Ei ainakaan näistä keskusteluista kukaan täyspäinen mitään hyödy. Otetaan esille mikä asia tahansa, niin perseellään istuviin perhetyöntekijöihin pian päädytään...
Itä-Uudenmaan vapaapalokunnat ovat ottaneet tyrmistyneinä vastaan tiedon, jonka mukaan Porvoo on säästämässä sopimuspalokuntien menoissa 265.000 euroa. Se tietäisi noin 15-20 VPK:n alasajoa.
http://www.loviisansanomat.net/lue.php?id=4360
http://www2.lehtiluukku.fi/reader_f?dt=MTI4MDQyMzY0NC02MTM0LWEzOTgxZmIyODUwMjI0YjY0ZTEyMzdhZDM3NDFjYzhl&da=b1a39c1d2a778bbda0b30397c8e73cc9&ti=VXVzaW1hYSAyNS4wNy4yMDEw
http://www2.lehtiluukku.fi/reader_f?dt=MTI4MDQyMzc1MC02MTM0LWEzOTgxZmIyODUwMjI0YjY0ZTEyMzdhZDM3NDFjYzhl&da=2c5729711acfe492b543b7ca385c820c&ti=VXVzaW1hYSAyNS4wNy4yMDEw - Tolkutonta
77 777 kirjoitti:
porvoo yritä säästää jopa pelastustyöstä,joka tietää sitä jotta ihmisten turvallisuus ei merkitse juuri mitään,kun vaan ei satu viranomaisten kohdalle.
Samaan aikaan Björkstrand Christer soaiaalilautakunnan puheenjohtaja on valmis heittämään rahaa johonkin perhetyöntekijöiden palkkaamiseen joilla ei ole mitään tekemistä perheiden auttamiseksi.
Perhetyöntekijäthän ei tee muuta,kun istuu perheissä ja kyttäävät asioita ja vääristelevät niitä.Vai onko niin jotta Porvoo on mukana lapsi bisneksessä koska valtio maksaa siittä miten paljon huostia tehdään ja näin yritetään paikata Porvoon taloutta lapsikaupalla.Turha tuosta on Björkstrandia tai perhetyöntekijöitä syytellä.
Kokoomus, RKP ja Kepu ajoivat Porvoon talouden siihen jamaan kun se nyt on.
Nyt sitten jeesustellaan ja voivotellaan sekä etsitään syyllisiä sellaisista, jotka yrittävät auttaa lapsia joilla on tosi paha hätä... Onko huostaanotot muka jotain lapsibisnestä... Hyi hitto mitä vääristelyä!
Haluatko sinä laittaa lapset maksamaan nämä Porvoon öykkäreiden virheet? - Tolkutonta
112233 kirjoitti:
Itä-Uudenmaan vapaapalokunnat ovat ottaneet tyrmistyneinä vastaan tiedon, jonka mukaan Porvoo on säästämässä sopimuspalokuntien menoissa 265.000 euroa. Se tietäisi noin 15-20 VPK:n alasajoa.
http://www2.lehtiluukku.fi/reader_f?dt=MTI4MDQyMzY0NC02MTM0LWEzOTgxZmIyODUwMjI0YjY0ZTEyMzdhZDM3NDFjYzhl&da=b1a39c1d2a778bbda0b30397c8e73cc9&ti=VXVzaW1hYSAyNS4wNy4yMDEw
http://www2.lehtiluukku.fi/reader_f?dt=MTI4MDQyMzc1MC02MTM0LWEzOTgxZmIyODUwMjI0YjY0ZTEyMzdhZDM3NDFjYzhl&da=2c5729711acfe492b543b7ca385c820c&ti=VXVzaW1hYSAyNS4wNy4yMDEwKetkä ajoi Porvoon tähän jamaan? Ei ainakaan SDP.
- Äly hoi älä jätä
Tolkutonta kirjoitti:
Turha tuosta on Björkstrandia tai perhetyöntekijöitä syytellä.
Kokoomus, RKP ja Kepu ajoivat Porvoon talouden siihen jamaan kun se nyt on.
Nyt sitten jeesustellaan ja voivotellaan sekä etsitään syyllisiä sellaisista, jotka yrittävät auttaa lapsia joilla on tosi paha hätä... Onko huostaanotot muka jotain lapsibisnestä... Hyi hitto mitä vääristelyä!
Haluatko sinä laittaa lapset maksamaan nämä Porvoon öykkäreiden virheet?" Hyi hitto mitä vääristelyä! " Kyllähän on turha puhua jotta yritetään auttaa lapsia joilla on paha hätä.
