Windows Live Messenger versio 2009 (14.0.8117.416)

Moi!

Kirjoitelen tänne ongelmastani joka on kiusannut minua jo muutaman päivän eli windows live messenger.

Ongelmana on se että en pääse kirjautumaan sisään messengeriin, messenger vain miettii ja miettii kunnes se iskee ruutuun virheilmoituksen.

Sisäänkirjautuminen kohteeseen Windows Live Messenger epäonnistui, koska palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä. Yritä myöhemmin uudelleen.

Virhekoodi: 800580005

Olen katsonut että sähköpostiosoitteeni on oikein ja myös salasanani moneen kertaan, olen myös tarkastanut että palomuuri sallii live messengerin olen katsonut että päivänmäärä asetukset ovat oikein ja nekin ovat oikein.

Kokeilin myös kirjautua jollain muullakin koneella tunnuksillani mutta sekään ei ole auttanut olen kokeillut koneilla jossa on ollut käyttöjärjestelmänä Vista Ultimate SP2, XP Professional SP3 ja XP Home SP3.

Pääasiallisesti käytän kannettavaani jossa on XP Home SP3 tällä koneella olenkin aina ollut mesettämässä kavereilleni.

Olen myös etsinyt ja asennellut messengerin vanhempia versioita mutta kun niillä yritti kirjautua sisään ne vaativat päivittämään uusimpaan versioon.

Toivon että joku löytää ratkaisun ongelmaani koska minulla ei ole enään minkäänlaisia ideoita miten ratkaisisin tämän ongelman. Kiitos jo etukäteen.

4

1063

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko koittanut toisen merkkistä ohjelmaa mesen käyttöön? Itse käytin tänää aMSN:ää ja Empathyä ja molemmat toimi ihan hyvin.

• :S:S

Mulla alkoi samanlainen ongelma eilen. Siihen tulee tuo viesti että messenger on tilapäisesti poissa käytöstä jne. Yleensä kun kokeilen uudelleen tulee sama viesti, mutta virhekoodit muuttuvat. Enkä usko että messengerini asetuksissa mitään vikaa on, koska mulla osoitteilla kyllä pystyy kirjautumaan ja oma osoitteenkin toimii muilla tietokoneilla.

Olen koittanut seurata kaikenlaisia korjaus ohjeita netistä, mutta mikään ei toimi. Poistin kaiken Windows liveen liittyvän koneeltani, mutta silti kun asennan mesen uudelleen niin sama juttu. Hassuinta on että kun laitan "muista minut" kirjautuessani ohjelma löytää silti mese-kuvani ja taustavärin jota käytin. Eli osoitteeni on jotenkin koneen muistissa? En ymmärrä tästä mitään.

Tuntuu ettei kukaan osaa ratkaista ongelmaa muulla kun jollain aMSN:llä ja muilla. Jostain luin, että jollain ongelma on parantunut ajan kanssa, mutta ei kerrottu kuinka kauan siihen on mennyt. :/

Minäkin haluaisin kuulla jos jollain jokin ratkaisu tähän ongelmaan löytyy. :)

• En ole, mutta taidanpa kokeilla.

• :S:S kirjoitti:

Mulla alkoi samanlainen ongelma eilen. Siihen tulee tuo viesti että messenger on tilapäisesti poissa käytöstä jne. Yleensä kun kokeilen uudelleen tulee sama viesti, mutta virhekoodit muuttuvat. Enkä usko että messengerini asetuksissa mitään vikaa on, koska mulla osoitteilla kyllä pystyy kirjautumaan ja oma osoitteenkin toimii muilla tietokoneilla.

Olen koittanut seurata kaikenlaisia korjaus ohjeita netistä, mutta mikään ei toimi. Poistin kaiken Windows liveen liittyvän koneeltani, mutta silti kun asennan mesen uudelleen niin sama juttu. Hassuinta on että kun laitan "muista minut" kirjautuessani ohjelma löytää silti mese-kuvani ja taustavärin jota käytin. Eli osoitteeni on jotenkin koneen muistissa? En ymmärrä tästä mitään.

Tuntuu ettei kukaan osaa ratkaista ongelmaa muulla kun jollain aMSN:llä ja muilla. Jostain luin, että jollain ongelma on parantunut ajan kanssa, mutta ei kerrottu kuinka kauan siihen on mennyt. :/

Minäkin haluaisin kuulla jos jollain jokin ratkaisu tähän ongelmaan löytyy. :)

Minusta aMSN on ollut aika hyvä ratkaisu meseongelmiin. Olen käyttänyt sitä varmaan.. öö.. 2v ja se on sinä aikana mennyt jumiin vain kaksi kertaa ja uudelleen käynnistyksen jälkeen taas pelittää. Ei oo ollu mitään muuta häikkää ikinä ja viestit menee perille. Jos vaihdan siitä johokin niin vaihdan luultavasti Empathyyn kun siinä olis samassa ohjelmassa myös Facebookin ja muiden systeemien keskustelut samassa. Se vaan oli vielä pari kuukautta sitten vähän pikkuvikainen kun vähän aikaa käytin niin ei nappaa vaihtaa vanhaa kunnon aMSN:ää mutta voisi kokeilla uudestaan ens kuussa käyttää vähän enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe