Sinä olet suomen kansan kuva ja esimerkki......

Paras.....

Sinä olet kansan kuva ja esimerkki sekä luot luotettavuuden perikuva!

KUVALLINEN HENKILÖKORTTI KAIKILLE
Politiikan ja henkinen organisaattio väkivallan taka piloutuminen "
Henkisen väkivallan suoja kilpi kansalais ja yksilön oikeudeksi -Totuus ei tulkintaa sanoo---------Lapsi "
-Polittisten valta plikkiytymien t a k a --------piiloutuminen ----------------------------------Nyt sinä vastaat henkilökohtainen vastuu " Kuvallinen henkilökortti näkyvillä Muodostaa oikuden mukaisen kohtaamisen "
Isänmaahan vienoa omantunnon kuiskintaa -------------------minä uskon ihmiseen ja elämään ja tunteen voimaan väkevään
Minä uskon vienoon kuskintaan varjelusta elämään
Lapsi on sukupolvesi aidon onnen mittari Minä uskon aikaan vielä paremppaan ...Muutos mahdolisuuten terve elämä "nörtymällä ymmärrämme ja tiedäme -----Perustuslailliset kansaisoikeudet "
Yksilö oikeus Sekä poistettava sosiaalinen "Asikas "Bisnes "Virkailija salainen Asikirja ".....................
Minun euro valtion euro .................................................Lain musta -aukko .............................."
"Isänmaasta poistettava Uutiset ja sää rikostutkintaa rikostutkintaa ja rikostutkintaa -----------Ymmärrän "
Lapsen suusta totuus : Lapsikin ymärtää--------Tunistan oikea ja väärän väärästä seuraa rangaistus "
Olen suurin pulue "Piloudun pulueeni suojakilpeen "
Henkilökohtainen vastuu ja vastuun kanto Isänmaan lait ja oikeudet T o t e u t u k s e e n Yksilö "
2010 Oikeus ja sivistysvaltio Omilla kasvolla luodaan Rehellinen Kansalaias --------------------------Kuva "
Vastuun kantajat esiin omalla nimellä ja omilla kasvoilla ........................O m a n t u n o n - ä ä n i "
Palutettava yksilö vastuu ----------------------------------------------------------------yksilö oikeus "
Kansainvälinen häpeämme korkein arvomme ja kunnia "-----------------------muutos mahdollisuus "
Kuvallinen Hekilö kortti Kansalais oikedeksi Arvot ja moraali palautettava -------------------------------"
Maahan kansalaisoikeudet ja yksilö arvot -----------------------------------------jos olisimme tienneet "
Nyt tiedämme sinun on vuoro jatkaa "Sinusta luodaan kansan" K u v a "----------------------" K u v a "
48 euroa/ilmaiseksi kaikille Isämää oikeuksien Kunniaksi "
Kansalais oikeus kunia asiasi Ja lapsi sukupolvesi turva ja 1 : asiasia "------------Lapsi isänmaan turva "
Laki muutos "
Kaikkiin virkatehtäviin kuvallinen henkilökortti rintaan Isänman kunniaksi "
Sinivakoinen sivistynyt isänmaa 2010 Sitotumalla Arvoihin palutetaan Luottamus "....................."

1

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylermi K

Aloita sinä, älä piiloita itseäsi tuon Paras.... nimimerkin taakse. Muuten puhut hölyn pölyä Koskeeko tämä myös maahanmuuttajia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      223
      4468
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3379
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1945
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1663
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1227
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1189
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      97
      913
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      757
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63