olen 14 v 154 cm pitkä peniksen koko on noin 2-4 cm ja erektiossa noin 7 cm =( olen aika masentunut siitä mutta kukaan ei tiedä siitä. halusin vain kertoa että kärsin kovasti siitä, en pysty edes näyttämään sitä kenellekkään esim. uimahallissa tai koulu-uinnissa.
minulla on ongelma
5
379
Vastaukset
- speedowede
Ei ne saa kertoo kellekkään tosta asiasta
- 14 v kärsii kovasti
42 kg
- 14 v kärsii kovasti
varsinainen murrossikä alkanut
- vjrngjrnvjsdjkv
14 v kärsii kovasti kirjoitti:
varsinainen murrossikä alkanut
Suosittelen että menet kouluterveydenhoitajalle, ja pyydät lähetteen jonnekkin eteenpäin, jossa saisit testosteronihoitoa. Murrosikäsi kuulusi alkaa viimeistään nyt, jos sen alku venyy vielä, niin erot niin henkisesti kuin fyysisesti ikätovereihin kasvavat suhteettomiksi. Itselläni se alkoi hieman ennen neljäätoista (olen poika), ja kehityin myös henkisesti ikäisiäni pari vuotta myöhemmin. Kun yleensä pojilla on se epävarma kuohuntavaihe 14-15 vuotiaana, mulla se oli vasta 16-17 vuotiaana ja seestyminen ja henkinen aikuistuminen alkoi kunnolla vasta 18 vuotiaana. Silloin kun muilla kuohui, itse leikin legoilla ja hippaa pihalaisteni lasten kanssa, kun muut jo aikuistuivat henkisesti, itse olin se kaikesta epävarma heikko lenkki vailla itsetuntoa ja identiteettiä. Murrosiän henkisen kehityksen alkaminenhan vaatii sen hormonierityksen lisääntymisen.
- 14 v kärsii kovasti
vjrngjrnvjsdjkv kirjoitti:
Suosittelen että menet kouluterveydenhoitajalle, ja pyydät lähetteen jonnekkin eteenpäin, jossa saisit testosteronihoitoa. Murrosikäsi kuulusi alkaa viimeistään nyt, jos sen alku venyy vielä, niin erot niin henkisesti kuin fyysisesti ikätovereihin kasvavat suhteettomiksi. Itselläni se alkoi hieman ennen neljäätoista (olen poika), ja kehityin myös henkisesti ikäisiäni pari vuotta myöhemmin. Kun yleensä pojilla on se epävarma kuohuntavaihe 14-15 vuotiaana, mulla se oli vasta 16-17 vuotiaana ja seestyminen ja henkinen aikuistuminen alkoi kunnolla vasta 18 vuotiaana. Silloin kun muilla kuohui, itse leikin legoilla ja hippaa pihalaisteni lasten kanssa, kun muut jo aikuistuivat henkisesti, itse olin se kaikesta epävarma heikko lenkki vailla itsetuntoa ja identiteettiä. Murrosiän henkisen kehityksen alkaminenhan vaatii sen hormonierityksen lisääntymisen.
tiedosta mutta onko se testosteronihoito kallista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502234Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖24889- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51831Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me119824Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22743