Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Windows Live Messenger versio 2009 (14.0.8117.416)

Moi!

Kirjoitelen tänne ongelmastani joka on kiusannut minua jo muutaman päivän eli windows live messenger.

Ongelmana on se että en pääse kirjautumaan sisään messengeriin, messenger vain miettii ja miettii kunnes se iskee ruutuun virheilmoituksen.

Sisäänkirjautuminen kohteeseen Windows Live Messenger epäonnistui, koska palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä. Yritä myöhemmin uudelleen.

Virhekoodi: 800580005

Olen katsonut että sähköpostiosoitteeni on oikein ja myös salasanani moneen kertaan, olen myös tarkastanut että palomuuri sallii live messengerin olen katsonut että päivänmäärä asetukset ovat oikein ja nekin ovat oikein.

Kokeilin myös kirjautua jollain muullakin koneella tunnuksillani mutta sekään ei ole auttanut olen kokeillut koneilla jossa on ollut käyttöjärjestelmänä Vista Ultimate SP2, XP Professional SP3 ja XP Home SP3.

Pääasiallisesti käytän kannettavaani jossa on XP Home SP3 tällä koneella olenkin aina ollut mesettämässä kavereilleni.

Olen myös etsinyt ja asennellut messengerin vanhempia versioita mutta kun niillä yritti kirjautua sisään ne vaativat päivittämään uusimpaan versioon.

Toivon että joku löytää ratkaisun ongelmaani koska minulla ei ole enään minkäänlaisia ideoita miten ratkaisisin tämän ongelman. Kiitos jo etukäteen.

4

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko koittanut toisen merkkistä ohjelmaa mesen käyttöön? Itse käytin tänää aMSN:ää ja Empathyä ja molemmat toimi ihan hyvin.

      • :S:S

        Mulla alkoi samanlainen ongelma eilen. Siihen tulee tuo viesti että messenger on tilapäisesti poissa käytöstä jne. Yleensä kun kokeilen uudelleen tulee sama viesti, mutta virhekoodit muuttuvat. Enkä usko että messengerini asetuksissa mitään vikaa on, koska mulla osoitteilla kyllä pystyy kirjautumaan ja oma osoitteenkin toimii muilla tietokoneilla.

        Olen koittanut seurata kaikenlaisia korjaus ohjeita netistä, mutta mikään ei toimi. Poistin kaiken Windows liveen liittyvän koneeltani, mutta silti kun asennan mesen uudelleen niin sama juttu. Hassuinta on että kun laitan "muista minut" kirjautuessani ohjelma löytää silti mese-kuvani ja taustavärin jota käytin. Eli osoitteeni on jotenkin koneen muistissa? En ymmärrä tästä mitään.

        Tuntuu ettei kukaan osaa ratkaista ongelmaa muulla kun jollain aMSN:llä ja muilla. Jostain luin, että jollain ongelma on parantunut ajan kanssa, mutta ei kerrottu kuinka kauan siihen on mennyt. :/

        Minäkin haluaisin kuulla jos jollain jokin ratkaisu tähän ongelmaan löytyy. :)


      • En ole, mutta taidanpa kokeilla.


      • :S:S kirjoitti:

        Mulla alkoi samanlainen ongelma eilen. Siihen tulee tuo viesti että messenger on tilapäisesti poissa käytöstä jne. Yleensä kun kokeilen uudelleen tulee sama viesti, mutta virhekoodit muuttuvat. Enkä usko että messengerini asetuksissa mitään vikaa on, koska mulla osoitteilla kyllä pystyy kirjautumaan ja oma osoitteenkin toimii muilla tietokoneilla.

        Olen koittanut seurata kaikenlaisia korjaus ohjeita netistä, mutta mikään ei toimi. Poistin kaiken Windows liveen liittyvän koneeltani, mutta silti kun asennan mesen uudelleen niin sama juttu. Hassuinta on että kun laitan "muista minut" kirjautuessani ohjelma löytää silti mese-kuvani ja taustavärin jota käytin. Eli osoitteeni on jotenkin koneen muistissa? En ymmärrä tästä mitään.

        Tuntuu ettei kukaan osaa ratkaista ongelmaa muulla kun jollain aMSN:llä ja muilla. Jostain luin, että jollain ongelma on parantunut ajan kanssa, mutta ei kerrottu kuinka kauan siihen on mennyt. :/

        Minäkin haluaisin kuulla jos jollain jokin ratkaisu tähän ongelmaan löytyy. :)

        Minusta aMSN on ollut aika hyvä ratkaisu meseongelmiin. Olen käyttänyt sitä varmaan.. öö.. 2v ja se on sinä aikana mennyt jumiin vain kaksi kertaa ja uudelleen käynnistyksen jälkeen taas pelittää. Ei oo ollu mitään muuta häikkää ikinä ja viestit menee perille. Jos vaihdan siitä johokin niin vaihdan luultavasti Empathyyn kun siinä olis samassa ohjelmassa myös Facebookin ja muiden systeemien keskustelut samassa. Se vaan oli vielä pari kuukautta sitten vähän pikkuvikainen kun vähän aikaa käytin niin ei nappaa vaihtaa vanhaa kunnon aMSN:ää mutta voisi kokeilla uudestaan ens kuussa käyttää vähän enemmän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1297
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1263
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe