Isoja haukia metsästelen ;) Niin että kun on hellettä ja pintavesi lämmintä, niin kannattaako isoja haukia rantakaislikosta pyydystää päivisin? Tulevatko isot hauet yöllä kaislikkoon?
Minnow spoonit hyviä?
Kesähelteellä----> yö vai päivä?
5
683
Vastaukset
- Lauri-74
TÄYDELLISIÄ! SORI TÄÄ CAPS LOCK, MUN NÄPPÄIMISTÖ RIKKI -.-. MUT SIIS NIIN,
ITE SAIN RANTAVEDESTÄ VIIME KESÄNÄ 18 KG HAUEN KOLMENKYMMENEN ASTEEN HELTEESSÄ,
JA YÄLLÄ HELKKARI SENTÄÄ TULI SELLANE JÖTKÄLE, SELLANE, OISKO NY 15 KILONEN JÖTKÖ.
NI MINU MIELESTÄNI KUMPAAKI KANTTII KOKEILLA, ETTÄ JUU, PÄIVÄNJATKOJA! - IMET
NOI RAPALAN UISTIMET HYVIÄ ,ITSE SAIN 9,6KG RÄSÄSEN RUOHIKKOUISTIMELLA ,SIINÄ ON KAKSI KOUKKUA .SYÖNTIAIKA KLO N.17.00-23.00 ELI KÄRSIVÄLLISYYTTÄ.
- ghfghfh
Aamuhämäräs on hyvä aika ja illalla kuuden jälkeen. Isot hauet ei normaalisti tule rantakaislikkoon mutta jos kaislikon vieressä on syvää, eli vähintään 8m, sitten hauet voivat tulla hämärän aikaan syömään matalaan veteen.
- Jussi74.
MÄ SAIN KANSSA TOSSA TOISSAPÄIVÄNÄ ÖRTSÄN TANEN KANSSA 84,4 KG:N HAUEN RAPALAN MINNOW SPOONILLA, KYLLÄ SE ON IHAN LOISTAVA VIEHE! JA KESKELLÄ YÖTÄ SE NAPPASI, HYVÄ KUN SAATIIN SE VENEESEEN, MUTTA KYLLÄ SE SIITÄ SITTEN TALTTU KUN MUUTAMAN TUNNIN SITÄ KIRVEELLÄ HAKKASIN NIIN ETTÄ ON SE KYLLÄ LOISTAVA VIEHE SE RAPALAN MINNOWSPOON
- hirvolan pentti
samaa mieltä kyllä itsekkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665495Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti882798- 2742571
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362419Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä201997Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2411640Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571273Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131153- 881135
- 901126