Kaikki puolueet tietävät miten sosiaalipuolella kaltoinkohdellaan perheitä ja lapsia.Tuo jotta itse lautakunnan puheenjohtaja joka tasan tarkkaa tietää noista sosiaalipuolen kaltoinkohteluista alkaa vielä kehumaan tuollaisia virkamiehiä jotka aikanaan ovat jopa lyöneet laimin toisten terveydenhuollon.
Myös on täysin vastuutonta alkaa tinkimään ihmisten turvallisuudesta rahan takia mitä sosiaalipuoli kylvää turhiin asioihin kuten esimerkiksi perhetyöntekijöihin.
Porvoon sosiaalipuoli on todella katasroofissa ja varmaan itse tarvii apua koska ei edes kykene selvittämään kaltoinkohtelujaan,
Jotenka täällä on turha puhua,että yritetään muka auttaa.
-Onko noin heikko taso sosiaalipuolella jotta lasten kaltoinkohtelut on muka auttamista. - Suhteuttaja
112233 kirjoitti:
http://www2.lehtiluukku.fi/reader_f?dt=MTI4MDQyMzc1MC02MTM0LWEzOTgxZmIyODUwMjI0YjY0ZTEyMzdhZDM3NDFjYzhl&da=2c5729711acfe492b543b7ca385c820c&ti=VXVzaW1hYSAyNS4wNy4yMDEwJaa, että 265000e, pikkusumma Porvoolle, joka maksoi perusteettomasti yhdelle sihteerille 112500e asianajajan kulut (RKP, Kok, Kepu).
http://www.porvoo.fi/index.php?mid=2054&a=show&id=82 - SDP on paras
Äly hoi älä jätä kirjoitti:
" Hyi hitto mitä vääristelyä! " Kyllähän on turha puhua jotta yritetään auttaa lapsia joilla on paha hätä.
Kaikki puolueet tietävät miten sosiaalipuolella kaltoinkohdellaan perheitä ja lapsia.Tuo jotta itse lautakunnan puheenjohtaja joka tasan tarkkaa tietää noista sosiaalipuolen kaltoinkohteluista alkaa vielä kehumaan tuollaisia virkamiehiä jotka aikanaan ovat jopa lyöneet laimin toisten terveydenhuollon.
Myös on täysin vastuutonta alkaa tinkimään ihmisten turvallisuudesta rahan takia mitä sosiaalipuoli kylvää turhiin asioihin kuten esimerkiksi perhetyöntekijöihin.
Porvoon sosiaalipuoli on todella katasroofissa ja varmaan itse tarvii apua koska ei edes kykene selvittämään kaltoinkohtelujaan,
Jotenka täällä on turha puhua,että yritetään muka auttaa.
-Onko noin heikko taso sosiaalipuolella jotta lasten kaltoinkohtelut on muka auttamista.Uskon että pj ja ainakin SDP (ks. koko ketjun otsikko) yrittävät tehdä jotain sen eteen, että lapsilla ja perheillä olisi parempi olla.
Demareiden päämääränä on tasa-arvoinen ja oikeudenmukainen yhteiskunta. Suomessa minä ensin -ajattelu koko ajan lisännyt ja yhteiskunta muuttuu arvoiltaan kovemmaksi. Tunnen monta demaria ja tiedän, että he ovat ihmisiä jotka välittävät myös muista kuin vain itsestään. Siksi on kummalista, että täällä hyökötään näin ilkeästi demareita vastaan.
Näyttää siltä, että jotkut näistä viesteistä on jonkun toisen puolueen ihmisten poliittista peliä, jolla halutaan mustamaalata ja vääristellä asioita, jotta omat virheet peittyisivät. - säkillä valoa sisäll
Suhteuttaja kirjoitti:
Jaa, että 265000e, pikkusumma Porvoolle, joka maksoi perusteettomasti yhdelle sihteerille 112500e asianajajan kulut (RKP, Kok, Kepu).
http://www.porvoo.fi/index.php?mid=2054&a=show&id=82toden totta pikkusummia silloin jos virkamiehille maksetaan sellaisia summia joita lapsiperheet ei saa edes vuosien työstä.
Se on kylläkin varmaa jottei turvallisuudesta saa tinkiä sillä kyseeseen tulee hyvin ihmishenkien menetyksiä ja niitä ei rahalla saa.
Lautakuntien jäsenten pitääkin nyt ottaa itseään niskasta kiini ja miettiä peilin edessä näkyykö sellainen henkilö kuvasta jotta"minä itse muulla ei väliä" - politiikkaa 1
SDP on paras kirjoitti:
Minä ainakin äänestän SDP:tä. En halua äänestää populisteja, tuhlareita, ruotsalaisia enkä mitään hörhöjä.Korjatkaa seuraava asia.! Haagin sopimuksen on kirjoittanut Martti Ahtisaari jolla ei tietääkseni ole ollut valtuuksia siihen.
Virallisesti Suomi ei kait ole edes sitoutunut siihen koska sitä ei ole käsitelty perustuslain mukaisesti.
Mikäli asiat on noin,"miksi Suomessa vaietaan siittä" - Pysytään asiassa
politiikkaa 1 kirjoitti:
Korjatkaa seuraava asia.! Haagin sopimuksen on kirjoittanut Martti Ahtisaari jolla ei tietääkseni ole ollut valtuuksia siihen.
Virallisesti Suomi ei kait ole edes sitoutunut siihen koska sitä ei ole käsitelty perustuslain mukaisesti.
Mikäli asiat on noin,"miksi Suomessa vaietaan siittä"Miten tuo asia liittyy tähän viestiketjuun ja SDP:hen?
Virheitä ilmeisesti sattuu (vrt esim Häkämiehen Afganistan sekoilut)
Presidentti ei ole minkään puolueen jäsen eli tämä ole mikään SDP:n asia.
Jos tuossa on sattunut virhe vastuu on nykyisellä hallituksella ja sen on se korjattava.
Ihmeellisesti nämä viestiketjut polveilee asian vierestä ja täällä pistetään asioita jonkin puolueen syyksi.
Kuka hyötyy tällaisesta vääristelystä? - politiikka1
Pysytään asiassa kirjoitti:
Miten tuo asia liittyy tähän viestiketjuun ja SDP:hen?
Virheitä ilmeisesti sattuu (vrt esim Häkämiehen Afganistan sekoilut)
Presidentti ei ole minkään puolueen jäsen eli tämä ole mikään SDP:n asia.
Jos tuossa on sattunut virhe vastuu on nykyisellä hallituksella ja sen on se korjattava.
Ihmeellisesti nämä viestiketjut polveilee asian vierestä ja täällä pistetään asioita jonkin puolueen syyksi.
Kuka hyötyy tällaisesta vääristelystä?ja ehdokkaat vastaisi.
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=312697
Haagin sopimus ei ole Suomenkaan osalta voimassa, Suomi huijaa
US yleisökirjoitus 19.5.10, 10:22, jaliraita - Hävetkää edes.
jatkakaa vain kirjoitti:
Lisätkää listaa"Björkstrand Christer" SDP On välinpitämätön sosiaalitoimen saamaan huomautukseen joka koskee toimeentulotuki käsittelyjä. Myös tuntuu olevan viranomaisten kanta jotta ihmisille saa aiheuttaa elinikäisen sairauden välinpitämättömyydellänsä ja laiminlyöntissä seurauksena.
Miten hemmetti virkamies voi Porvoossa tuhota kokonaisia perheitä perättömyyksillänsä ja heistä ei ole rehellisesti vastaamaan mistään.
Christe on saanut aikoinaan kirjallisen selvityspyynnön tuosta terveydenhuollon laiminlyönnistä ja muistakin sosiaalipuolen mahdollisista virkarikoksista,mutta eihän mihinkään asiaan sosiaalipuolella ole rehellisyyttä vastata.
Vai oikein lautakunnanpuheenjohtaja nostaa hattua soskuille vaikka tietää heidän perättömyydet ja mahdolliset virkarikokset ja onhan Porvoo saanut ennenkin noita huomautuksia ja silti sama sakki häärää edelleen välittämättä mistään laista. - lehmäkauppoja
jatkakaa vain kirjoitti:
Lisätkää listaaSosiaalialan ammattijärjestö Talentia huostaanottokohusta:
Syy poliitikoissa.
http://www.iltalehti.fi/perhe/2010081012167238_pr.shtml
valtuutetut haloo - Demarit pois
SDP on paras kirjoitti:
Minä ainakin äänestän SDP:tä. En halua äänestää populisteja, tuhlareita, ruotsalaisia enkä mitään hörhöjä.On demari joka on ollut aikoinaan eduskunnassa ja mitä hän on muka saanut aikaan siellä.Eikö demarit alunperin ollut leikkaamassa peruspalveluja.
Bärlund mitä hän on nyt tehnyt muka kaupunkilaisten hyväksi,vai tuijottaako hän vain omaa napaa.Vaikuttaa kyllä siltä jotta demarit eivät välitä siittä toimitaanko kaupungissa edes lakien mukaan vaan heille tuntuu olevan tärkein heidän oma etu ja se on nähtävissä muummuassa sosiaalilautakunnan puheenjohtajasta joka on toiminut myös demareiden vaalipäälikkönä. - Kyllä vissi on näin
Demarit pois kirjoitti:
On demari joka on ollut aikoinaan eduskunnassa ja mitä hän on muka saanut aikaan siellä.Eikö demarit alunperin ollut leikkaamassa peruspalveluja.
Bärlund mitä hän on nyt tehnyt muka kaupunkilaisten hyväksi,vai tuijottaako hän vain omaa napaa.Vaikuttaa kyllä siltä jotta demarit eivät välitä siittä toimitaanko kaupungissa edes lakien mukaan vaan heille tuntuu olevan tärkein heidän oma etu ja se on nähtävissä muummuassa sosiaalilautakunnan puheenjohtajasta joka on toiminut myös demareiden vaalipäälikkönä.Onko tämä taas tätä Röllin propagandaa.
Jos ei Bärlund olisi tullut Porvooseen takaisin ja ottanut hommia haltuun oltaisiin kusessa.
Sitä ennen Kokoomus ja RKP pisti Porvoon talouden niin huonoon jamaan että nyt joudutaan leikkaamaan joka paikassa.
SDP oli vähemmistönä valtuustossa eikä voinut estää holtitonta tuhlailua jota Rölli ja kumppanit harrasti. Nyt sitten paukutellaan henkseleitä ja leikitään talousmiestä kun ensin eletään kuin pellossa - Näin on
Kyllä vissi on näin kirjoitti:
Onko tämä taas tätä Röllin propagandaa.
Jos ei Bärlund olisi tullut Porvooseen takaisin ja ottanut hommia haltuun oltaisiin kusessa.
Sitä ennen Kokoomus ja RKP pisti Porvoon talouden niin huonoon jamaan että nyt joudutaan leikkaamaan joka paikassa.
SDP oli vähemmistönä valtuustossa eikä voinut estää holtitonta tuhlailua jota Rölli ja kumppanit harrasti. Nyt sitten paukutellaan henkseleitä ja leikitään talousmiestä kun ensin eletään kuin pellossaLukekaa ihmiset lehtiä. Mistä puolueista löytyvät pahimmat rötöstelijät. Kokoomuksesta löytyy tekstaajaa ja lahjontaa sekä näsä viisastelijoita ja siksi en tajua miksi ihmiset viitsii noita pojuja valita valtaa pitämään. Ilman Demareita Suomi oli tavalliselle tallaajalle aika kauhea paikka.
- ei demareita
SDP on paras kirjoitti:
Minä ainakin äänestän SDP:tä. En halua äänestää populisteja, tuhlareita, ruotsalaisia enkä mitään hörhöjä.demarit on muka saanut aikaan muuta,kun alkoivat 90 luvulla ajamaan palveluita alas.
- Asiaaaan
ei demareita kirjoitti:
demarit on muka saanut aikaan muuta,kun alkoivat 90 luvulla ajamaan palveluita alas.
Ilman demareita niitä palveluja ei edes olis.
Kuinka joku voi olla noin tietämätön?
Ota selvää ennen kuin täällä ruikutat - Oon Perussuomalainen
Lopettakaa jo kirjoitti:
Teot on ne jotka puhuu ja se on saletti niin.Jus teot puhuu niin demareista ei ole muuhun,kun palvelujen alasajoon lopullisesti.Taitaa olla sosiaalijohtajan paikka myös polittinen suojatyöpaikka ja onko hänestä muuhun,kun asioiden peittelyn esimieheksi koska täällähän on yritetty lakaista sotkut maton alle jo pidemmän aikaa.
Hyvää soppaa tulee,kun sosiaalilautakunnan puheenjohtaja sekä sosiaalijohtaja on demareita. - Älä valehetele
Oon Perussuomalainen kirjoitti:
Jus teot puhuu niin demareista ei ole muuhun,kun palvelujen alasajoon lopullisesti.Taitaa olla sosiaalijohtajan paikka myös polittinen suojatyöpaikka ja onko hänestä muuhun,kun asioiden peittelyn esimieheksi koska täällähän on yritetty lakaista sotkut maton alle jo pidemmän aikaa.
Hyvää soppaa tulee,kun sosiaalilautakunnan puheenjohtaja sekä sosiaalijohtaja on demareita.Soini tekee varmasti Vennamot, kun se pääsee joksikin pääjohtajaksi, puolueesta ja kansasta viis.
Niin SMP:kin oli ensin kansan asialla ja kuinkas kävi...
Sen jälkeen sai väki Postista kenkää niin että tutina kävi.
Persut ei ole mikään vaihtoehto yhtään mihinkään - Tyypillistä...
Oon Perussuomalainen kirjoitti:
Jus teot puhuu niin demareista ei ole muuhun,kun palvelujen alasajoon lopullisesti.Taitaa olla sosiaalijohtajan paikka myös polittinen suojatyöpaikka ja onko hänestä muuhun,kun asioiden peittelyn esimieheksi koska täällähän on yritetty lakaista sotkut maton alle jo pidemmän aikaa.
Hyvää soppaa tulee,kun sosiaalilautakunnan puheenjohtaja sekä sosiaalijohtaja on demareita.Joku Persu jakaa täällä väärä tietoa.
- Soppaa
Tyypillistä... kirjoitti:
Joku Persu jakaa täällä väärä tietoa.
Demarit on vaan mulle mulle ei ne ajattele edes onko asiat aina laillisia. No nyt oikein soppaa tulee,kun vielä demari valittiin sosiaalijohtajaksi.
Tuleekohan ihan lohisoppaa jota jakavat ennen vaaleja torilla? - äänestän
Älä valehetele kirjoitti:
Soini tekee varmasti Vennamot, kun se pääsee joksikin pääjohtajaksi, puolueesta ja kansasta viis.
Niin SMP:kin oli ensin kansan asialla ja kuinkas kävi...
Sen jälkeen sai väki Postista kenkää niin että tutina kävi.
Persut ei ole mikään vaihtoehto yhtään mihinkääntekee hyssälät tai sitten ei.
- Hämäräpisnes
Soppaa kirjoitti:
Demarit on vaan mulle mulle ei ne ajattele edes onko asiat aina laillisia. No nyt oikein soppaa tulee,kun vielä demari valittiin sosiaalijohtajaksi.
Tuleekohan ihan lohisoppaa jota jakavat ennen vaaleja torilla?No mitenkäs RKP, Kokoomus ja Kepu, ajattelivatko ne nyt syyteharkinnassa olevan salatun sihteerisopimuksen laillisuutta sen puolesta äänestäessään?
- huhuilijat
Soppaa kirjoitti:
Tuleekohan ihan lohisoppaa jota jakavat ennen vaaleja torilla?KEPU:laisen miniä ei siis demari.
- ennen persuja
jatkakaa vain kirjoitti:
Lisätkää listaakumpaakaan sillä taitavat olla oman edun tavoittelijoita,eivät kaupunkilaisten asialla.
Poikotoin SDP:tä ja RKP:tä - virkamies rikollisuu
77 777 kirjoitti:
porvoo yritä säästää jopa pelastustyöstä,joka tietää sitä jotta ihmisten turvallisuus ei merkitse juuri mitään,kun vaan ei satu viranomaisten kohdalle.
Perhetyöntekijäthän ei tee muuta,kun istuu perheissä ja kyttäävät asioita ja vääristelevät niitä.Vai onko niin jotta Porvoo on mukana lapsi bisneksessä koska valtio maksaa siittä miten paljon huostia tehdään ja näin yritetään paikata Porvoon taloutta lapsikaupalla.SDP:n valtuutettu joka toimii sosiaalilautakunnassa puheenjohtajana on asenteeltaan jotta heidän lainvastaisia tulkintoja ei saa tuoda julki sekä asennoituu niin jotta he ovat oikeutettuja jopa kostamaan jos heidän virkamiesten asioista puhutaan julkisesti.
Myös vihdeiden sekä RKP:n edustajien mielestä on oikein jottei sosiaalivirkamiesten kaltoinkohteluita tutkita eikä niistä saa puhua. - jatkakaa vain
jatkakaa vain kirjoitti:
Lisätkää listaaSDP:N ehdokkaita ei kannata äänestää juuri siksi koska he ensimmäisenä ovat ajaneet vähäosaisilta ne vähätkin pois.
SDP kansanedustaja ehdokkaita ei Porvoossa ole sellaista joka ajaisi kaupunkilaisten asioita.Myös on huonoa kokemusta miten SDP:läiset ajavat omia etujaa vaikkakin samaa voin sanoa RKP:stä. - Ammuuuuu
jatkakaa vain kirjoitti:
SDP:N ehdokkaita ei kannata äänestää juuri siksi koska he ensimmäisenä ovat ajaneet vähäosaisilta ne vähätkin pois.
SDP kansanedustaja ehdokkaita ei Porvoossa ole sellaista joka ajaisi kaupunkilaisten asioita.Myös on huonoa kokemusta miten SDP:läiset ajavat omia etujaa vaikkakin samaa voin sanoa RKP:stä.Taas joku Persu tai Kokoomuslainen puhuu täällä täyttä potaskaa!
Ei noita sun juttuja usko kukaan. Taitaa itsellä olla lehmä ojassa. - äänestän persuja
SDP on paras kirjoitti:
Minä ainakin äänestän SDP:tä. En halua äänestää populisteja, tuhlareita, ruotsalaisia enkä mitään hörhöjä.Ei Bärlund saa varmasti mitään aikaan eduskunnassa sillä onhan se nähty miten demarit on alkaneet ajaa hyvinvointivaltiota alas.Vaikka en kyllä äänestäisi persujen Pirkkoakaan vaikka muuten äänestä persuja.
Demarit ei ajattele muuta kun itseään ja se on nähty myöskin Porvoossa. - järki voittaa
äänestän persuja kirjoitti:
Ei Bärlund saa varmasti mitään aikaan eduskunnassa sillä onhan se nähty miten demarit on alkaneet ajaa hyvinvointivaltiota alas.Vaikka en kyllä äänestäisi persujen Pirkkoakaan vaikka muuten äänestä persuja.
Demarit ei ajattele muuta kun itseään ja se on nähty myöskin Porvoossa.Bärlundilla jo nyt näyttöjä enemmän kuin Persuilla ikinä tulee olemaan.
Pisti Porvoon tgalouden kuntoon ennen konkurssia.
Persuista ei olis ollut siihen - Ei enään SDP:ssä
järki voittaa kirjoitti:
Bärlundilla jo nyt näyttöjä enemmän kuin Persuilla ikinä tulee olemaan.
Pisti Porvoon tgalouden kuntoon ennen konkurssia.
Persuista ei olis ollut siihenSdp läisissä jotka ovat valtuustoissa kaikki eivät kunnioita edes ihmisoikeuksista joten kaupungin talouden hoidosta ei yksin ole kysymys.
Jokaiselle pitää antaa ihmisarvoinen elämä ja sitä pitäisi myös SDP:n kunnioittaa.
SDP on valmis suojelemaan jopa sosiaalitoimen virkarikoksia ihan sosiaalilautakunnan puheenjohtajan voimin. - Ei demareita
SDP on paras kirjoitti:
Minä ainakin äänestän SDP:tä. En halua äänestää populisteja, tuhlareita, ruotsalaisia enkä mitään hörhöjä.Eikö Bärlund ollut eduskunnassa,kun peruspalveluja alasajettiin,tai paremminkin hallituksessa jossa juuri demarit ja kokoomus otti köyhiltä sen vähänkin.
Porvoossakaan Demarit ja Kokoomus eivät välitä,kun omasta edusta ja näkeehän sen täälläkin miten hyväveli järjestelmä pyörii ja aina ei välttämättä edes laista välitetä. - ent porvoolainen
Ei demareita kirjoitti:
Eikö Bärlund ollut eduskunnassa,kun peruspalveluja alasajettiin,tai paremminkin hallituksessa jossa juuri demarit ja kokoomus otti köyhiltä sen vähänkin.
Porvoossakaan Demarit ja Kokoomus eivät välitä,kun omasta edusta ja näkeehän sen täälläkin miten hyväveli järjestelmä pyörii ja aina ei välttämättä edes laista välitetä.Kun Bärlund oli Porvoossa ennen YK tehtäviin lähtöä päättäjänä kaupungin talous oli kunnossa.
Nyt kun Porvoossa on ollut vallassa joukko suuruudenhulluja (RKP, KOK) jotka ajoivat Porvoon konkurssin partaalle. He eivät hyväksynteet Bärlundia kapunginjohtajaksi vaan epäpätevän Teirin.
Nyt kun Bärlund on saanut talouden paranemaan on ilmestynyt rakkikoirat paikalle haukkumaan.
Hulluinta on että Pirkkoa pidetään jonain messiaana mutta oikeasti hän ei ole saanut taloudessa tai missään muussakaan mitään aikaiseksi. Ainoastaan kasan valituksia ja eriäviä mielipiteitä.
Olen järkyttyneenä seurannut entisenä porvoolaisena kaupungin asioita pitkään. Uskokaa porvoolaiset Bärlund on ainoa joka kaupungin voi pelastaa. Hän näyttää tekevän sen SDP:n tuella ja tuon porukan uskottavuus on ainakin minun silmissä parantunut 100%
- Mokat esiin
Laitetaanko tänne viestiketjut, joihin kaivetaan kaikkien puolueiden mokat.
Katsotaan kenelle tulee pisin?- Järki käteen
Täältä löytyy kaksi ketjua, joista toisessa haukutaan demareita ja toisessa persuja.
Onko kirjoittajina jonkun muun puolueen likaisen työn tekijät vai yrittääkö nämä kaksi mustata toinen toisiaan. Eihän näissä jutuissa ole mitään järkeä! - 112233
Järki käteen kirjoitti:
Täältä löytyy kaksi ketjua, joista toisessa haukutaan demareita ja toisessa persuja.
Onko kirjoittajina jonkun muun puolueen likaisen työn tekijät vai yrittääkö nämä kaksi mustata toinen toisiaan. Eihän näissä jutuissa ole mitään järkeä!sillä Porvoossakin on noita kansanedustajia muutama ja yksi entinen demari joka varsin hyvin tietää miten peruspalvelut on ajettu alas jo ennen nykyistä hallitusta.
Mitä nykyiset tai entiset kansanedustajat ovat saaneet aikaan hyvinvoinnin eteen.
Eiköhän ole kaupunkilaisten etu jotta asioista keskustellaan muulloinkin,kun vaalien alla. - Järki käteen
112233 kirjoitti:
sillä Porvoossakin on noita kansanedustajia muutama ja yksi entinen demari joka varsin hyvin tietää miten peruspalvelut on ajettu alas jo ennen nykyistä hallitusta.
Mitä nykyiset tai entiset kansanedustajat ovat saaneet aikaan hyvinvoinnin eteen.
Eiköhän ole kaupunkilaisten etu jotta asioista keskustellaan muulloinkin,kun vaalien alla.Nykyiset Porvoon kaksi kansanedustajaa eivät ole saaneet mitään aikaan. Onko syynä kyvyttömyys vai se että kumpikin on pienestä marginaalipuolueesta?
Tiettääkseni Demarit haluavat että palvelut on oltava saatavissa kaikille tuloista riippumatta.
Ketä hyödyttää haukkua Demareita??? Niitäkö jotka haluaa köyhät kyykkyyn??? - demarit alas.
Järki käteen kirjoitti:
Nykyiset Porvoon kaksi kansanedustajaa eivät ole saaneet mitään aikaan. Onko syynä kyvyttömyys vai se että kumpikin on pienestä marginaalipuolueesta?
Tiettääkseni Demarit haluavat että palvelut on oltava saatavissa kaikille tuloista riippumatta.
Ketä hyödyttää haukkua Demareita??? Niitäkö jotka haluaa köyhät kyykkyyn???vähäosaisien asialla.Jos viitsisivät ajatella edes sosiaalipuolen kaltoinkohteluja mitä maassa harjoitetaan.Perheitä tuhotaan tahallisesti ja aiheutetaan ikuisia henkisiä kärsimyksiä"jotka meidän demarit hyvin tietää."
Onhan meillä demari sosiaalilautakunnan puheenjohtajana ja kanta tuntuu olevan jotta juuri lapsiperheiltä ja vanhuksilta ollaan ensimmäisenä ottamassa ja miten omaishoitajilta ollaan ottamassa. - Järki käteen
demarit alas. kirjoitti:
vähäosaisien asialla.Jos viitsisivät ajatella edes sosiaalipuolen kaltoinkohteluja mitä maassa harjoitetaan.Perheitä tuhotaan tahallisesti ja aiheutetaan ikuisia henkisiä kärsimyksiä"jotka meidän demarit hyvin tietää."
Onhan meillä demari sosiaalilautakunnan puheenjohtajana ja kanta tuntuu olevan jotta juuri lapsiperheiltä ja vanhuksilta ollaan ensimmäisenä ottamassa ja miten omaishoitajilta ollaan ottamassa.Ketkä sitten ajavat vähäosaisten asiaa, jollei demarit. Kerroppa se?
- Kokoomus ajaa rikkaiden etuja
- Kepu maanviljelijöiden ja rikkaiden
- Vihreät keskittyy ympäristöasioihin
- RKP ajaa ruotsinkielisten asiaa
- Kristilliset arvot pohjautuvat kirkon arvoihin
- Perussuomalaiset eivät saa mitään aikaiseksi vaan keskittyvät muiden moittimiseen.
Mitää jää jäljelle?
Demareilla heikompioen puolustaminen on ollut perusasia niin kauan kun puolue on ollut olemassa.
Jos jotkut päätökset ovat olleet huonoja olisivat ne varmasti vielä huonompia jollei demarit olisi kovia arvoja pehmentämässä ja esittämässä oikeudenmukaisempia malleja.
