Ex-muija.

pitääkö pelätä?

Ollaan menty kihloihin tässä ja olisi yksi asia. Löydän mieheni koneelta hänen entisestä tyttöystävästä asioita vaikka mieheni on sanonut että on hävittänyt kaikki siitä naisesta! En kestä että löydän siitä ämmästä koko ajan lisää ja lisää!?!?! tarkottaako tämä jotain vai ei? ja jos ei niin kuinka pääsen siitä ämmästä yli, se alkaa aina kummitella mieltäni jos löydän vähänkin hänestä jotain aivan yht'äkkiä.

11

2595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaaapasta jaaa

      ehkäpä se sanoo hävittäneensä kaiken siksi kun sinä vaadit niin.

      itse en kyllä missään nimessä tuhoaisi kaikkia valokuvia tms. existä vaikka nykyinen kuinka pomppisi tasajalkaa.

    • Entinen myös...

      Tuntemuksesi ovat ehkä kuvaus, sinun huonosta itsetunnostasi, ja kakaramaisuudestasi, koska on noin vaikeaa hyväksyä, et miehelläsi, on myös menneisyys, johon kuuluu erinlaisia asioita, ja ihmisiä!
      Etköhän melko rumalla nimellä kutsu, kihlattusi entistä naista? Miltä sinusta tuntuisi, jos sinusta, sinun exäsi nyksyt käyttäisi, vaikkapa nimitystä lehtokurppa? Olisko osuva nimi?

      • mie vaa

        Mee hoitoon!

        Ihan oikeesti, sä oot sairaalloisen mustasukkainen eikä toi oo normaalia enää!

        Tolla mustasukkaisuudellas sä tapat teijän suhteen et mietipä sitä..kyllä kai miehelläsikin saa olla elämä jota HÄN on elänyt ENNEN sinua????


    • Kokemusta on

      Mitä yleensä teet miehesi koneella. Mulla on samanlainen sairaan mustasukkainen nainen, mutta vielä olen jaksanut. Jos joskus jätän sen niin se varmasti johtuu tuosta mustasukkaisuudesta. Se ei ainakaan johdu ex-vaimosta. Kuten yllä ohjeistettiin mene ajoissa hoitoon, ennen kuin menetät miehesi.

    • näin on näreet

      Turhaan haukut sitä naista, hän ei kai ole tehnyt sinulle mitään pahaa. Sen sijaan voisit miettiä onko sinun järkevää olla yhdessä henkilön kanssa, joka valehtelee sinulle, luottamus on nimittäin suhteiden a & o. Ukkosi sinua kusee silmään, ei se nainen. Joten kohdista haukkumisesi ukkoosi tai pidä suusi kiinni. Aina voi myös vaihtaa valehtelevan kumppanin toiseen..

    • siipparikko

      lämpimästi jätä tyyppi! Voit olla varma, että tässäkin tapauksessa vanha suola janottaa..
      Hän oli ennen sinua ja kumppanillasi on vielä muistoja, joita ei halua hävittää..
      Olet suorastaan sairas mustasukkaisuudellasi ja pilaat sillä välinne totaalisesti.
      Kokemusta on minullakin, vaikka itse en ole mustis..
      Onnea matkaan vaan..!

    • luottoa

      Mikä oikeus sinulla on tarkastella miehesi konetta? Hyvä suhde vaatii, että molemmilla on myös yksityisyytensä. Minä ainakin omistan muistoni ja ne eivät katoa, vaikka hävittäisin kaikki fyysiset muistot. Minä ainakin jättäisin sinut jos olisit kajonnut yksityiseeteeni.. koneeseeni tai kännykkääni. No tosin olen nainen, joten en ikinä kiinnostuisikaan sinusta onnekseni.

    • viuht1

      Ei ne sun ukon ex-muijan kuvat sulle mikään uhka ole. Ne kuvat ovat vain miehesi muistoja. Anna niiden kuvien olla ja ala elämään tätä hetkeä ja jätä se menneisyys taakse. Itse kyllä miettisin, että kannattaako koko suhdetta jatkaa, kerran et pysty mieheesi luottamaan tuonkaan vertaa. Suhde kumminkin perustuu rakkauteen ja luottamukseen.

      Itselläni on entisistä puolisoista kuvia laatikossa enkä kenenkään pyynnöstä niitä sieltä hävitä. Ne ovat minun muistoni, joita toivon mukaan katselen lämmöllä vanhainkodissa.

      • WAKE UP NOW!

        Sait todistukset siitä, että miehesi on kiinnostunut exästään ja ilmeisesti haaveilee tästä enemmänkin, koskapa ei pelkät muistot riitä, vaan vielä jotain konkreettistakin tarvitsee. Minulla ei ole ainuttakaan kuvaa ex-miehestäni. Jos olisi, takanakin olisi jokin SYY säilyttää ne. Mutta kun ei ole, koska en ole pätkääkään kiinnostunut hänestä enää. Kukaan ei ilman syytä mitään säilyttele tietoja tai muutakaan existään, ihan turha veistellä muuta! Ihminen toimii vain motivaatiosta. Ei hän niitä takuulla pakosta ja vastentahtoisesti säilytä! Joten otappa asia puheeksi ja kerro asiallisesti kantasi siitä. Jollei vaikuta mitään, niin lähde, muuten tulee sydänsuruja enemmänkin. Niitä on sellaisiakin miehiä, jotka eivät ole pätkääkään kiinnostuneita existään.


      • Avarakatseisempi
        WAKE UP NOW! kirjoitti:

        Sait todistukset siitä, että miehesi on kiinnostunut exästään ja ilmeisesti haaveilee tästä enemmänkin, koskapa ei pelkät muistot riitä, vaan vielä jotain konkreettistakin tarvitsee. Minulla ei ole ainuttakaan kuvaa ex-miehestäni. Jos olisi, takanakin olisi jokin SYY säilyttää ne. Mutta kun ei ole, koska en ole pätkääkään kiinnostunut hänestä enää. Kukaan ei ilman syytä mitään säilyttele tietoja tai muutakaan existään, ihan turha veistellä muuta! Ihminen toimii vain motivaatiosta. Ei hän niitä takuulla pakosta ja vastentahtoisesti säilytä! Joten otappa asia puheeksi ja kerro asiallisesti kantasi siitä. Jollei vaikuta mitään, niin lähde, muuten tulee sydänsuruja enemmänkin. Niitä on sellaisiakin miehiä, jotka eivät ole pätkääkään kiinnostuneita existään.

        Ei kyllä tosiaankaan merkitse, että on edelleen kiinnostunut exästä, vaikka ehkä kuvat säilyttääkin ! Kyllä kaikilla on muistoja entisestä, eikä ne sieltä mihkään hävittämällä lähde. Mielestäni kummallakin osapuolella on oikeus säilyttää kuviaan jos haluaa, eikä tanssia toisen osapuolen pillin mukaan. Kyllä ne sanat ja teot enemmän merkitsee kenestä kukin on kiinnostunut. Ja vaikka koneella säilyttäisikin kuvia entisestä elämästään, ei niitä silti välttämättä katsele. Ja mielestäni toisella osapuolella ei varsinkaan ole mitään oikeutta mennä penkomaan toisen kuvia, ellei siihen nimenomaan ole annettu lupaa. Kaikilla on oikeus yksityisyyteensä ja sillä mustasukkaisemmallakin osapuolella luulisi olevan jonkinlainen taju, ettei menisi tonkimaan kuvia toisen menneisyydestä ja kiusaamaan siten itseään.


    • pitäisi huolestua hänen ex-naisestaan.
      No, jotkut sietää kumppanin kuvat ex-puolisosta toiset ei.
      Joissain liitossa kumpikin puoliso repii/poistaa puolison ex-kumppanin kuvia toisille evvk.

      Toisaalta, moni näkee kumppaninsa ex:n kilpailijana, vaikka syytä siihen ei olisi.
      Toisaalta, kun on luvannut poistaa kuvat eikä ole, on pettänyt luottamuksesi.
      Mitä mahtaa löytyä sähköpostipuolelta? Tai kännykästä?

      Voi tietysti olla, että olet pelkkä laastari, kunnes parempi löytyy tilallesi. Näillä näkymillä, mieluummin se ex.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      672
      5004
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2533
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2359
    6. 257
      1933
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe