Minä-profiilien käyttöönotto siirtyy

Suomi24toimitus

Hei,

Minä-profiilien käyttöönotto siirtyy ja siirron valmistelu aloitetaan uudelleen myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana. Tällä hetkellä voit käyttää Galleriaa normaalisti.

Tiedotamme ennen käyttöönoton aloittamista tarkemmin aikataulusta ja muista yksityiskohdista.

Ystävällisin terveisin
Suomi24

28

3348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Galleristi!

      "Tiedotamme ennen käyttöönoton aloittamista tarkemmin aikataulusta ja muista yksityiskohdista."

      Niinhän tei aina sanotte, mutta mitään ei tapahdu.

    • tämä on kyllä ainutlaatuinen sketsi koko minäprofiili:D voi teiän nörttien kanssa.... hävetkää:D

    • hahihihehh

      oo mitää uuttaa.. ei ees naurata enää,, -)))

    • Siis millasta porukkaa suomi 24 on oikeen palkannu. Mä olisin jo antanut monoo kun tuollaista edestakaisin sahaamista koko minä profiilien käyttöönoton kanssa...

    • kiirettä. En minäkään ole ehtinyt/viitsinyt pahemmin
      päivitellä profiiliani, sitä ovat muut joutuneet tekemään.
      (voi, voi mikä i......) Mutta päivitelläänhän Allertiakin,
      vieläkin..

      • .

        Tuollainen sivu jolla on jopa kaksi eri paikkaa missä sisäänkirjautua on ilmestynyt silloin tällöin
        noin kk verran normaalin suomi24 sivun yläpuolelle kun on ensin kirjautunut sisään. Onko muilla ollut samoja
        kokemuksia ja mistähän se oikein juontaa?


      • sirklisa
        . kirjoitti:

        Tuollainen sivu jolla on jopa kaksi eri paikkaa missä sisäänkirjautua on ilmestynyt silloin tällöin
        noin kk verran normaalin suomi24 sivun yläpuolelle kun on ensin kirjautunut sisään. Onko muilla ollut samoja
        kokemuksia ja mistähän se oikein juontaa?

        joo aivan raivostunut olen kun saa olla jatkuvasti kirjautumassa ja vaikka kuinka laittaa muista minut,
        ei tapahtu mitään. Siis kaksi kirjautumista ennenkö pääsee mihinkään. Stop leikille.


    • tyyyyyyy

      aloitus puhtaalta pöydältä,onnistuiskohan sitten

    • vapailija

      Lisätkää uusi systeemi vanhan rinnalle ja antakaa ihmisten käyttää kumpaa tahansa tai vaikka molempia kunnes uuden toimivuus on riittävän hyvä vanhan poistamiseksi.

      Miksi heilua edestakaisin kahden välillä jatkuvasti siirtyvien takarajojen kanssa?

      Ainiin, ja: ottaako pattiin kun jälleen yksi tietojärjestelmäprojekti etenee perinteisen kaavan mukaan sekoillen (ja erittäin kalliisti?) =P hehheh. Tsemppiä pojat, kyllä se siitä. Tai sitten ei.

      • paradoxa

        Ja lisätkää myös rinnalle toinen, uusi ja vähän luotettavampi tietokone hoitelemaan vanhaa Galleriaa ja sen viestiliikennettä, ettei kävisi niin kuin minulla, että yksi viesti hävisi kokonaan harakoille, kahdesta muusta leikkautui loppuosa pois ja viimeksi yrittämästäni lähti matkaan vain muutama sana alusta....
        Onko muilla vastaavia kokemuksia?

        Ja miksi muutenkaan moinen narsistinen "MINÄ"-systeemi?
        Minusta "Galleria" on aivan erinomainen sekä nimenä että systeeminä muutenkin --- kunhan vain me jurot ja umpimieliset suomalaiset ottaisimme rohkeammin ja ennakkoluulottomammin toisiimme yhteyttä, jotta tämä meikäläinenkin atmosfääri vähän raikastuisi ja rikastuisi...


    • ..... ei voi estää ja toivotaan että kehitystä parempaan.. sillä parempaanhan on aina vara...
      Muutos luo mahdollisuuksia.. miksi jumittua vanhaan kun (jos) uusi on parempaa..

    • tubulus

      Toivottavasti siinä uudessä systeemissä ei olisi enää tuota älyvapaata touhua, että jos joku ottaa profiilikuvansa pois käytöstä niin ylläpito piilottaa lisäkuvat (mistä ihmeen syystä tuollainen on tarpeellista - ei vaan ymmärrä?!!) kunnes uusi profiilikuva on laitettu.

      • e-sine.

        Niin ja sitten vielä sellainen älyttömyys, että jos haluat vaihtaa jonkin lisäkuvistasi profiilikuvaksi niin se ei vaan onnistu suorilta käsin vaikka pitäisi kaiken järjen mukaan onnistua koska lisäkuvathan ovat jo kertaalleen ylläpidon tarkastamia. Turhaa työtä ylläpidolle tällaisesta touhusta. Aiemmin tarkastettu kuva tarkastetaan uudelleen. Onko tässä mieltä ollenkaan?


    • soilia

      Käytin ahkerasti keskusteluissa soilike nimmaria
      voisinko osallistua keskusteluun sillä nimimerkillä?

    • valovuosi

      hei,

      yritän kovasti lukea vesikellolle lähettämäni viestin vastausta mutta saan vain mainoksen minä profiilin käyttöönotosta ja että galleria toimii normaalisti. eihän se toimi normalisti kun tuo mainos uudistuksesta tulee tilalle kun yritän keksiä miten päästä lukemaan se.....en edes tajua mikä nimimerkki tuohon pitää nyt laittaa....en ole erikseen kirjautunut tänne vaan vastasin vesikellon tekstiin .siis neuvoja kiitos jotta voin lukea vastauksen....olen treffisivuille kirjautunut ja se ei näy toimivan täällä osastolla.
      t. s

    • et onko kyseessä joku harrastuspohjalta kokoonkyhätty lafka koko 24 kun ei tunnu rahkeet mihinkään riittävän ? ...Tökkiä kyllä osataan ja aprikoidaan et joko nyt onnais mut ei vieläkään ... Noloa touhua sanoisin.

      • tottemi

        ja tuollainen minä-vouhotus hornan tuuttiin. Naurettavaa eipäs-juupas ilmoittelua.


      • Fiksua vai mitä
        tottemi kirjoitti:

        ja tuollainen minä-vouhotus hornan tuuttiin. Naurettavaa eipäs-juupas ilmoittelua.

        Moi
        Eiks tuon treffipalstan voi suoraan muuttaa minä-profiiliksi eikä luoda toista treffipalstaa rinnalle, siltähän tuo kuvagalleria alkaa jo kuulostaa.... pääsis suomi 24 vähemmällä.


      • ei ole

        mulle ilmoitettiin että en voi enää osallistua keskusteluun, koska admin on näin päättänyt. kysyin miksi? ja vastasivat jotta jotkut samasta ip osoitteesta ovat tehneet jotain??


      • Jaa-ha2

        ihmeissäni olen myös, koska välillä en pääse omilla tunnareilla postiin ja välillä pääsen. Miksiköhän sitä ei voi joko tai???? luukku.com toimii eri tavalla, siellä pääsee tunnuksella ja salasanalla aina omaan meiliin, miksei täällä?


      • Jaa-ha2 kirjoitti:

        ihmeissäni olen myös, koska välillä en pääse omilla tunnareilla postiin ja välillä pääsen. Miksiköhän sitä ei voi joko tai???? luukku.com toimii eri tavalla, siellä pääsee tunnuksella ja salasanalla aina omaan meiliin, miksei täällä?

        Huomasin vaan, ettein päässyt enään vanhalla nikilläni sisään kun ei huolinut salasanaa ja kun sen vaihdoin ohjeiden mukaan ei sekään pelittänyt eikä myöskään ylläpidon uudelleen luoma salasana. niimpä vähän aikaa odoteltuani tein uuden profiilin itselleni ja kopsasin vanhat tiedot siihen, jotta silleen...


    • Hmm, vaikuttaako tämä jotenkin sähköpostiinkin, aiemmin aamulla pääsin sinne. Vaihdettiin selain Operaan Firfoxista, ja nyt en pääse sähköpostiin millään ilveellä...

    • uusi käyttäjä

      Ihan puusta pudonnut, kun viestissänne lukee vain, että ""minä-profiilin" käyttöönotto siirtyy. Mistä ihmesstä uutena käyttäjän löydän tiedon, että mkistä oikein on kyse?
      ällaisenaan viesti on nolla-informaatiota, ei sisällä edes linkkiä johonkin perusselvitykseen.

    • hölmistynyt tollo

      Ihmisten aliarvostusta koko touhu,luvataan paljon mutta mitää ei tapahdu.Pitää kai miettiä muiden sivujen käyttöä kuin suomi24,toivoisin kuitenkin että saisitte asiantuntevaa porukkaa sinne missä ja mistä kukaan ei tiedä mitään.

      • Krivi

        Kun haluaisin selvittää tarkemmin jonkun värillisen (rekisteröidyn) nimimerkin taustat, kehotetaan minua kirjautumaan ennen kuin saan mitään tietoja.
        Joudun haeskelemaan paikkaa mihin voisin kirjautua.
        Miksi tämä kirjautumispaikka ei ole välittömästi kirjautumiskehotuksen alla?
        Kun vihdoin löydän kohdan, mihin voin kirjautua ja suoritan kirjautumisen, en enää löydä nimimerkkiä, jonka taustat halusin selvittää. Koko soppa hukkuu mainosten sekamelskaan!
        Nimimerkin löydän sitten vihdoin viestin alusta. Mutta ohjelma kehottaa minua kirjautumaan - taas!

        Olen ilmeisesti liian yksinkertainen (=tyhmä) pysyäkseni suomi24:n nerojen rattailla.


    • Galleriassa on sellainen pikku virhe, että siellä lukee, että (profiili)kuvan maksimikoko on 5 megabittiä. Bitit ja tavut eivät ole sama asia.

      8 bittiä = 1 tavu

      Laitoin profiilikuvan hyväksyttäväksenne, jonka koko oli n. 3,70 megatavua, eli miltei 30 megabittiä. Bittejä käytetään yleensä internetyhteyksien nopeuden ilmoittamiseen niiden hämäääisyyden vuoksi. Jos laajakaistan nopeus on 1 megabitti sekunnissa, on se 125 kilotavua sekunnissa. Monet luulevat, että se nopeus on 1 megatavu sekunnissa. Tavuja käytetään useimmin tallennuskapasiteetti-ilmoituksen kanssa.

      Huom. Englannin kielessä sekä bitti (bit) ja tavu (byte) alkavat siis molemmat samalla kirjaimella, mutta englannin kielessä tavun lyhenne merkitään isolla b-kirjaimella, bitit pienellä.

      8 bits = 1 byte
      8b = 1B



      Ei muuta
      Kiitos

    • Ei mitään uutta .hyvä suomi 24!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • .

        Ei mitään uutta .hyvä suomi 24!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe