Sanokaa suoraan: Onko ihan järkyttävä paino?
Oon 15v tyttö, mutta mua ahdistaa hirveesti mun paino. Mua ahdistaa aina kun puhutaan painosta ja tunnun olevani hirveä läski. Mun kaverit on kaikki 150cm tyttöjä, jotka tietty painaakin jotain 45kg.
Ahdistaa kun tiedän heidän painon, kun porukalla ollaan, inhoon et erotun porukasta pituuteni takia selvimmin :/ Tosin jos jotain jätkiä tulee paikalle, saan yleensä eniten katseita ja mulle tullaan ensiksi juttelemaan, mutta tuskin tultais jos ne tietäis mun painon.
Oon silleen suht tyytyväinen kroppaani, mulla ei ole lihasta, mutta äidinpuolelta olen saanut naiselliset geenit, joten mulla on tiimalasivartalo, vatsassa ei ole lainkaan läskiä, kapea hoikka vyötärö, leveä lantio, suht isot tissit. Läskit on menny tisseihin ja .. reisiin :( Mun reidet on sellaset pehmeet ja isot, kyl ne nyt sopii mun kroppaan mut ne on silti isot ja pehmeet ja sellaset :/ . En tajuu miten on mahdollista mutta ihan kaikki läski on reisissä ja rinnoissa .. Tai siis oon ilonen ettei missään kaulassa tai vyötäröllä tai mahassa, mutta tykkään pitää minishortseja ja toppeja kun on nyt näin kuuma, mutta tuntuu että kaikki naiset kattoo mun jalkoja silleen et läski! Ja jätktä kyttää ny muuten vaan jalkojakin, varmaan ajattelee et hyi.
Mua kuvaillaan hoikaksi usein, mutta kukaan ei silleen oo ajatellu mun jalkoja, mut niissä on silleen piiloläskiä, et näyttäisin läskiltä jos reisissä ja pohkeissa olevat läskit olis mun mahassa vaikka. Mut vaikka näyttäisin hoikalta, ne läskit on silti mulla ja mua ahdistaa aina et joskus vielä joku jätkä kaappaa mut syliin tai reppariin ja sit ei jaksa nostaa mua tais sit on silleen et läski :( Katon aina kateellisena kun joku nostaa kaverini syliin, ja aina kun joku meinais nostaa mut, kavahdan vaistomaisesti taakseppäin. Ainut mistä en oo kavereille kateellinen että niillä ei oo rintoja, se on ainut mitä ei tarvii kadehtia.
Oon aatellu laihduttaa ainakin 65, mutta se on vaikeeta. En haluu nyt puolustella, mutta mun äidillä, siskoillani ja mulla on ollu aina tosi hidas aineenvaihdunta. Syön terveellisesti, herkkuja vaan kerran viikossa mutta niin ettei koskaan 1500 kalorin määrä ylity. Tolla määrällä pysyn tässä painossa, ikävä kyllä :( Ja vähmmän syöminen on vaikeeta.
172cm 67kg
19
1262
Vastaukset
- Ahdistunu tyttö
Nii unohdin et mitä ajattelisitte mun painosesta ihmisestä? Miten paljon painatte itse 170cm? :)
- Jätkä 1988
172 cm pituudella painaen 67 kg, on painoindeksisi 22,6 eli olet normaalipainoinen.
Itse 177 cm pitkänä painan 75 kg. Se on vielä normaalia. Joskus hyvän aterian jälkeen hiippailen lievän lihavuuden puolella, mutta se on vain väliaikaista.
- tyttökans
Normaalipainonen ihminen. Ite oon 170 cm, 65 kg.
- Ahdistunu tyttö
^Näytätkö mielestäsi lihavalta?
- tyttökans
Ahdistunu tyttö kirjoitti:
^Näytätkö mielestäsi lihavalta?
En, ajattelen et oon sopiva. no joskus katon et vois olla laihempi, mut eihän mun tartte. Me molemmat ollaan normaalipainosia ja meidän pitää aatella et Mä oon hyvä näin, ei tartte laihuttaa. :)
- tyttönen-
Mä oon 174 ja 60 kg et oon siel alarajas. Mun painoindeksi on jtn 20.
- poiiika94
ei mua ainakaan haittais et painaisit ton verran. kuullostat itte asiassa aika sexyltä. ;) ja mä luulen et kaikki kattoo sun jalkojas vaan ihaillen. ja jos sua oikeesti rupee haittaa sun ''läskit'' nii rupee käymää lenkeillä.
- zaar
Oon 159cm pitkä tyttö ja painan 55kg. Kaverini ovat minua pidempiä, osa enemmän ja osa vähemmän. Mielestäni olen läski ja kaverini sanovat (ehkä) leikillään mua anorektikoksi. Mulla alkoivat rinnat kasvaa joskus neljänen ja viidennen luokan aikana ja mielestäni ne ovat liian isot.
- ......
Ole ylpeä itsestäsi että olet pitkä jo tuossa iässä! Itse olen 172 cm, ja oloni on mitä mainioin, painoni pyörii 60 kg alle ja yli. Pitkänä on paljon hyviä puolia, olen harkinnut mallin uraa mutta rohkeuteni siihen ei vielä ainakaan riitä, täytin juuri 18. ja varmasti moni mieskin ajattelee saavansa juuri sen pitkän naisen :) sitä paitsi meidät huomataan ;)
- jifokjhg
Tutun kuulonen tarina siinä mieles et ittekki oon aina ollu kaveriporukan pisin ( painavin), se masens sillon yläaste aikoina ihan hirveesti ja enemmän ku mitään muuta halusin olla lyhyeempi (mm.etten erottuis joukosta niin kovasti) mut vanhetessa sitä oppi eikä enää niin paljoo jaksanu verrata itteään kavereihin. Se paras huomattavast mielialaa! Jokane on yksilölline ja sitä rataa, eikös ;)
ja hei, Sulla ei oikeesti oo mitään hätää painon kannsa :) Ihan normaali painonen oot!
sen oon oppinu ettei vaa´an lukuja saa tujottaa liian tiiviisti. pitää muistaa ettei se kerro suoraan onko läski vai laiha...
Ota vaan rennosti ja nauti elämäst! :D - Elektra96
hei
itse olen 168 cm pitkä, mutta painan 80 kiloa enkä ole läski :)
vaikka moni niin luulee...
ainakun kysyn kavereilta, että kuinka paljon luulette minun painavani he vastaavat että 65 tai 68 O.O
mutta minua paino ei todellakaan stressaa! haluaisin itse asiassa painaa enemmän.
käyn salilla pari kertaa viikossa ja olen harrastanut kilpa uintia jossa olen (onneksi) saanut massaa :)
ihmettelenpä vaan, että miksi kaikki haluaa olla niin laihoja/painaa vähän O.O- semmone vaan
Ei toi oo vielä läskiä nähnykkää! Oo ylpee van itestäs ja kun kuvittelee ittensä kauniiksi ja normaaliksi niin silloin olokin on sen mukainen ! Itsellä tuo toimii en ajattele että mun pitäisi olla laihempi yms. koska jokainen on semmonen kun on ite oon 170cm ja painan 57kg. En välitä siitä mitä muut sanoo, pojat tykkää enemmän muodokkaista naisista kuin semmotteista kenellä ei ole mitään muotoja.
- Poika-1995
semmone vaan kirjoitti:
Ei toi oo vielä läskiä nähnykkää! Oo ylpee van itestäs ja kun kuvittelee ittensä kauniiksi ja normaaliksi niin silloin olokin on sen mukainen ! Itsellä tuo toimii en ajattele että mun pitäisi olla laihempi yms. koska jokainen on semmonen kun on ite oon 170cm ja painan 57kg. En välitä siitä mitä muut sanoo, pojat tykkää enemmän muodokkaista naisista kuin semmotteista kenellä ei ole mitään muotoja.
Painoin vielä viime vuonna 53-54kg (silloin olin 14v, ehkä about 167-169cm pitkä).
Nyt kun aloitin vuoden alussa käymään puntilla niin painoa on tullut lisää 8-9kg, mittani 170cm/62kg
Olen siis normaali painoinen, painoa tarkoitus vieläkin nostaa. Et oo läski todellakaan! :) - poika 13v
Poika-1995 kirjoitti:
Painoin vielä viime vuonna 53-54kg (silloin olin 14v, ehkä about 167-169cm pitkä).
Nyt kun aloitin vuoden alussa käymään puntilla niin painoa on tullut lisää 8-9kg, mittani 170cm/62kg
Olen siis normaali painoinen, painoa tarkoitus vieläkin nostaa. Et oo läski todellakaan! :)ei toi oo paha oon vasta 13v 180cm98kg ja musta toi on ihan normaali paino
- kjhh
poika 13v kirjoitti:
ei toi oo paha oon vasta 13v 180cm98kg ja musta toi on ihan normaali paino
Ite oon 170,5cm ja 58kg ja tyytyväinen painooni.
- johnjv
no tytöthän kasvavat enemmän 5-8luokan aikana kuin pojat.... mutta ajattele olen 20v ja 167cm ja painan 62kg
- meikksi
Olet ihan normaali! :) Mäkin olen 15 vuotias, 173 cm pitkä ja painan 51 kg. Silti minäkin olen normaali. Pituus ja paino ovat vain numeroita, jotka eivät merkitse mitään, kunhan on vain terve. :)
- Jorkkeli
Mä olen kylläkin poika, mutta oot saman pitunen ku minä ja 5 kiloa painavampi. Sä oot aivan normaalipainossa, mun mielestä. Itekku olen tällainen laiha kestävyysurheilija.
Sussa on mistä ottaa kii ni panisin.
- dslk
riippu paljon siitä missä sitä on! Esim itse olen 182cm pitkä ja painan 96kg. olen kuitenkin suh laiha koska suurin osa painosta on lihasta. ja jos painaisit sen 50kg niinkuin kaverisi, niin uskoakseni se olisi jo hengenvaarallista, sekä erittäin ällöttävää. Kukaan ei mies/poika ei oikeasti pidä luurangoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342