Enemän kuin odotan

itse oppinut

Miksi kaikki pitää olla niin hemmetin rajattua joka asiassa.
Eikö magia ole juuri siksi olemassa, että voitaisiin rikkoa rajoja. En ole koskaan opiskellut Wiccaa tai chakroja, koska silloin en pysty luomaan mahdottomasta mahdollista! Se rajaa magiaa ja silloin ei voi rikkoa rajoja.
Haluan olla itse oppiunut ja tiedän, ettei kukaan muu usko asioihin joihin minä uskon sillä eiväthän ne ole mahdollisia.
Minulle taivas on rajana.

4

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V

Kaikki?
      Mikä on tämä mystinen "kaikki" joka on niin rajattua?
      Kuka rajoittaa?
      Mitkä asiat eivät ole mahdollisia?
      Ja miksi on mainitsemisen arvoista, ettei kukaan muu usko asioihin joihin sinä uskot?
      Siinäpähän teet mitä teet, mutta äkkiseltään voisin arvioida, että sinulta puuttuu pitkäjänteisyys, mitä tarvitaan minkään asian kunnolla oppimiseen.

Noh, samapa tuo minulle oikeastaan.

• itse oppinut

miksi sitten vastasit ?
        En tosin odottanutkaan, että kukaan vastaisi, joten aivan sama, mutta mieleni ei muutu ja se pitää minut vahvana.

• V
        itse oppinut kirjoitti:

miksi sitten vastasit ?
        En tosin odottanutkaan, että kukaan vastaisi, joten aivan sama, mutta mieleni ei muutu ja se pitää minut vahvana.

Mielesi ei muutu ja se pitää sinut vahvana?
        On tietenkin hyvä uskoa vahvasti, mihin uskookaan, mutta jos aikoo kehittyä, pitää usein huomata olleensa väärässä ja vaihtaa omaa näkökantaansa. Tuskin olet sitä mieltä, että fundamentalisti kristityt, jotka eivät suostu myöntämään tosiasioita ja ovat sitä mieltä, että maailma on n. 6000 vuotta vanha, ovat kovinkaan edistyneitä.
        Vastasin sinulle mm. koska tämä on keskustelupalsta ja aihe on mielenkiintoinen. En millään muotoa meinannut kysymyksilläni rajoista vittuilla, vaan lähinnä selventää itselleni (ja mahdollisesti sinulle) mistä puhut.

Mutta vielä aloitukseesi...
        Ei, magia ei ole olemassa, jotta voitaisiin rikkoa rajoja. Magia on (mitä se edes on?). Tosin taas pitäisi määritellä ne rajat.
        Ja tämä "tiedän ettei kukaan muu usko..." juttu on hieman niin ja näin. Jotta voisit tämän tietää, sinun pitäisi tietää mihin kaikki muut maailman ihmiset uskovat. Et ole ensimmäinen, jonka olen kuullut noin sanovan, etkä tule olemaan viimeinen.
        En nyt sano, että sinun pitää valita uskonto ja elää sen mukaan. Ei tietenkään. Ja jos löytäisit itsellesi uskonnon, niin silloinkin ensisijaisena opinkappaleena olet sinä itse.
        "Älä usko mihinkään mitä on kirjoitettu tai sanottu, vaikka minä olisin sen kirjoittanut tai sanonut, jos se riitelee omatuntosi ja järkesi kanssa" sanoi Buddha.

• Palstaoraakkeli

Hei! Minä olen Palstaoraakkeli. Olen tälle palstalle joidenkin käsittämättömien korkeampien voimien määräämä oraakkeli. Minun pitää kertoa kaikille kysyjille jotakin vastauksia jotka saan mystisesti päähäni. Älä siis ota tätä henkilökohtaisesti (valitukset voi lähettää huutaen yötaivaalle), mutta tässä on oraakkelointini sinulle:

"Olet varmasti ihan hyvällä tiellä, jatka vaan samaan malliin. Näkemyksesi tulee tulevaisuudessa kehittymään suuntaan jota et vielä pysty ymmärtämään tai hyväksymään. Jatka lujasti uskomista niin hyvä tulee. Tsemppiä!"

Toivottavasti oraakkelointikokemuksesi oli positiivinen. Palautatta voi lähettää huutaen yötaivaalle (korkea kukkula kaukana ihmisasutuksesta on erityisen hyvä lähetyspaikka)

t, Palstaoraakkeli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3690
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe