Oltiin eräänä perjantaina prisma tavaratalossa ostoksilla ja mentiin kassalle niin poika sanoi ensin kovaan ääneen että paska kassa. Hieman rupesi hymyilyttämään kassaa ja minua. noh odottelin että kassa latoo ostoksiani niin poikani rupesi kovaan ääneen miettimään että, - äitiii. Onko sulla pippelii? Mulla on. Ja iskällä. Iskällä on iso punanen pippeli... HERRANJUMALA ETTÄ HÄVETTI.. Muilla kassalla olijoilla oli kyllä hauskaa.. Ja poikani ei ole ikinä puhunut ennen tommossia pippeli juttuja. Ja kun kysyin että mistäs olet tommossia juttuja oppinut? Noh kaverilta päiväkodista tietenkin..
Kerran poikani oli mummolassa yötä ja heräsi aamulla sänkystään ja hän huusi että mummooo. minä heräsin jo.. Mummo meni nostamaan pojan pois sänkystä ja poika tokasi että haista mummo mun kainaloo. Onko ne hyvät??? :D
Poika 2v7kk
Emmmalii
1
1021
Vastaukset
- fgthyuj
Saitko hyvätkin kiksit kun jaoit fantasiasi meidän kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238519Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3401653- 3821372
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2901366- 61295
- 711262
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331050Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241036Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50992- 36968