Terve,
Mitä pitäisi tehdä kyseiselle pyörälle, että sen saisi valkokilpiseksi jos se on 00-05 vuoden? Tiedän sen verran, että valomaski, vilkut, ääniemerkki ja kuristukset putkeen pitäisi laittaa.
Kertokaapa te viisaammat mitä muuta pitäisi tehdä ;)
-PK
Yamaha Yz125cc valkokilpiseksi?
3
417
Vastaukset
- y z 1 2 5
olla umpiperä. tyyppihyväksynnät sun muut. vanhempia yzejä saikin valkokilpiseks..
- PK
Kiitoksia. Siis saako noita uudempia YZettejä kilpiin? Ja mikä tuo umpiperä on?
-PK - valkokilpinen?
PK kirjoitti:
Kiitoksia. Siis saako noita uudempia YZettejä kilpiin? Ja mikä tuo umpiperä on?
-PKKaiketi tuota 00-05 vuoden malleja ei saa rekisteriin millään, mutta ennen vanhaan sai 88-90 luvun pyöriä rekisteriin pelkästään sillä että oli valot ja jarrut oli toiminnassa mutta ajoneuvolaki on jo sen verran muuttunut että tuskin noita uudempia saa rekisteriin. Veikkaan että pyörä pitää samana vuonna laittaa rekisteriin kun ostat sen kaupasta, mutta vaatii niin paljon muutoksia ja paperi töitä että tulee halvemmaksi ostaa vaikka 3 uutta tieliikenne piikkiä kaupasta. Ja suomessa ei ole enään kuin n. 20kpl valkokilpi jammuja ja yhden valkokilpi Hondan olen nähnyt myynnissä nettimotossa, mutta hinta oli reilut 5500e
PS. Itse omistan Valkokilpisen 90 luvun yamaha yz ja voin sanoa että paskoja ovat kun hajoilevat, tulee kalliiksi ostaa osat kun ei niitä enään niin paljon nykyään tehä noihin vanhoihin pyöriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423