mul on derbi xtreme ja oon hommaamas siihe turbokitin lacada tehoputkee ni mikä ois sitten sopiva suuttimen koko ?
tehoa ja suutin
7
222
Vastaukset
- nimimerkitön paska
Osta läjä suuttimii ja kokeile mikä on sopivin... Ei sitä kukaa osaa sanoo. Suurempi kuitenki ku mikä sul nytte on..
- öhkömömmökökkö
itel on leovincen tehari ja pipercross ja suutin on 100! et jos sul on vakio putsari niin koitas suuttimii 80-90!
- barbiinputki
vaikuttaako pipercross jotenki nopeutee ? joo eikö 85 suutin ois sillon hyvä. ja on joo vakioputsari..
- lololololol
barbiinputki kirjoitti:
vaikuttaako pipercross jotenki nopeutee ? joo eikö 85 suutin ois sillon hyvä. ja on joo vakioputsari..
ei se mitenkään paljoo... Sitä on turha laittaa sen nopeuden perässä...
- fgdgd
lololololol kirjoitti:
ei se mitenkään paljoo... Sitä on turha laittaa sen nopeuden perässä...
vaan minkä perässä ?
- piiipppeeerrriiii
fgdgd kirjoitti:
vaan minkä perässä ?
joo ite hommasin pipercrossin sen takii ku vakioputsarin putsaamiseen joutu purkamaan niin perkeleesti mopoo (ajelen hiekkateillä) ja meni aikaa ja hermoja ja sitten eräänä kauniin päivänä se vakio suodatin repes ja en jaksanu alkaa etsii uutta joten päädyin piperii!
- barbiinputki
piiipppeeerrriiii kirjoitti:
joo ite hommasin pipercrossin sen takii ku vakioputsarin putsaamiseen joutu purkamaan niin perkeleesti mopoo (ajelen hiekkateillä) ja meni aikaa ja hermoja ja sitten eräänä kauniin päivänä se vakio suodatin repes ja en jaksanu alkaa etsii uutta joten päädyin piperii!
kaasaristahan lähtee sellanen pitkä musta putki niin otitko sen irti ja laitoit sen piperin suorraaan kiinni kaasarii vai laitoitko sen ison musta paskaputken päähä :D ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136