Muistutuksia isälle.

Isä 28v

Meillä on vaimoni kanssa 5 lasta, jotka ovat 6v, 4v, 2v6kk, 1v3kk ja 2kk vanhat. Tänään lähtiessään ulos kaksi vanhinta lastani muistuttivat minua, että "Muista sitten isä, ettet tee täällä mitään hullun töitä kun olemme ulkona. Äiti aina sanoo, että sinä olet vähämielinen raukka ja teet hullujen hommia" ja "Niin, etkä sitten nussi äiti. Äiti sanoo, että hän ei halua sinun nussivan sinua, ettei meille tule enää lisää lapsia, koska meissäkin viidessä on kova työ elättää, kun ei äitiä kukaan auta lastenhoidossa tai kotitöissä".

0

1002

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
        Ikävä
        133
        1901
      2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
        Ikävä
        19
        1858
      3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
        Ikävä
        8
        1092
      4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
        Hindulaisuus
        330
        1076
      5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
        Ikävä
        62
        1076
      6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
        Ikävä
        99
        1037
      7. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
        Ikävä
        66
        911
      8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
        Ikävä
        59
        898
      9. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
        Lahti
        2
        821
      10. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
        Ikävä
        41
        816
      Aihe