Nainen tulee Venäjältä suomeen, paljon maksaa?

Minua huijataan?

Olen löytänyt erään naisen venäjältä, Olemme pitkän aikaa puhuneet tapaamisesta. Nyt hän sanoi ettei hänellä ole rahaa tulla suomeen, vaikka hän on töissä. Kuulostaako nämä hinnat realistiselta? Pastesin viimeisen kirjeen alle, jokainen voi analysoida sitä ja kertoa oman mielipiteensä että kannattaako maksaa vai onko tämä jokin huijaus.

"""> Hei rakas piiiiip!!
> Olen erittäin iloinen tulemaan internet kahvila ja lukea mukava kirje, joka tuo minulle iloa ja onnellisuutta minun tylsä aamu ilman sinua. Rakas, minä hyvin vahvasti rakastan sinua!
> Rakas, mitä kuuluu? Mitä mielentilaan? Miten nukkua yöllä? Olen kunnossa, minun mieliala on hyvä, yöllä nukuin hyvin herttaisesti, ja minulla oli unelma meistä teille. Olen nähnyt miten tapasimme kuin olemme yhdessä sinä ja minä käytämme vapaa-aikaa, kuten me kuljemme yhdessä käsi kädessä ja puhuu keskenään eikä meitä teidän kanssanne.
> piiiiip, olen vahvasti rakastan sinua, olen hyvin haluan olla kanssasi, ja toivon todella, että kokous on teille hyvin pian, ja tulemme olemaan yhdessä ja tulemme olemaan yhdessä ja tulemme mielellämme yhdessä ikuisesti! ! Rakas, kaikki ajatukseni vain sinusta, mutta miten olla yhdessä teidän kanssanne ja vain sinä. piiiiip, minä rakastan sinua erittäin paljon!
> piiiiip, olet maalannut minulle kaikki kustannukset asiakirjoja. Oma söpö, mutta lopulta sinut hyvin, sillä minulle kerrottiin vuonna matkatoimisto, se maksaa 380 euroa. Rakas, tämä on iso raha nyt minulle, en löydä mistään muualta niin paljon rahaa. piiiiip, toivon todella, voit auttaa minua, mutta en ole edes varma, että voit auttaa minua, koska olen lukenut kirjeenne ja ymmärrän, mitä haluat minun olla oma itseni antaa rahaa niiden paperit, mutta kerrot minulle vain noin 204 euroa. Rakas, mutta tämä arvo tiedostoihin maassa, ja asun Venäjällä ja aivan eri tahtiin, ja nyt haluaisin kirjoittaa teille kaikille näistä maksuista. Rakas, minun täytyy tehdä: viisumi kolmeksi kuukaudeksi - noin 165 euroa, passi - 85 euroa, sairausvakuutus - 120 euroa ja 10 euroa muut palvelut matkanjärjestäjä ja tämä on mielestäni se, että minun asiakirjoihin tehdään sisällä 4-6 päivää ja sitten voin poimia papereita suurlähetystön maasi ja tänne. Rakas, toivon todella että voit auttaa minua, ja minä tulen teille ja tulemme olemaan yhdessä ja me onnellisia yhdessä ikuisesti. Toivon todella, että autat minua ja minä olen teidät pian nyt!
> Rakkaani, nyt päätän kirjeen. Olisin erittäin iloinen teidän aikaisin vastaus!
> I omaksua sinulle ja makea suukko! Sinun Oeh ikuisesti!"""

8

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsaaritar

      Pikkurahojahan nuo ovat, mutta eniten ainakin minua arveluttaisi se kohta kirjeestä jossa puhutaan ikuisesta yhdessäolosta. Sen seikan kanssa etenisin vähän varovaisemmin, varsinkin jos tämä on ensimmäinen kerta kun ihan oikeasti olisit tapaamassa tätä venakkoa.

    • tyyris tyllerö

      Miksi pitäisi maksaa,eikö jokainen joka haluaa tulla Suomeen halua maksaa itse,kuulostaa vähintään rahastukselta,ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä kaveri valehtelee....(:

    • Jäitä hattuun

      Otahan järki käteen ja jäitä hattuun. Kysyit ensin mitä naisen saaminen Suomeen Venäjältä maksaa......se maksaa aivan liikaa vaikka hän tulisi luoksesi ilmaseksi. Voisin kertoa useita esimerkkejä siitä ettei tälläiset suhteet onnistu. Jo pelkästään täällä Kymenlaaksossa on kymmeniä jos ei satoja "miinaan menneitä" miehiä jotka on huijattu ottamaan ja tapaamaan venälåistä naista. Todellinen kiinnostus toista osapuolta on todellakin vain yksipuolinen. Venäläisen naisen kiinostus sinua kohtaan on päästä Suomeen ja sinun elätettäväksi,eli sosialisen hyvinvoinnin maksimointi mahdollisesti naimisiin ja hankkia lapsi, silloin olet kaulaa myöten kusessa. Lapsen synnyttyä hän hakee välittömästi eroa ja vie puolet omaisuudestasi. Sitä ennen olet kestinnyt ja maksanut hänen sukulaistensa käynnit täällä.
      Mieti tarkkaan kuka voi sanoa rakastavansa sinua jos ei ole koskaan tavannut sinua, jos tälläiseen uskot olet idiootti ja hyvä uskoinen hölmö.
      Etsi vaan suomalainen nainen itsellesi kumppaniksesi vältyt erittäin monelta ikävyydeltä.
      Harkitse vielä sata kertaa ................kannattaa

    • tuon se vie

      Kyllä se tuon maksaa, alakantin hintoja.

      Naapuri tyttö toi äijän Turkista, hommaan paloi 5.000 eur pätikkää

      • verruckt

        on kyllä potaskaa. Onkohan sitä naisparkaa sahattu linssiin. Mieheni on tullut myös Turkista Suomeen, eikä tuo summa voi pitää paikkaansa, tai sitten on se turkkilainen tosiaan huijannut naista pahemman kerran.


    • Minua huijataan?

      Mietin vain, että tuo nainen ei kommentoi sanallakaan minun ehdotuksia, että itse tapaisin hänet venäjän puolella, todella outoa...

      • Suomalainen nainen

        .. että tulet nyt kuitenki - ja jos hän ei ota sinua vastaan, niin joku toinen aivan yhtä ihana ottaa kuitenkin.


      • Minua huijataan?
        Suomalainen nainen kirjoitti:

        .. että tulet nyt kuitenki - ja jos hän ei ota sinua vastaan, niin joku toinen aivan yhtä ihana ottaa kuitenkin.

        Pittääpä sit tehä silleen. Tietynlainen kriittisyys päällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe