Raideri kauppaa taas

miriamm

Tarjoustalon pysäköinti-alueella myi tekokukkia. Ihmiset on kummallisia, vaikka luonto täynnänsä aitoja kukkia niin pitää sitten kuitenkin ostaa keinotekoisia. Ja tätä riemua kestänee vielä pitkään, yksi ostaja kertoi Raiderin ostaneen kokonaisen kontillisen keinokukkia,-kasveja ja palmuja. Jonkin sisustusliikkeen konkurssipesä niitä oli kaupannut kaiketikin. Ei ole kyllä kaikki kotona tällä Raiderillakaan tai sitten helle aiheuttanut auringonpistoksen. Periaatteessa en ostele mitään helppoheikeiltä, mutta uteliaisuuttani ostin keino-palmun makkarin nurkkaan. Ei kyllä ollut hinnalla pilattu 25 euroa ja siitäkin hän alensi tinkimättä vitosen pois, koska minulla muka sopivan minimaalinen toppi näille helteille. Puhua se osaa ummet ja lammet,kun vaan kauppa käy.

5

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terska Turust

ja taidat sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä!?
      Sen käsityksen kirjoituksestasi saa jotta olet kiimainen mutta katkera...
      Hyvä,että vielä löytyy kunnon myyntimiehiä niin kuin tämä Raider!!!!!Itse olen hortonomi mutta suosittelen ihmisille tekokukkia koteihin eikä revitä niitä luonnosta...Toisekseen allergikoille ainoa vaihtoehto.

• kuljen useasti päivässä tarjoustalon ohitse (koti-työ väli)...mutten ole kyllä ikinä moista nähnyt...eilen tosin oli talous ja wc paperia myynnissä suoraan rekasta...ihan normi juttu...

mutta mitään raidereita eio siellä olla nähty...taidat tarvita astetta paremmat lasit...tai vahvemman lääkityksen moisiin harhoihin...

• miriamm

Raiderin "suoraan-autosta" myyntiä voi kyllä seurata pysäköintilevikkeilläkin kun Turun suunnasta U:giin ajelee. Myipä se yksikin päivä siinä Askondin lähistöllä munkkeja, kahdeksan kappaletta pussissa ja hinta vain 2 euroa!
        Ei se varmaan noilla eläisi, mutta tykkää näemmä tehdä jotain aikansa kuluksi. Mökkinaaapuri sanoi ostaneensa Raiderilta pihatonttuja, sellaisia betonisia, Virossa tehtyjä. Ihan upeita koristeita viimmeistelemään puutarhaa!

• paradoksinen kirjoitus,,,ei tykkää vaikka tykkääkin??? ei osta mutta kuitenkin ostaa....
      ja luuli vielä saavansa kukkasen topin ansiosta....ei ole helppoa olla ihminen sanoi strindberg aikonaan...

• miriamm

Ettei kaikki ole samanlaisia. Tylsäksihän semmoinen kävisi. Ja kovin mukavia hän ihmisten kanssa juttelee, aina on ystävällinen hymy kasvoilla ja reilunoloinen muutoinkin. En ymmärrä miksei häntä täällä siedetä, syytä en nimittäin keksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2617
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1890
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1667
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1351
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1021
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1010
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      999
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      924
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe