Enemän kuin odotan

itse oppinut

Miksi kaikki pitää olla niin hemmetin rajattua joka asiassa.
Eikö magia ole juuri siksi olemassa, että voitaisiin rikkoa rajoja. En ole koskaan opiskellut Wiccaa tai chakroja, koska silloin en pysty luomaan mahdottomasta mahdollista! Se rajaa magiaa ja silloin ei voi rikkoa rajoja.
Haluan olla itse oppiunut ja tiedän, ettei kukaan muu usko asioihin joihin minä uskon sillä eiväthän ne ole mahdollisia.
Minulle taivas on rajana.

4

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V

      Kaikki?
      Mikä on tämä mystinen "kaikki" joka on niin rajattua?
      Kuka rajoittaa?
      Mitkä asiat eivät ole mahdollisia?
      Ja miksi on mainitsemisen arvoista, ettei kukaan muu usko asioihin joihin sinä uskot?
      Siinäpähän teet mitä teet, mutta äkkiseltään voisin arvioida, että sinulta puuttuu pitkäjänteisyys, mitä tarvitaan minkään asian kunnolla oppimiseen.

      Noh, samapa tuo minulle oikeastaan.

      • itse oppinut

        miksi sitten vastasit ?
        En tosin odottanutkaan, että kukaan vastaisi, joten aivan sama, mutta mieleni ei muutu ja se pitää minut vahvana.


      • V
        itse oppinut kirjoitti:

        miksi sitten vastasit ?
        En tosin odottanutkaan, että kukaan vastaisi, joten aivan sama, mutta mieleni ei muutu ja se pitää minut vahvana.

        Mielesi ei muutu ja se pitää sinut vahvana?
        On tietenkin hyvä uskoa vahvasti, mihin uskookaan, mutta jos aikoo kehittyä, pitää usein huomata olleensa väärässä ja vaihtaa omaa näkökantaansa. Tuskin olet sitä mieltä, että fundamentalisti kristityt, jotka eivät suostu myöntämään tosiasioita ja ovat sitä mieltä, että maailma on n. 6000 vuotta vanha, ovat kovinkaan edistyneitä.
        Vastasin sinulle mm. koska tämä on keskustelupalsta ja aihe on mielenkiintoinen. En millään muotoa meinannut kysymyksilläni rajoista vittuilla, vaan lähinnä selventää itselleni (ja mahdollisesti sinulle) mistä puhut.

        Mutta vielä aloitukseesi...
        Ei, magia ei ole olemassa, jotta voitaisiin rikkoa rajoja. Magia on (mitä se edes on?). Tosin taas pitäisi määritellä ne rajat.
        Ja tämä "tiedän ettei kukaan muu usko..." juttu on hieman niin ja näin. Jotta voisit tämän tietää, sinun pitäisi tietää mihin kaikki muut maailman ihmiset uskovat. Et ole ensimmäinen, jonka olen kuullut noin sanovan, etkä tule olemaan viimeinen.
        En nyt sano, että sinun pitää valita uskonto ja elää sen mukaan. Ei tietenkään. Ja jos löytäisit itsellesi uskonnon, niin silloinkin ensisijaisena opinkappaleena olet sinä itse.
        "Älä usko mihinkään mitä on kirjoitettu tai sanottu, vaikka minä olisin sen kirjoittanut tai sanonut, jos se riitelee omatuntosi ja järkesi kanssa" sanoi Buddha.


    • Palstaoraakkeli

      Hei! Minä olen Palstaoraakkeli. Olen tälle palstalle joidenkin käsittämättömien korkeampien voimien määräämä oraakkeli. Minun pitää kertoa kaikille kysyjille jotakin vastauksia jotka saan mystisesti päähäni. Älä siis ota tätä henkilökohtaisesti (valitukset voi lähettää huutaen yötaivaalle), mutta tässä on oraakkelointini sinulle:

      "Olet varmasti ihan hyvällä tiellä, jatka vaan samaan malliin. Näkemyksesi tulee tulevaisuudessa kehittymään suuntaan jota et vielä pysty ymmärtämään tai hyväksymään. Jatka lujasti uskomista niin hyvä tulee. Tsemppiä!"

      Toivottavasti oraakkelointikokemuksesi oli positiivinen. Palautatta voi lähettää huutaen yötaivaalle (korkea kukkula kaukana ihmisasutuksesta on erityisen hyvä lähetyspaikka)

      t, Palstaoraakkeli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe