Pelimaailmana ja sääntöinä toimivat HARP eli high adventure roleplaying. Fantsua ja keskiaikaa. Tässä on juuri siis aloitettu uusi systeemi ja hieman kaikki opettelee uusia sääntöjä. PJ ja vanhat pelaajat mukaanlukien, niin nyt olisi siis hyvä aika saada uutta verta joukkoon.
Tällä hetkellä ryhmässä on 4 jäsentä PJ eli pelinjohtaja. Mutta kun joillakin on perhe elämää joka rajoittaa välissä liikaakin pelaamista niin siksi haetaan paria pelaajaa lisää.
Mitä HARP on?
ICE:n julkaisema roolipeli kauan aikaa sitten. Pelimaailmana toimii fantasia ja ainoat asiat mitä käytämme pelissä on kynä paperi 1d100 nopat ( eli 2x kymmensivuista noppaa). Harpissa ei ole juurikaan scifiä ainakaan siinä mitä olemme itse pelaneet. Enkä usko sitä varmaan hirveästi näkyvänkään.
Mitään kokemusta ei vaadita tai mitään muutakaan. Kunhan vain riittää motivaatio aloittaa pelaaminen, siitähän se lähtee. Niin ja tietysti huumorintajua kun uuteen poppooseen ja uusiin ihmisiin on aina aluksi vaikea tutustua. Mutta sekin helpottaa jo ensimmäisten päivien jälkeen.
Pelipäivät ovat yleisesti olleet vain perjantai, mutta olisi hyvä jos arkiviikollenkin aina silloin tällöin (harvoin) saisi peliä aikaseksi.
Noh mutta saapi nähä lukeeko näitä foorumeita kukaan. Pistäkäähän s-postia jos kiinnostaa
s-posti: [email protected]
PnP roolipelit - HARP
PJ
0
358
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839