Moi!
Kirjoitelen tänne ongelmastani joka on kiusannut minua jo muutaman päivän eli windows live messenger.
Ongelmana on se että en pääse kirjautumaan sisään messengeriin, messenger vain miettii ja miettii kunnes se iskee ruutuun virheilmoituksen.
Sisäänkirjautuminen kohteeseen Windows Live Messenger epäonnistui, koska palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä. Yritä myöhemmin uudelleen.
Virhekoodi: 800580005
Olen katsonut että sähköpostiosoitteeni on oikein ja myös salasanani moneen kertaan, olen myös tarkastanut että palomuuri sallii live messengerin olen katsonut että päivänmäärä asetukset ovat oikein ja nekin ovat oikein.
Kokeilin myös kirjautua jollain muullakin koneella tunnuksillani mutta sekään ei ole auttanut olen kokeillut koneilla jossa on ollut käyttöjärjestelmänä Vista Ultimate SP2, XP Professional SP3 ja XP Home SP3.
Pääasiallisesti käytän kannettavaani jossa on XP Home SP3 tällä koneella olenkin aina ollut mesettämässä kavereilleni.
Olen myös etsinyt ja asennellut messengerin vanhempia versioita mutta kun niillä yritti kirjautua sisään ne vaativat päivittämään uusimpaan versioon.
Toivon että joku löytää ratkaisun ongelmaani koska minulla ei ole enään minkäänlaisia ideoita miten ratkaisisin tämän ongelman. Kiitos jo etukäteen.
Windows Live Messenger versio 2009 (14.0.8117.416)
4
1089
Vastaukset
Oletko koittanut toisen merkkistä ohjelmaa mesen käyttöön? Itse käytin tänää aMSN:ää ja Empathyä ja molemmat toimi ihan hyvin.
- :S:S
Mulla alkoi samanlainen ongelma eilen. Siihen tulee tuo viesti että messenger on tilapäisesti poissa käytöstä jne. Yleensä kun kokeilen uudelleen tulee sama viesti, mutta virhekoodit muuttuvat. Enkä usko että messengerini asetuksissa mitään vikaa on, koska mulla osoitteilla kyllä pystyy kirjautumaan ja oma osoitteenkin toimii muilla tietokoneilla.
Olen koittanut seurata kaikenlaisia korjaus ohjeita netistä, mutta mikään ei toimi. Poistin kaiken Windows liveen liittyvän koneeltani, mutta silti kun asennan mesen uudelleen niin sama juttu. Hassuinta on että kun laitan "muista minut" kirjautuessani ohjelma löytää silti mese-kuvani ja taustavärin jota käytin. Eli osoitteeni on jotenkin koneen muistissa? En ymmärrä tästä mitään.
Tuntuu ettei kukaan osaa ratkaista ongelmaa muulla kun jollain aMSN:llä ja muilla. Jostain luin, että jollain ongelma on parantunut ajan kanssa, mutta ei kerrottu kuinka kauan siihen on mennyt. :/
Minäkin haluaisin kuulla jos jollain jokin ratkaisu tähän ongelmaan löytyy. :) :S:S kirjoitti:
Mulla alkoi samanlainen ongelma eilen. Siihen tulee tuo viesti että messenger on tilapäisesti poissa käytöstä jne. Yleensä kun kokeilen uudelleen tulee sama viesti, mutta virhekoodit muuttuvat. Enkä usko että messengerini asetuksissa mitään vikaa on, koska mulla osoitteilla kyllä pystyy kirjautumaan ja oma osoitteenkin toimii muilla tietokoneilla.
Olen koittanut seurata kaikenlaisia korjaus ohjeita netistä, mutta mikään ei toimi. Poistin kaiken Windows liveen liittyvän koneeltani, mutta silti kun asennan mesen uudelleen niin sama juttu. Hassuinta on että kun laitan "muista minut" kirjautuessani ohjelma löytää silti mese-kuvani ja taustavärin jota käytin. Eli osoitteeni on jotenkin koneen muistissa? En ymmärrä tästä mitään.
Tuntuu ettei kukaan osaa ratkaista ongelmaa muulla kun jollain aMSN:llä ja muilla. Jostain luin, että jollain ongelma on parantunut ajan kanssa, mutta ei kerrottu kuinka kauan siihen on mennyt. :/
Minäkin haluaisin kuulla jos jollain jokin ratkaisu tähän ongelmaan löytyy. :)Minusta aMSN on ollut aika hyvä ratkaisu meseongelmiin. Olen käyttänyt sitä varmaan.. öö.. 2v ja se on sinä aikana mennyt jumiin vain kaksi kertaa ja uudelleen käynnistyksen jälkeen taas pelittää. Ei oo ollu mitään muuta häikkää ikinä ja viestit menee perille. Jos vaihdan siitä johokin niin vaihdan luultavasti Empathyyn kun siinä olis samassa ohjelmassa myös Facebookin ja muiden systeemien keskustelut samassa. Se vaan oli vielä pari kuukautta sitten vähän pikkuvikainen kun vähän aikaa käytin niin ei nappaa vaihtaa vanhaa kunnon aMSN:ää mutta voisi kokeilla uudestaan ens kuussa käyttää vähän enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1847209Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1243259Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1111924"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?501838Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p601827- 191799
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am801765Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.61675Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m161551- 691373