- Rosvo Roopet
Suurimmat syylliset Porvoon konkurssiin ovat rkpn Nylander ja backlund ja sossujen Börksrand
- ei Aatuja
jäsenet lautakunnassa:Ahlqvist Susanne jäsen
Björkstrand Christer puheenjohtaja
Blomqvist Mats varapuheenjohtaja
Eskola Tapani jäsen
Falck-Hvilstafeldt Marianne varajäsen
Ojala-Ruuth Paula jäsen
Piipponen Hilkka jäsen
Rasinkoski Mauri varajäsen
Sandberg Johan jäsen
Tyni Juha-Pekka varajäsen
Andersson Maria sosiaalityönjohtaja
Backman Marlit vanhustyön johtaja
Hosia Pekka johtava lääkäri
Kullström Marith vt. sos.- ja terv. johtaja
Nurme Pia vs. hallintopäällikkö
Björkell Riitta sihteeri
Muut valtuustot Nylanderin johdolla ottakaapa hieman vastuuta. Mitähän sellainen politiikka on jotta yksin esimerkiksi Andersson Maria sosiaalityönjohtaja käyttää päätösvaltaa.(tuollainenhan on,kun entisen saksan hommia jossa sitten tulee Aatun kaltaisia)
Eipä ihme jos jollakin on mennyt virka päähän ja ei kenties enään eroita mikä on oikein tai väärin. - Tarkka markka
Tää on se jengi joka on pienellä enemmistöllä runnonut valtuustossa läpi kaikenmaailman virastotalot, sillansunnittelut, ylikalliit koulut, sihteerisopat, kallit johtajat, jokiranna kivetykset ynnä muut turhuudet.
Nyt kun menee huonosti ollaan heti syyttämässä demareita. SDP:stä esim Vaniala ja nyt Bärlund ovat olleet uskottavimmat talousmiehet Porvoon valtuustossa. Jos KOK ja RKP jatkaa kimppakivaa on Porvoon talous sanalla sanoen ku..sessa. - Suomijätkä
ei Aatuja kirjoitti:
jäsenet lautakunnassa:Ahlqvist Susanne jäsen
Björkstrand Christer puheenjohtaja
Blomqvist Mats varapuheenjohtaja
Eskola Tapani jäsen
Falck-Hvilstafeldt Marianne varajäsen
Ojala-Ruuth Paula jäsen
Piipponen Hilkka jäsen
Rasinkoski Mauri varajäsen
Sandberg Johan jäsen
Tyni Juha-Pekka varajäsen
Andersson Maria sosiaalityönjohtaja
Backman Marlit vanhustyön johtaja
Hosia Pekka johtava lääkäri
Kullström Marith vt. sos.- ja terv. johtaja
Nurme Pia vs. hallintopäällikkö
Björkell Riitta sihteeri
Muut valtuustot Nylanderin johdolla ottakaapa hieman vastuuta. Mitähän sellainen politiikka on jotta yksin esimerkiksi Andersson Maria sosiaalityönjohtaja käyttää päätösvaltaa.(tuollainenhan on,kun entisen saksan hommia jossa sitten tulee Aatun kaltaisia)
Eipä ihme jos jollakin on mennyt virka päähän ja ei kenties enään eroita mikä on oikein tai väärin.Ei kait nyt valtuuto päätä sosiaalijohtajan työhön liittyvistä asioista?
Kaitpä sen joku lakikin jo kieltää. - Totuus esiin
Tarkka markka kirjoitti:
Tää on se jengi joka on pienellä enemmistöllä runnonut valtuustossa läpi kaikenmaailman virastotalot, sillansunnittelut, ylikalliit koulut, sihteerisopat, kallit johtajat, jokiranna kivetykset ynnä muut turhuudet.
Nyt kun menee huonosti ollaan heti syyttämässä demareita. SDP:stä esim Vaniala ja nyt Bärlund ovat olleet uskottavimmat talousmiehet Porvoon valtuustossa. Jos KOK ja RKP jatkaa kimppakivaa on Porvoon talous sanalla sanoen ku..sessa.Kuka täällä syyttää demareita ihan kaikesta, kun suurimmat sählärit on muissa puolueissa.
Taitaa olla näiden koijareiden kaverit asialla! - päättäjille
Suomijätkä kirjoitti:
Ei kait nyt valtuuto päätä sosiaalijohtajan työhön liittyvistä asioista?
Kaitpä sen joku lakikin jo kieltää.jotta lakeja rikotaan törkeästi,niin kyllä valtuustot ja peräti kaupunginjohtajan on otettava vastuu jotta lakeja noudatetaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi842727On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole582634Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.702594Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952551Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu892075Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk521539Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?161476Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve351467