Lietelannan käsittelyyn taas lisää tukiaisia. Keskusta on todella paskapuolue kun ei tue pennilläkään lähes hajutonta kuivikelannan käyttöä mutta miljoonia riittää haisevan lietelannan käsittelyyn. Hölmöyden takanahan on tietysti korruptio jossa laitevalmistajilta kerätään rahaa ja maksatetaan paskahomma veronmaksajilla ym.
Paskan hajulle
3
556
Vastaukset
- nyt..
taas saikaan..
- Väikkä
Ei paskan hajuun kuole.....
- 39
Ottamatta kantaa mitenkään tuohon tukiasiaan, oma tilakohtainen ratkaisu aikoinaan oli luopua kuivalannasta ja siirtyä lietelantaan navetan laajennuksen yhteydessä, koska kuivalantaa on vaikea ainakaan halvoin konein levittää nurmen pintaan. Vilja -ala on nykyisin niin pieni, ettei sille saa kaikkea lantaa ajettua ympäristötuen lannoitusmäärärajoitukset huomioon ottaen.
Lietettä nurmeen multaava urakoitsija saisi tilallani joka kesä töitä, jos olisi läheltä saatavissa. Multaus on kallis, mutta hajuton ja ravinnehuuhtoutumia vähentävä toimenpide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801937
- 1241620
- 1281164
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848