Ostoksille Barcelonassa

Minnamariaana

Tätäkin on varmasti noin sata kertaa täällä kysytty, mutta ei nyt ole hirveästi aikaa alkaa syynäämään vanhoja viestiketjuja läpi..

Missäpäin kannattaa shoppailla? Jotain kivaa ja isoa ostaria hakusessa, josta löytyisi sitten hyvä valikoima kauppoja..pelkkä ostosmatka reissu ei kuitenkaan ole, joten ei innosta ravata monessa paikassa..

Guessin laukkuja ym. tekisi mieli katsella, mistähän päin löytyisi ja minkälainen on hintataso Suomeen verrattuna? Myös muut merkkiliikkeet kiinnostaa, nakelkaapa inffoa jos sitä löytyy :)

5

1198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopio

Catalonian aukiolta casa mia kohti on kaikkki merkkiliikkeet,aukiolla iso kauppa ja siitä oikealle kauppakatu.

• Yks shoppaaja

Catalanian aukiolta Passage de Gracia kauppakatu, paljon merkkiliikkeitä ja myös nämä must nähtävyydet Casa Mila eli La Pedrera ja Casa Batllo, toinen Antoni Gaudin upea rakennus.
      Tavaratalo El Corte Ingles, myös aukiolla. Paikallinen "Stokka".
      Yksi ostoskeskus Maremagnum on Port Vell alueella, Ramblasta rantaan Rambla de Mer-siltaa pitkin.
      Nyt siellä on ale-aika, muuten minusta hintataso oli kallis tai sama kuin Suomessa.

• Barcelonalainenainen

Eli Plaza Catalunian "ala vasemmalle" jäävä alue, kadut nimeltä Portaferrissa ja Portal de l'Angel. Löytyy mm. H&M (useampi), Bershka, Zara, Benetton, Mango, Tetzenis, Intimissimo, Calzedonia, Pull&Bear, Pimkie, Body Shop, Yves Rocher, Shana, Blanco, Blanco Accessories, Womens Secret...siinä muutama ;-)

• dodoshopping

Ehdottomasti kannattaa suunistaa Barcelonaan shoppailemaan! Juuri aukion läheisyydessä olevat kaupat riittävät jo muutaman päivän vaellukseen! Ja varsinkin ale-aikaan menin itse ihan hulluksi siellä ihanissa kaupoissa! :DD

• bcn<3

diagonal mar, todella iso kauppakeskus, sijaitsee av. diagonalilla, ei tosin ihan keskustassa. myös samalla kadulla on l'illa, sielläkin merkkiliikkeitä ja tavallisiakin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60