Onko kokemusta avoimessa opiskelusta ja samaan aikaan työssäkäynnissä?
Paljonko kannattaa opintoja haalia, jos aikoo työskennllä 30-35 tuntia viikko?
Olen katsellut erilaisia kauppatieteiden opintoja avoimessa ja noin kuukaudessa pitäisi saada 5-6 opintopistettä. Onko tämä työmäärältään paljon vai vähän? Tekisi mieli ottaa monia erilaisia opintoja mutta en halua ajaa itseäni liian tiukille.
opiskelu ja työt
aaasass
1
555
Vastaukset
- että rahaa jostai
Kai melkee kaikki on töissä avoimen aikana? Kun mistäs sitä rahaa muuten?
Avoimessa on suunniteltu yleensä esim se yhden perusopinnot, 25 op, lukuvuodelle, jakautunee hiukan vaihdellen syksylle ja keväälle. Eli eihän toi niin paljoo enempää ole. Työmäärä riippuu ihan kursseista, mitä käy.. Miettii sitä, että jos luentoja on yleensä yhdellä kurssilla esim. kaksi iltaa viikossa. Mitä jaksaa, miten ne työt itsellä viikolle jakautuu jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013