Oon soitellu kaverin duunikännykkään, 30min puhelu 5egee. Eli laskuttavat samanlailla kännykkään soittaessa kuin jos soittaisi suoraan heidän yrityksen 020-alkuiseen numeroon. Kaveri oli tästä epätietoinen...
Kiva ylläripylläri kyl....
020 yritysnumero/kännykkä
Huh-Huh....
2
654
Vastaukset
Numero määrää hinnan, ei sen perään laitetun päätelaitteen tyyppi. Eihän soittaja millään voi tietää millainen puhelin jonkun numeron perässä on. Yritysnumeroiden hinnat saa nykyään viestintävirastosta.
Olisi varmaan tullut halvemmaksi soittaa numeropalvelun kautta ja pyytää niitä yhdistämään. :-)- halvin soitto
020 jne eli ns. yrityspuhelimiin soitan aina skypellä maksaa 2,2 snt/min, joko kännykällä tai läppärillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368