Terve,
Mitä pitäisi tehdä kyseiselle pyörälle, että sen saisi valkokilpiseksi jos se on 00-05 vuoden? Tiedän sen verran, että valomaski, vilkut, ääniemerkki ja kuristukset putkeen pitäisi laittaa.
Kertokaapa te viisaammat mitä muuta pitäisi tehdä ;)
-PK
Yamaha Yz125cc valkokilpiseksi?
3
496
Vastaukset
- y z 1 2 5
olla umpiperä. tyyppihyväksynnät sun muut. vanhempia yzejä saikin valkokilpiseks..
- PK
Kiitoksia. Siis saako noita uudempia YZettejä kilpiin? Ja mikä tuo umpiperä on?
-PK - valkokilpinen?
PK kirjoitti:
Kiitoksia. Siis saako noita uudempia YZettejä kilpiin? Ja mikä tuo umpiperä on?
-PKKaiketi tuota 00-05 vuoden malleja ei saa rekisteriin millään, mutta ennen vanhaan sai 88-90 luvun pyöriä rekisteriin pelkästään sillä että oli valot ja jarrut oli toiminnassa mutta ajoneuvolaki on jo sen verran muuttunut että tuskin noita uudempia saa rekisteriin. Veikkaan että pyörä pitää samana vuonna laittaa rekisteriin kun ostat sen kaupasta, mutta vaatii niin paljon muutoksia ja paperi töitä että tulee halvemmaksi ostaa vaikka 3 uutta tieliikenne piikkiä kaupasta. Ja suomessa ei ole enään kuin n. 20kpl valkokilpi jammuja ja yhden valkokilpi Hondan olen nähnyt myynnissä nettimotossa, mutta hinta oli reilut 5500e
PS. Itse omistan Valkokilpisen 90 luvun yamaha yz ja voin sanoa että paskoja ovat kun hajoilevat, tulee kalliiksi ostaa osat kun ei niitä enään niin paljon nykyään tehä noihin vanhoihin pyöriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733